آخرین قیمت مغز پسته خندان

مغز پسته خندان طرفداران زیادی دارد،زیرا هم طعمی لذیذ دارد وهم به راحتی قابل خوردن است.باید گفت که خاستگاه اولیه ی این میوه کشور ایران بوده است؛و بعد از ایران به کشورهای دیگر راه پیدا کرده است.امروزه پسته یکی از مهم ترین اقلام غیر صادراتی ایران است.سابقه ی صادرات پسته به دوران هخامنشیان برمی گردد.پسته پس از فرش مهم ترین اقلام صادراتی ایران است.این گیاه از 7 تا 9 سالگی به بار می نشیند و گیاهی مقاوم در برابر سرما و کم آبی می باشد.درباره ی قیمت مغز پسته ی خندان باید گفت بسته به اینکه مغز پسته دارای چه کیفیتی باشد از قیمت 90000 تومان تا 200000 تومان در بازار یافت می شود.

آخرین قیمت مغز پسته خندان

نکاتی درباره مغز پسته خندان

نکاتی درباره مغز پسته خندانمغز پسته ی خندان طبیعتی گرم و خشک دارد.پسته حاوی مقادیر زیادی آهن می باشد و توانایی بدن در جذب بالای آن سبب شده که پسته به عنوان ماده ای جهت درمان کم خونی فقر آهن معرفی گردد.از عصاره ی مغز پسته روغنی به دست می آید که خواص درمانی و غذایی بالایی دارد، مغز پسته حاوی اسیدهای چرب امگا 3 می باشد؛که سبب افزایش سیستم ایمنی بدن می گردد.نکته ی مهم این است که مغز پسته چربی بالایی دارد، که مصرف زیاد آن سبب سنگینی معده می شود.بنابراین اگر کسی معده ی ضعیف دارد نباید در خوردن آن زیاده روی کند.مغز پسته طبیعتی گرم دارد؛افرادی که طبعشان گرم است علاوه بر اینکه در مقدار خوردن مغز پسته باید احتیاط کنند ؛ می توانند پسته را به همراه مواد غذایی که طبیعت سرد دارند مانند خیار،مصرف کنند؛در غیر این صورت ممکن است سبب ایجاد جوش یا کهیر در این افراد گردد.مغز پسته حاوی ویتامین آ است که به بینایی افراد کمک زیادی می کند.این مغز خوشمزه هم چنین برای افرادی با امراض قلبی بسیار مناسب می باشد.مطالعات حاکی از این است که افرادی که به طور منظم هفته ای یکبار از خشکبار استفاده می کنند ، 25 درصد کمتر به بیماری قلبی مبتلا می شوند.

مغز پسته خندان در بسته بندی های متنوع

مغز پسته خندان در بسته بندی های متنوعبسته بندی پسته و خشکبار  بسته به این که مصرف داخلی دارد و یا صادراتی است،با در نظر گرفتن هزینه های بسته بندی طراحی می شود.نکته ی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که جعبه یا کارتنی که برای بسته بندی پسته انتخاب می شود باید ضد رطوبت باشد.این که بسته بندی مورد استفاده شیک باشد هم بسیار هم است، شیک بودن بسته بندی نظر مشتری را جلب می کند زیرا اولین چیزی که از محصول دیده می شود نوع بسته بندی آن است؛ که این مساله بحث فروش و رقابت را بیشتر می کند.به همین دلیل جعبه های لمینتی برای بسته بندی مناسب تر است.بحث مقاومت و استحکام جعبه ها را در کنار زیبایی و ضد رطوبت بودن آن باید در نظر گرفت.اگر پسته صادراتی است،جعبه ی آن باید به صورت چهار درب و یا به صورت تلسکوپی تولید گردد؛ که دلیل استفاده از این نوع بسته بندی آسانی در تخلیه و بارگیری است.در بعضی از فروشگاه ها از نوع بسته بندی دسته دار استفاده می کنند که مناسب هدیه دادن هم می باشند.

سایت معتبر فروش مغز پسته خندان

سایت معتبر فروش مغز پسته خندانقبل از خرید پسته باید بتوانید پسته ی خوب را از پسته ی بد تشخیص دهید.پسته انواع مختلفی دارد مانند:مزه دار شده، پسته ی خام، پسته ی دهن بسته و… .این پسته ها به روش های مختلف مانند فله و خرده، کیلویی، خرید و فروش می شود. فروش مغز پسته مانند هر محصول دیگری کاملا رقابتی است؛ولی بهترین سایت هایی که می توان از آنها خریداری کرد سایت هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت مقبول گارانتی مرجوع داشته باشند؛ علاوه بر آن عکس واضح و واقعی محصولات خود را در معرض دید مشتری قرار دهند. یکی از سایت هایی که ضمانت مرجوع دارد سایت خرید و فروش و صادرات پسته ی کرمان و رفسنجان می باشد.یکی از سایت های دیگری که کار فروش مغزیجات را انجام می دهد فروشگاه اینترنتی هفت مغز می باشد ،که دارای تنوع محصولات بالایی هم هست.

3

  1. […] مغز پسته دندانه تازه به دلیل کاربرد فراوانی که در شیرینی پزی ها و کارخانه های تولید بستنی و دیگر صنایع غذایی دارد، پر طرفدار است . خریداران این محصول تلاش می کنند که ارزان ترین مغز پسته دندانه تازه را در بازار تهیه کنند. این کار یک تلاش هدفمند است که سبب کاهش قیمت محصول در زمان عرضه آن می باشد. […]

  2. سلام وقت شما بخیر
    ما از محصولاتتون حدود ۱ تن تهیه کردیم وفرستادیم برای کشور آذربایجان، اونجا نسبت به ما قیمتشون بیشتر بود برای همین خوشحال شدن و با قیمت شما خیلی کیف کردند.
    ممنون از از شما

    • سلام و درود خدمت شما خانم گرامی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما