توزیع پسته کوهی صادراتی با نازلترین قیمت

فروش پسته کوهی صادراتی به صورت عمده و جزئی انجام می شود. زمانی که وارد بازارهای خرید و فروش انواع آجیل و خشکبار می شوید، به راحتی می توانید این نوع از پسته را هم پیدا نمایید. فروشندگان خشکبار، بنه  ردا به صورت مغز شده، با پوست، بو داده، خلال و یا پودری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند….این محصول برای همه افراد از جمله زنان بار دار بسیار خوب و مغذی است.

توزیع پسته کوهی صادراتی با نازلترین قیمت

معرفی کلی پسته کوهی صادراتی

معرفی کلی پسته کوهی صادراتیلیست قیمت ارقام مختلف پسته کوهی را می توانید از راه های متعددی به دست آورید. 

در این خصوص می توانید به این این مراجع سر بزنید: 

تولید کنندگان 

خشکبار فروشی ها 

عطاری ها 

مراکز خرید و فروش خشکبار 

فروشگاه های آنلاین 

اواخر تابستان زمانی است که پسته کوهی از درختان آن برداشت می شود. خرید این محصول علاوه بر استفاده از آن به عنوان نوعی خشکبار و آجیل برای تهیه برخی غذا های سنتی و نیز صورت می گیرد.

در تهران خرید این خشکبار به کمک راه های متنوعی قابل انجام است که برخی از این روش ها به اختصار عبارتند از:

خرید و مراجعه به مغازه های خشکبار فروشی 

خرید اینترنتی و مجازی و خرید از نمایندگی های فروش 

به کمک هر یک از روش های بالا امکان خرید هم به شکل کلی و هم به صورت جزئی وجود دارد.

دسته بندی انواع پسته کوهی

دسته بندی انواع پسته کوهی

تولید کننده برتر انواع پسته کوهی در کشور، محصول را در فصل برداشت از درختان خود رو جمع آوری کرده و سپس آن را به صورت بسته بندی شده و یا فله ای، روانه بازار می کند. 

در بازار می توان مغز پسته وحشی، روغن مغز پسته کوهی، بنه بو داده و غیر را مشاهده و تهیه کرد. 

تولید کنندگان برتر به شیوه های مختلفی محصول خود را به بازار عرضه می کنند و در اختیار مشتریان شان قرار می دهند. 

می توانید با مراجعه به نمایندگی های این تولیدی ها در شهرهای مختلف، بهترین نوع این محصول را به دست آورید. عمده فروشی پسته کوهی توسط تولید کنندگان آن انجام می شود. 

این نوع از پسته را کسانی که در کار تولید دارو و فروش جزئی می باشند، به صورت عمده خریداری می نمایند. خریدار کلی این محصول به دنبال نوع مرغوب و با کیفیت آن است. خرید اینترنتی پسته کوهی به صورت عمده نیز از فروشگاه های گوناگون آنلاین امکان پذیر می باشد. 

در این فروشگاه های می شود بهترین نوع پسته را با قیمت های مناسب به صورت کلی تهیه کرد. 

مراکز پخش پسته کوهی صادراتی

مراکز پخش پسته کوهی صادراتیتولید وپخش پسته کوهی که به پسته وحشی نیز معروف است در استان هایی از کشور به مقدار بیشتری در مقایسه با سایر نقاط تولید می شود. استان کرمان و شهر رفسنجان از قطب های تولید این محصول در کشور به شمار می روند. بنه نام دیگری برای این محصول که در گروه خشکبار قرار دارد می باشد. رشته کوه های زاگرس در ایران یکی از منابع غنی از این نوع پسته می باشند. مهمترین   ویژگی انواع پسته کوهی، عدم استفاده از هر گونه کود یا سموم شیمیایی در آن است که خواص موجود در این نوع پسته را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است.

پسته کوهی یکی از اقلام صادرات کالا های غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. فروشندگانی که در این حرفه مشغول به فعالیت می باشند و حرفه ای شده اند پسته کوهی را با کیفیت صادراتی آماده ارسال به بازار کشور های دیگر می نمایند.
کشور های اروپائی مانند آلمان یکی از خریداران پسته کوهی ایران می باشند. ایران از جمله کشورهای تولیدکننده پسته خوب دردنیا میباشد
تهیه و عرضه پسته کوهی می تواند هم به صورت پوست گرفته و آماده و هم به شکل اصلی خود بدون تغییر آماده صادرات شود. 
کشور های متقاضی این کالا مقادیر متفاوتی از آن را از ایران خریداری می کنند. مثلا هر ساله کشور های اروپائی آمار های قابل توجهی از خرید را به خود اختصاص می دهند.

6

  1. سلام وقت به خیر من مقداری مغز بنه سالم گرفتم ازتون و واقعا طعم عالی ای داشت دوباره هم لازم داشتم بهتون پیام میدم عیدتون هم مبارک

  2. سلام مغز پسته کوهی در حال حاضر موجود دارید؟ من برای هدیه میخاستم با خودم ببرم به سود فقط فورا میخاستم به دستم برسه هرچه زودتر بهتر

  3. سلام وقتتون بخیر برای بسته بندی هر ماه 40 کیلو بنه میخاستم فقط ممکنه که مبلغ رو نصفیش رو بعد از رسیدن بار پرداخت کنم؟؟؟

    • سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      طبق تصمیم هیئت مدیره تمام معاملات نقدی هست!
      باز شما جهت آشنایی بیشتر با روال کار با همکاران ما تماس بگیرید

  4. وقتتون بخیر سپاس ازگروه بسیارفعال وهمیشه پاسخگوی شما محصولات شما دربین رقیبانتون تکه مابه شماافتخارمیکنیم دمتون گرم

  5. سلام حالتون خوبه محصولات شماخیلی خوب وباکیفیته هرکی دیده گفته ازکجاگرفتید ماهم شماروبهشون معرفی کردیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما