خرید ونوشک تنوری با بهترین قیمت

ونوشک یا بَنِه یا پسته کوهی، یکی از سالم ترین محصولات کوهستانی است که محبوبیت بالایی بین مصرف کنندگان پیدا کرده است. بدون شک، شناخت درست این محصول کوهستانی ارزشمند و مفید موجب خواهد شد تا ونوشک تنوری به یکی از مواد غذایی رایج در زندگی تبدیل شود. معرفی و نحوه خرید ونوشک تنوری با بهترین کیفیت، اصلی ترین بحث این مقاله است.

خرید ونوشک تنوری با بهترین قیمت

ونوشک تنوری چه خصوصیاتی دارد

ونوشک تنوری چه خصوصیاتی دارد

اگر بدانیم که ونوشک تنوری چه خصوصیاتی دارد، به یقین استقبال بسیار خوبی از این محصول ارگانیک خواهیم کرد. به طور کلی، برخی از مهمترین مزایای ونوشک عبارتند از:

  • درمان کم خونی
  • درمان بیماری نرمی استخوان
  • تقویت ویتامین های بدن
  • درمان ریزش مو و تقویت ریشه مو
  • درمان زخم های باز
  • درمان دردهای استخوانی
  • تقویت نیروی جنسی
  • درمان زخم معده
  • درمان یبوست
  • درمان خارش و سوزش واژن
  • درمانی برای اختلال تکرار ادرار
  • درمان ترک لب
  • درمان شکستگی ناخن
  • آرامش بخش و تقویت کننده اعصاب
  • درمان ماه گرفتگی

ونوشک می تواند به روش های مختلفی مصرف شود. میوه ونوشک را می توان پس از چیده شدن مصرف کرد و یا مغز آن تهیه و مورد استفاده قرار داد. ونوشک به دلیل طعم بی نظیری که دارد، می تواند بعنوان طعم دهنده دوغ و ماست مورد استفاده قرار بگیرد. روغن ونوشک یا پسته کوهی، روشی دیگر برای استفاده از این محصول کوهستانی است. البته برخی از افراد هستند که از میوه درخت ونوشک، ترشی و خورشت نیز تهیه می کنند.

راهنمای خرید ونوشک تنوری مرغوب

راهنمای خرید ونوشک تنوری مرغوب

درخت بنه یا ونوشک دارای ارتفاعی 2 تا 4 متر است. این درخت به دلیل اینکه در دل طبیعت و در کوهستان رشد می کند، میوه هایی کاملا طبیعی و ارگانیک به بار می آورد. به طور معمول برداشت میوه درخت ونوشک، در اواخر تابستان و اوایل پاییز انجام می گیرد. زمانی که میوه ونوشک برداشت می شود، دانه های آن دو دسته خواهند بود:

  1. دانه های ریز و نرم: این دسته از دانه ها، دانه هایی هستند که پوست و مغز آن نرم است و می توان آن را با پوست مصرف کرد.
  2. دانه های درشت و سخت: این دسته از دانه ها را نمی توان با پوست مصرف کرد. دانه های درشت دارای مغز خوش طعم و مرغوبی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.

زمانی که ونوشک را پس از برداشت با استفاده از تنور خشک می کنند، ونوشک تنوری به دست می آید. ونوشک تنوری را می توان با خیالی آسوده نگهداری کرد و از مزایای آن استفاده کرد. به طور رایج، شکل آسیاب شده ونوشک تنوری، بعنوان طعم دهنده در هنر آشپزی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید ونوشک تنوری مرغوب را می توان از مناطقی انجام داد که ظرفیت و توانایی بالایی در تهیه این محصول داشته باشند. البته درخت ونوشک انواع مختلفی دارد که هر یک از استان های کوهستانی دارای یکی از این تنوع ها هستند. بعنوان مثال استان های کرمان، کردستان، کرمانشاه، فارس، لرستان، کهکلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، ایلام، تهران و…، دارای درخت ونوشک در مناطق کوهستانی خود هستند.با این وجود، ونوشک تنوری به دلیل اهمیتی که به خصوص در سالهای اخیر پیدا کره است، قابل تهیه از شهرهای سراسر کشور است.

مراکز عرضه ونوشک تنوری در تهران

مراکز عرضه ونوشک تنوری در تهران

مهم ترین مراکز عرضه ونوشک تنوری در تهران را می توان عطاری ها، فروشگاهها و میوه فروشی های زنجیره ای معرفی کرد. امکان تهیه ونوشک تنوری به صورت فله ای نیز برای مصرف کنندگان وجود دارد. البته علاقه مندان می توانند ونوشک را به طور خام و پخته نشده از فروشگاههای مربوطه تهیه کنند. علاوه بر این، یکی دیگر از روش های تهیه ونوشک تنوری به صورت اینترنتی است. مصرف کنندگان با مراجعه به سایت های تخصصی فروش این نوع محصولات، می توانند ونوشک تنوری را بدون دردسر سفارش داده و تحویل بگیرند.

ونوشک تنوری علاوه بر بازارهای داخلی، در جذب بازارهای خارجی نیز موفقیت خوبی بدست آورده است. بدین ترتیب برنامه ریزی در جهت تهیه و توزیع این محصول باارزش و ارزان قیمت، می تواند زمینه خوبی برای اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کند.

7

  1. سلام وقتتون بخیر
    دکتر ب همسر من توصیه کرده برای درمان زخم
    معده ونوشک بخوره من جست‌وجو کردم تو گوگل و دیدم سایت شما کامل ترین و جامع ترین سایت هست و تصمیم گرفتم که اگر امکانش باشه از شما تهیه کنم براش
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  2. سلام ونوشک تنوری چه فرقی با ونوشک ها ی معمولی دارد ایا طعم بهتر خوشمزه تری دارد؟؟
    ممکن هست قد 100 گرک نمنه برای کت بفرستین ؟

  3. سلام وقتتون بخیر من چند بار از شما ونوشک تهیه کردم و واقعا راضی بودیم خانوادگی از محصولات شما حالا برای بار چندمی است که من می خوام به شما سفارش بدم ممنون میشم تا برای من ده کیلو ونوشک تازه بفرستین ممنون

  4. سلام علیکم من ازمحصولات عالی شما برای ترکیب با بستنی سنتی استفاده میکنم وخیلی مزه خوبی به بستنی میده همه هم راضی هستن از مغز پسته های شما.
    ممنون بابت کیفیت عالی محصولات تون😍

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای سرمدی
      قربان زنده باشید ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🙏🏻
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما