خرید پودر پسته کال با قیمت مناسب

برای خرید پودر پسته کال با قیمت مناسب به سراغ ما بیایید، عرضه کنندگان پودر پسته کال در مراکز ما تلاش دارند برای جلب رضایت مشتریان، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را ارائه بدهند. قیمت پودر پسته کال با توجه به کیفیتی که دارد، بسیار ارزان و مناسب می باشد.

خرید پودر پسته کال با قیمت مناسب

نگاه اجمالی بر پودر پسته کال

نگاه اجمالی بر پودر پسته کالنگاه اجمالی بر پودر پوسته کال به ما ثابت می کند که این پودر ها بسیار پرخواص و عالی می باشند. فواید سلامتی پودر پسته کال بی شمار است‌. آجیل های پسته و پودر پسته کال نه تنها خوشمزه و سرگرم کننده برای کودکان هستند، بلکه بسیار سالم نیز هستند و می توانند به فرزندان شما در رشد ، پیشرفت و یادگیری کمک کنند.

 پسته کال و پودر آن  منبع عالی انرژی است. می توانید دریابید که 100 گرم پسته حاوی حدود 600 کیلو کالری انرژی است. بنابراین ، دادن یک مشت پر پسته به بچه ها در صبح می تواند آنها را سالم تر و پر انرژی تر از حد معمول در مدرسه و کلاس درس بکند.

  پسته منبع بسیار خوبی از پروتئین است.  یک بسته کوچک پسته می تواند حاوی 20 گرم پروتئین باشد که بسیار زیاد است زیرا حتی خوردن تخم مرغ یا مرغ نیز پروتئین زیادی ندارند. می توان فهمید که محصولات پسته کال و پودر های حاصل شده از آن، منابع عالی پتاسیم هستند بنابراین ، پسته از پتاسیم بسیار بالایی برخوردار است و این برای هر غذایی فوق العاده است.

  پودر های پسته کال حاوی ویتامین هایی مانند ویتامین C، تیامین، ریبوفلاوین ، نیاسین، اسید پانتوتنیک ، ویتامین B-6 ، فولات، ویتامین A و ویتامین هستند. این بدان معناست که کودک کوچک شما از نظر پسته خوردن بسیار سالم خواهد بود.  به عنوان مثال، ویتامین B-6 به چندین عملکرد بدن مانند دستگاه گوارش کمک می کند و همچنین به عملکرد مغز بچه های شما کمک می کند تا بهبود پیدا کنند.  ویتامین C باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، ریبوفلاوین نقش مهمی در تولید انرژی بدن دارد ، تیامین به تجزیه چربی و پروتئین، سیستم ایمنی بدن، سیستم عضلانی و عصبی و غیره کمک می کند.

راهنمای انتخاب پودر پسته کال

راهنمای انتخاب پودر پسته کالراهنمای انتخاب بهترین نوع پودر پسته کال در سایت ما ذکر شده و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید هر مقدار پودر پسته کال که می خواهید سفارش دهید. پسته کال از نظر قند بسیار کم است که به شما کمک می کند تا از مصرف قند کودک خود جلوگیری کنید.

علاوه بر این، پسته کال منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. آنها در بخش های مختلف بدن از جمله کاهش التهاب، اصلاح رادیکال آزاد و ایجاد ایمنی و غیره نقش دارند. آخر اینکه، پسته حاوی مقدار زیادی فیبر غذایی نیز هست که باعث می شود فرزندان شما حرکات روده ای آسان داشته باشند.

 آجیل های پسته و پودر آن را می توان به تنهایی به عنوان یک میان وعده سریع و سالم میل کرد و یا از آن برای افزودن به غذاها و اضافه کردن به دستورالعمل های غذایی استفاده کرد، بنابراین حتما این را به صبحانه کوچک خود اضافه کنید.

 

عرضه کنندگان پودر پسته کال

عرضه کنندگان پودر پسته کالعرضه کنندگان پودر پسته کال در سراسر کشورمان گشترش یافته اند و به فروش این محصول فوق العاده می پردازند. بسیاری از بانوان کشورمان برای درست کردن دسر هایی مثل فرنی و شله زرد، نیاز به محصولات بدست آمده از پسته های کال دارند. آنها برای خوشمزه کردن و تزئینات دسرها از خلال ها و پودر های پسته کال استفاده می کنند زیرا خاصیت های غذایی و درمانی بی شماری برای بدن انسان دارند.

پودر های پسته کال به دلیل اینکه خام هستند از خاصیت بیشتری نسبت به انواع پخته برخوردار می باشند. در طب سنتی برای درمان کم خونی و میگرن های رنج آور، به خوردن انواع پودر های پسته کال توصیه شده است.

6

  1. سلام طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق برای تهیه باقلوای خانگی حدود چند کیلویی میخاستم با این پودر کال شما باقلوا درست کنم ممنون میشم اطلاعات و قیمت و عکس و فیلم اگر از این محص.لاتتون دارید برای من بفرستین

  2. سلام
    پودر پسته کالتون که برام ارسال کردین استفاده های زیادی بردم و دسرهای زیادی برای بچه هام درست کردم
    و طبق نوشته هاتون هر روز صبح به بچه هام پسته میدادم و خودم هم مصرف میکنم چون کم خونی شدیدی دتشتم ولی الان خیلی بهتر شدم
    ممنون بابت محصولات مرغوب شرکتتون

  3. سلام
    ما برای کارگاه باقلوا پزی در تبریز پارسال از شما پودر پسته کال گرفتیم خیلی خوش رنگ و خوش عطر بودند
    میخاستم دوباره سفارش بدیم یه ۵۰ کیلو

  4. سلام
    پودر پسته کال خیلی سبز و یک جورایی
    خیلی مرغوب است، ما معمولاً این نمونه از پودر پسته را بر روی کاپ کیک های صادراتی استفاده می‌کنیم، چون در خارج از کشور مقبولیت خیلی خوبی به دست آوردیم.
    اگر امکانش هست به سفارشاتم خلال پسته کال هم اضافه کنید.

    • سلام و درود خدمت شما آقای سلطانی
      بله امکانش هست
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما