خرید پودر پسته کردستان درجه یک

 شهر رفسنچان  جزو مراکز اصلی تولید پسته است و از توابع  استان کرمان به شمار  می آید. کشور عراق جزو کشورهایی است که  محصول پسته را از ایران وارد می کند.  بنابراین پسته کردستان و یا معروف به احمد آقایی علاوه براین که صادرات بسیار خوبی دارد فروش عالی و قابل توجهی نیز دارد.

منطقه کردستان عراق بیشترین آمار مربوط به خرید و فروش پسته  ایرانی را به خود اختصاص داده است.

خرید پودر پسته کردستان درجه یک و مرغوب و با قیمت مناسب از طریق مراکز معتبر و اینترنتی به راحتی قابل تهیه است .با کمترین زمان ممکن شما خیلی راحت و آسان می توانید محصول سفارشی خود را درب منزل تحویل بگیرید . 

خرید پودر پسته کردستان درجه یک

بررسی پودر پسته کردستان

بررسی پودر پسته کردستانبیشترین تولید پسته در رفسنجان و سیرجان  استان کرمان بعمل می آید.  کارخانه های صنعتی فعالی در این خصوص هستند که با استفاده از ابرار و آلات پودر پسته را در بسته بندی های مختلف و با سایزهای گوناگون با بهترین کیفیت به بازار ارائه می دهند.  پودر پسته کردستان بسیار مرغوب و خوش طعم و تمیز و عاری از هرگونه مواد زائد می باشد .

پودر پسته برای استفاده حلوا و فرنی و شله زرد استفاده می شود. علاوه بر اینکه زینت دهنده دسرهای ایرانی است طعم و رنگ و بوی خاصی دارد . البته اگر پودر پسته را با مغزیجات دیگر اعم از فندق، گردو ،بادام  و شیره خرما یا عسل مخلوط نمایید  معجون تقویتی بسیار خوبی را درست خواهید نمود و در جهت ضعف عمومی بدن  کارایی فوق العاده ای دارد . 

مزیت های پودر پسته کردستان

مزیت های پودر پسته کردستانپودر پسته ای که در کردستان تهیه ،تولید و عرضه میشود قاعدتا رگه ای از تلخی نداشته و ندارد  و همواره خوش طعم و نرم  می باشد. خوشبختانه پودر پسته کردستان با توجه به شرایط جوی  و خاک حاصلخیزی که دارد از مرغوبیت خوبی برخوردار است.

پودر پسته را بیشتر برای تزیین خرما و حلوا و شیرینی و باقلوا و آش زرد ایرانی مرسوم  به شله زرد استفاده میکنند . قیمت پودر پسته به نسبت خود پسته بطور قطع و یقین گران تر است به هرحال زمان بیشتری استفاده شده است تا اینکه پسته تبدیل به پودر شود آن هم  ارائه یک محصول خوب و با کیفیت.  مزیت های پودر پسته آنقدر هست که نیاز به توضیح واضحات نباشد.

کاملا طبیعی است در صورتی که ما بالشخصه بخواهیم پودر پسته را در خانه درست کنیم علاوه بر اینکه زمان زیادی می برد تا پسته تبدیل به پودر شود به نظرم این وسط پسته حیف و میل می شود. پس عاقلانه است  بسته چند گرمی پودر پسته را خیلی راحت و بی درد سر از مغازه ها و هایپرمارکت ها خریداری کنیم.  قطعا از نظر بهداشتی نیز بهتر است و مقرون به صرفه 

توزیع پودر پسته کردستان در بازار

توزیع پودر پسته کردستان در بازارکردستان جزو مراکز مهم و اساسی تولید پسته در ایران به حساب می آید. میانگین تولید پسته در استان کردستان بصورت سالیانه یک تن در هر هکتار می باشد که آمار قابل توجهی است ولی امید است این آمار افزایش پیدا کند.

پسته در انواع و اقسام اعم از احمد آقایی، کله قوچی، اکبری، اوحدی به بازار ارائه می شود. هر چقدر در هر هکتار زمین کشاورزی محصول پسته  بیشتری بعمل آید خوب کاملا طبیعی است که  برداشت بیشتری انجام می شود و در نتیجه آمار خرید و فروش نیز بیشتر می شود. و در بازار از رونق بهتری برخوردار خواهد بود.

پسته یک محصول کاملا مغذی است و برای تقویت بنیه عمومی افراد ضعیف  مثل سالمندان بسیار خوب و مفید است. پسته منبع قوی پتاسیم و مس و منیزیم است. بنابراین از خوردن پسته غافل نشوید حتی اگر بضاعت مالی زیادی ندارید با این حال هرز گاهی در مقادیر کم خریداری نموده و از خوردن آن لذت ببرید . 

4

  1. سلام شما پوست این پسته کوهی یا پسته درختی ها رو هم کار میکنین ؟
    ممنون میشم اگر کار میکنید و میتونین یه کانتینر برای ما تامین کنین به من اطلاع بدین در واتسپ هم پیام دادم

    • سلام
      امکان تولید پوست پیته وجود دارد لطفا با همکاران ما تماس بگیرید با فرم مربوطه را تکمیل کرده تا دوستان ما با شما تماس بگیرند

  2. سلام این نمونه از پودر پسته ‏را ما از سال پیش تا به حال بر روی کلوچه های مان استفاده می کنیم، میخواستم اگر امکانش هست پودر پسته کردستان را سبزتر و مقدار بیشتر تولید کنید.
    آیا میشود همراه با سفارشم نمونه های دیگر پودر پسته تان را بفرستید تا آنها را با پودرپسته کردستان مقایسه کنم؟

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خوش لحجه
      بله امکان ارسال نمونه های پودر پستی دیگر هم هست
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما