فروش ونوشک تازه کیلویی در بازار

ونوشک محصول و میوه درختان ون می باشد که بسیار انرژی زا و مقوی بوده و مزایای فراوانی دارد، در مناطق و شهرهای مختلفی از کشور مخصوصا در دامنه رشته کوه های زاگرس و در غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور درختان مختلف ون می رویند. این درختان بسیار سودمند و ارزشمند هستند و موارد استفاده بسیاری دارند، دارای صمغ و شیره ای می باشند که به آن سقز گفته می شود و سقز برای تهیه آدامس طبیعی ون و دارو های مختلف به کار برده می شود. ونوشک که آن را به نام های کلخنگ، گنوشک، پسته وحشی و بنه می شناسند دارای ارزش غذایی بسیار بالا و خواص دارویی فراوان می باشد. وجود ویتامین ها و املاح معدنی بسیار فراوان در ونوشک باعث شده که این دانه برای جلوگیری و مقابله با بیماری های مختلف بسیار سودمند و تاثیر گذار باشد. فروش ونوشک تازه کیلویی در بازار با بهترین بسته بندی ها و کیفیت های عالی و قیمت های ارزان انجام می شود.

فروش ونوشک تازه کیلویی در بازار

ونوشک تازه چه خصوصیاتی دارد

ونوشک تازه چه خصوصیاتی داردونوشک تازه چه خصوصیاتی دارد؟ ونوشک مرغوب و تازه دارای ویژگی ها و مشخصه هایی می باشد که با فرا گرفتن آن ها و اطلاع از تمامی مشخصات، می توان مرغوب ترین انواع بنه را با نرخ های مقرون به صرفه و مناسب تهیه و خریداری کرد.

ونوشک در واقع نوعی آجیل و تخمه محسوب می شود که کروی شکل بوده و رنگ آن سبز تیره بوده و خواص بسیار فراوان و بی نظیری دارد.

بنه مغزی بسیار خوشمزه و روغنی دارد، پوسته ای سفت و سخت داشته و لفافی سبز رنگ و نازک دور آن را فرا گرفته است، مردم در گذشته آن را همراه نان می خوردند که علاوه بر انرژی زیاد و ارزش تغذیه ای بسیار بالا، دارای خواص پزشکی و درمانی برای مقابله با بیماری های مختلف نیز می باشد.

خواص بنه بسیار به پسته معمولی شبیه بوده و دارای طعمی بسیار لذیذ و دلچسپ و خوشمزه است و برای تهیه انواع ترشی، غذاهای مختلف و خورشت، مربا و برای تهیه آش های محلی مختلف استفاده می شود.

راهنمای انتخاب ونوشک تازه

راهنمای انتخاب ونوشک تازهراهنمای انتخاب ونوشک تازه کمک می کند که بهترین و تازه ترین محصول مقرون به صرفه را خریداری نماییم.

ونوشک به دلیل اینکه غنی از چربی های مفید و انرژی است، با از بین بردن کلسترول خون و سوزاندن چربی های مضر بدن باعث تناسب اندام و متعادل نگه داشتن وزن شده و روغن آن برای سلامتی بدن بسیار پر خاصیت می باشد.

ونوشک بسیار مفید برای درمان بیماری های معده و تمام گونه های کرم معده می باشد، زیرا این دانه باعث می شود که غذا بسیار بهتر و زودتر هضم شده و باعث عملکرد هرچه بهتر معده می شود.

برای تهیه غذاها و فراورده های مختلف بنه را به کار می برند، در مناطقی که این درختان رشد می کنند، مردم از قدیم با خواص اعجاب انگیز بنه آشنایی داشته اند و به همین دلیل در غذاهای خود بسیار از این دانه ارزشمند استفاده می نمودند.

مغز پسته وحشی شبیه پسته ولی بسیار کوچکتر است، کیفیت ونوشک بسیار حائز اهمیت است، برای جدا کردن مغز روغنی این میوه آن را با دستگاه های مخصوص می شکنند و پوسته سخت و سفت آن را جدا نموده و دانه های روغنی آن را در بهترین بسته بندی های تجاری با حجم های مشخص به بازار ارائه می نمایند.

لذیذتر بودن ونوشک در زمستان و استفاده زیاد از آن برای طبخ غذاهای مختلف در زمستان، باعث شده که در مناطق مختلف این محصول را برای زمستان فریز کرده و در یخچال نگه داری نمایند.

نمایندگی فروش ونوشک تازه کیلویی در کشور

نمایندگی فروش ونوشک تازه کیلویی در کشورگنوشک غنی از ویتامین های A و B و D است، برای پوکی استخوان پر فایده بوده، برای تقویت بینایی و چشم ها و جلوگیری از شب کوری بسیار موثر عمل نموده، تقویت عملکرد اعصاب را باعث شده و ترک لب را درمان می کند.

بنه برای آرام نمودن دردهای مختلف از جمله سر درد، درد قولنج، درد کمر و درد پشت بسیار تاثیر گذار است و ضماد بنه در معالجه زخم های عمیق و سخت و ورم های مختلف عالی عمل می نماید.

بنه بهترین درمان برای افرادی است که مبتلا به کم خونی می باشند، این افراد می توانند ونوشک را به صورت خام و یا پخته در غذاهای مختلف استفاده نمایند، برای بهبودی بیماری نرمی استخوان و ضعف عضلانی، جهت تقویت نیرو و قوای جنسی استفاده از پسته وحشی بسیار موثر و پر فایده می باشد.

نمایندگی فروش ونوشک تازه کیلویی در کشور محصول را به صورت کاملا سالم و بهداشتی و در بهترین بسته بندی های تجاری و استاندارد و با کیفیت فوق العاده و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عرضه کرده و به فروش می رساند.

5

  1. سلام وقتتون بخیر
    ونوشک تازه الان موجود هست برای شور و ترشی ولی خیلی برام مهمه که تازه باشن
    بیزحمت اگر‌موجود دارید یه خبر به من بدین

  2. سلام امیدوارم خداعاقبتتون روبخیرکنه که به فکر جیب مردم هم هستیدومحصولاتتون روباقیمت مناسب به مردم میدید

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای نصیری
      قبان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  3. سلام خوبید؟ ماقبلا این جور محصولات روازجای دیگه ای تهیه میکردیم ولی کیفیتشون رواوردن پایین برای همین مدتیه مشتری شماشدیم وهمچنان کارتون مورد تاییده👌

  4. سلام تشکر میکنم ازشمابزرگواران که اینقدر قابل اعتمادید وادم میتونه باخیال راحت ازتون خریدکنه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما