قیمت ونوشک ارگانیک کردستان در بازار

ونوشک یکی از میوه های کوهستانی است که در آب و هوای سرد و نیمه خشک با بهترین کیفیت پرورش می یابد. این میوه در استان های کردستان، کرمانشاه، فارس، کرمان و تهران و … تولید می شود که بهترین نوع آن ونوشک ارگانیک کردستان می باشد که با وجود خاصیت زیاد دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور است.

قیمت ونوشک ارگانیک کردستان در بازار

معرفی انواع ونوشک ارگانیک کردستان

معرفی انواع ونوشک ارگانیک کردستانبنه کوهی یا ونوشک دارای انواع مختلفی است و به صورت کال، رسیده، پودر شده و مغز شده قابل استفاده است. این میوه دارای خواص دارویی و درمانی زیادی است و در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها مؤثر است. یکی از بهترین انواع ونوشک در استان کردستان تولید می شود که به صورت ارگانیک و طبیعی پرورش می یابد.

ونوشک کال دارای پوستی نرم و ترش مزه بوده که برای تهیه ترشی کاربرد زیادی دارد و بسیاری از اهالی کردستان برای خوشبو کردن دوغ و روغن محلی مورد استفاده قرار می دهند و نوع رسیده آن در تهیه غذاهای مختلف و تزئین بسیاری از غذاها و دسرها استفاده زیادی دارد.

از خریداران عمده انواع ونوشک قنادی ها و کارخانه های بستنی سازی و … می باشند، زیرا مغز بنه کوهی یا ونوشک بسیار ارزان تر از پسته معمولی است و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مزیت های منحصربفرد ونوشک ارگانیک کردستان

مزیت های منحصربفرد ونوشک ارگانیک کردستانونوشک ارگانیک به دور از هر نوع سموم و کود شیمیایی و آفت کش ها بوده و به صورت طبیعی رشد می کند و دارای خاصیت زیادی بوده و برای سلامتی بدن بسیار مفید است. این میوه دارای طعم و مزه ی لذیذی بوده و سرشار از انواع ویتامین های آ، بی، سی، ای و املاح معدنی نظیر کلسیم، آهن، منیزیم، سدیم و پتاسیم و آنتی اکسیدان می باشد که در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها مؤثر است خواص درمانی زیادی دارد.

درخت ونوشک قسمت های مختلف آن قابل استفاده است که میوه آن خوراکی و روغن آن دارای خواص درمانی و شیره درخت که سقز نامیده می شود برای مصارف دارویی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد. از مزیت های منحصر به فرد ونوشک ارگانیک کردستان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصول برای کمر درد مسکن خوبی می باشد.
  • برای تقویت دستگاه گوارش بسیار مفید است.
  • برای استحکام استخوان ها سودمند است.
  • دارای خاصیت آنتی باکتریایی و ضد میکروبی است.
  • برای تقویت اعصاب مناسب است.
  • برای درمان زخم ها کاربرد زیادی دارد.
  • کبد و طحال را سم زدایی می کند.

کاربرد صنعتی شیره درخت ونوشک یا سقز در صنایع مختلف از جمله صنعت پلاستیک سازی و داروسازی می باشد که برای تولید مواد خوشبو کننده، انواع آدامس و مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نهایی ونوشک ارگانیک کردستان

قیمت نهایی ونوشک ارگانیک کردستانقیمت ونوشک کردستان به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت و تازگی این محصول از عوامل مؤثر بر قیمت ونوشک می باشند همچنین نوع، برند، شرکت تولید کننده، برند، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش، نوع بسته بندی و … بر قیمت مؤثر هستند و در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

برای اطلاع از قیمت  ونوشک یکی از آسان ترین راه ها تماس با کارشناسان فروش همین شرکت می باشد که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های مشاوران برای انتخاب و خریدی بهتر بهره مند می گردید.

بازار خرید و فروش انواع ونوشک امروزه به دلیل کاربرد فراوان و خواص زیاد بسیار پررونق می باشد و دارای طرفداران زیادی است. بسیاری از کشورهای همسایه نیز خواهان این میوه ارزشمند هستند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع ونوشک به کشورهای همسایه در حال فعالیت هستند که این محصول در آن کشورها نیز فروش بسیار خوبی دارد.

6

  1. سلام وقتتون بخیر من در مغازه های اطراف هم انوش دیده بودم ولی خوب هیچکدام مثل ونوشک های شما صورت شده و یکدست سبز نبودند و خوب برای همین از شما بارها و بارها خرید کردم چون هم کیفیت عالی و هم قیمت مناسب داشتید

  2. سلام شب عالی متعالی ماتعریف محصولات شماروخیلی زیادشنیده بودیم مخصوصا راجع به ونوشک هاتون که خیلی خوشمزه است یاعلی

  3. سلام ضمن عرض خسته نباشید به شماعزیزان میخواستم ازتون تشکر کنم که انرژی بگیرید وبازم مثل همیشه محصولاتتون باکیفیت باشه

  4. سلام خسته نباشید ایام به کام دوستان ما به مجموعه پرتلاش شما افتخارمی کنیم وازتون خواهشمندیم همیشه اینقدر خوب وفعال بمونید

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای ترابیان
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما