مرکز خرید بنه باکیفیت ارزان قیمت

بنه (پسته کوهی)، میوه ای است که در نواحی خاصی از کشورمان ایران رشد می کند، این مغز بسیار مفید که خواص درمانی زیادی نیز دارد مزه ای شبیه به پسته دارد اما از آن کوچکتر است. برای شناخت ویژگی های بنه باکیفیت، موارد مصرف آن و اطلاع از نحوه فروش با ما همراه بمانید.

مرکز خرید بنه باکیفیت ارزان قیمت

بنه باکیفیت چیست و چه مصارفی دارد

بنه باکیفیت چیست و چه مصارفی داردمغز بنه از درختانی که در نواحی زاگرس جنوبی می رویند به عمل می آید و در تولید این محصول دخالت انسانی صورت نگرفته و کاملا طبیعی می باشد از این رو دارای خواص فوق العاده ای برای سلامتی انسان می باشد که در زیر به برخی از آنان اشاره می کنیم:

• مغز بنه دارای آنتی اکسیدان می باشد و به همین دلیل در دفع میکروب های بیماری زا موثر بوده و خواص ضد سرطانی نیز دارد.

• با پاکسازی کبد کمک مهمی به افزایش کارایی این ارگان حیاتی و مهم بدن می کند.

• در درمان ورم و زخم های شدید موثر است.

• ماده ای مفید در جهت تقویت اعصاب می باشد.

• باعث رفع سردی مزاج شده و به تقویت قوای جنسی و برطرف نمودن ضعف جسمانی کمک می کند.

بیشترین مصرف این مغز خوشمزه و پرخاصیت به عنوان آجیل می باشد و می تواند جایگزین خوبی برای پسته ای باشد که این روزها قیمتش سر به فلک کشیده و جایش در میان آجیل های نوروزی و شب یلدا خالی است.

مغز بنه به عنوان جایگزین پسته و برای تزیین شیرینی جاتی مثل سوهان، حلوا، باقلوا و مسقطی مصرف می شود و این موضوع باعث شده تا قنادی ها و بستنی فروشی ها مشتریان پروپا قرص این محصول باشند.

جالب است بدانید برخی افراد از این مغز در پخت خورشت فسنجان نیز استفاده می کنند هم چنین مغز بنه در پخت برخی از آش های محلی نیز مصرف می شود. 

قاتق بنه یک غذای مقوی کرمانی می باشد که در آن مغز بنه به کار رفته است و اگر باز هم گشت و گذاری در اینترنت داشته باشید با غذاهای بیشتری آشنا می شوید که در آن از پسته کوهی استفاده شده است.

ارزیابی کلی بنه باکیفیت

ارزیابی کلی بنه باکیفیت برای ارزیابی کلی بنه باید بدانیم خواص و ویژگی های این ماده چیست؟ چه مصارفی دارد و بهترین بنه کوهی چه شاخصه هایی را داراست؟

بنه کوهی دارای طبعی گرم و خشک می باشد؛ مغزی سفت و روغنی دارد. رنگ پوسته آن هنگامی که نارس است؛ قرمز و هنگامی که رسیده می شوند به رنگ سبز در می آید در اواخر تابستان فراوان تر بوده و از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. 

مصرف هفتگی مغز بنه برای افرادی که دچار کم خونی هستند توصیه می شود همچنین در درمان بیماری های پوستی و برای تقویت مو، کلیه ها و کبد نیز مفید می باشد وعلاوه بر مصرف خوراکی از روغن آن نیز در درمان کمردرد و قولنج بهره می برند.

بنه کوهی مرغوب دارای ویژگی های زیر می باشد که حتما هنگام خرید باید به آن توجه کنیم.

  • مغز بنه دارای رنگ شفاف باشد.
  • فاقد بوی ماندگی باشد.
  • اثری از کرم خوردگی و کپک در مغز بنه نباشد.
  • مغز پسته کوهی باید فاقد رطوبت باشد.

ارائه بنه باکیفیت در ایران

ارائه بنه باکیفیت در ایرانبرای مشتریان هنگام خرید یک محصول همواره دو معیار کیفیت و قیمت اهمیت اساسی دارد ما نیز به دغدغه مشتریان خود اهمیت داده و با ارائه بنه با کیفیت در ایران در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد با قیمت مناسب در تلاشیم تا رضایت خاطر خریداران محترم را جلب نماییم.

صاحبان کارگاه های شیرینی پزی، قنادی ها، مراکز تولید و فروش بستنی، خشکبار فروشی ها و عطاری ها که جزو خریداران عمده پسته کوهی می باشند می توانند برای خرید از طریق همین سایت اقدام کرده و مطمئن باشند محصولی ارگانیک و با کیفیت را خریداری می کنند ضمنا با خرید بی واسطه می توانند قیمت مناسب تری را هنگام خرید تجربه کنند.

3

  1. سلام عصر بهاریتون بخیر
    میخاستم سفارش ۲۰ کیلو ترشی بنه بدم
    فقط سوالم این هست که شما حاضر آماده دارید ؟ یا تازه میخاهید درست کنین
    و اینکه چند روز دیگه به دست من‌میرسه و پکیجی تون محکم هست که یه وقت نریزه تو مسیر ؟

  2. سلام و درود
    با توجه به اینکه شما پخش مستقیم دارید از شیراز پس شما مناسب ترین قیمت رو به نسبت مابقی مراکز فروش این محصول دارید تصمیم گرفتم از شما خرید کنم

  3. سلام شبتون مهدوی دوستان ما چندوقتیه محصولات موردنیازشون رو ازشما میگرفتن وهمه اش به ماهم میگفتن شماهم بگیرید تااینکه ماهم مشتری شما شدیم ممنون ازشما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما