مرکز خرید پسته کوهی ارزان قیمت

پسته کوهی که بیشتر آن را با عنوان بنه نیز می شناسند از خواص بسیار زیادی برخوردار بوده که ما اینجا اطلاعاتی در خصوص این پسته ی متفاوت، خوشمزه و همچنین پسته کوهی ارزان در اختیارتان قرار خواهیم داد. مرکز خرید پسته کوهی ارزان قیمت

دانستنی هایی درباره پسته کوهی

دانستنی هایی درباره پسته کوهی درباره پسته کوهی چه می دانید؟ 

درباره واردات بی رویه ی بنه چیزی شنیده اید؟ 

در مناطق بسیاری در سطح کشور عزیزمان همچون مناطق کوهی و در چند استان کردستان، فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان درخت پسته کوهی می روید و از موارد مختلفی چه مصرف میوه و چه صمغ گیاه به عنوان های خام خوراکی، مصرف دارویی، طعم دهنده ها، آدامس  «سقز که از صمغ درخت این گیاه درست می شود» و خیلی موارد دیگر 

به دلیل خود رو بودن این گیاه در مناطق کوهستانی این میوه کاملا ارگانیک بوده و در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و همین امر باعث صادرات این میوه می‌باشد. 

از طرفی هم داخل کشور عزیزمان امکانات کافی برای استفاده از صمغ درخت بنه برای تولید انواع داروهای گیاهی نداشته و از طرفی  دیگر بسیاری از کشورها مایل به استفاده از پسته های ارگانیک هستند و این نوع پسته کاملا ارگانیک باعث شده تا این گیاه به کشور های دیگر صادر شود و به صورت طعم دهنده و دارویی باز به کشورمان باز گردد. 

با وجودی که ایران منبع پسته کوهی بوده با وجود فراوانی این محصول در جای جای ایران عزیزمان مواردی از واردات بی جا و بی رویه ی این محصول به داخل کشور گزارش شده و از این طریق با انواع اسم های متفاوت آن را گرانتر به مردم می فروشند. 

ما اینجاییم تا بنه ارگانیک غیر ترا ریخته و سالم ایرانی با قیمتی ارزان در اختیارتان قرار دهیم لطفا با ما همراه باشید. 

ویژگی های پسته کوهی

ویژگی های پسته کوهیبنه یک دانه روغنی بوده که از روغن این گیاه استفاده های فراوان می کنند از جمله استفاده در غذاها یا به صورت دارویی برای درمان کمر درد، پا درد، درد های رماتیسمی و یا به عنوان مسهل برای سیستم گوارش کاربرد داشته و همچنین کاربرد های دیگری از جمله درمان زخم معده و درد های دستگاه گوارشی، تقویت اعصاب و داروی کمخونی کاربرد های فراوان دارد. 

در خیلی موارد ثبت شده که صمغ این گیاه باعث سلامت دندانها و لثه هایتان خواهد شد. 

اگر مایل هستید اندام زیباتری داشته باشید می توانید بنه را به تنهایی میل کرده که موجب کاهش اشتها می شود یا اگر دنبال راهکار های افزایش اشتها هستید می توانید این دانه گیاهی را همراه با بادام زمینی میل نمایید. 

همان گونه که گفته شد جدای از مصارف دارویی از صمغ این گیاه سقز تهیه می شود و یک طعم دهنده ی طبیعی است که برای آدامسها و آبنباتها استفاده می کنند. 

دیگر کاربرد های دانه ی بنه به صورت تازه و سبز آن خوراکی بوده همانند تخمه و مزه ای ترش مزه دارد. 

در مناطق کردستان نیز از پسته کوهی برای طعم دار کردن روغن کرمانشاهی استفاده می شود در برخی مناطق نیز آن را پودر کرده و از آن نوشیدنی و دمنوش درست می کنند یا در برخی مناطق استان کرمان با بنه یک غذای خوشمزه به اسم قاتق بنه درست می کنند. خشک شده‌ی پسته کوهی همراه با شوید و گل محمدی خشک هم یکی از کاربردهای دیگر این میوه برای طعم دار کردن دوغ های محلی می باشد. 

در بعضی مناطق بنه پلو درست کرده یا با آن  «آب بنه شیرازی» درست می کنند. حتی از بنه برای درست کردن کشک هم بهره می برند. 

اگر عضو بانوان شیرده هستید گیاه را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا جدای از خواصی که از طریق خوردن آن به نوزاد دلبندتان می‌دهید باعث افزایش هوش فرزند دلبندتان شده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. 

ارزانترین پسته کوهی در بازار

ارزانترین پسته کوهی در بازاردر نهایت ما اینجا هستیم تا پسته کوهی که از دل مناطق کوهستانی ایران جمع گشته و بهترین کیفیت در کنار قیمت پایین برخوردار می باشد را تقدیمتان کنیم. قطعا کیفیت محصولات ما حرف اول را در بازار زده و ما ارزانترین پسته کوهی در بازار آنلاین ایران می باشیم. جهت سفارش از طریق درگاه های موجود در سایت با ما در تماس باشید. 

6

  1. سلام و عرض ادب
    من پارسال از شما مغز پسته کوهی سالم تهیه کردم ولی وقتی پودر کردیم برای روی شیرینی و حلوا خیلی پودر چربی شد و بیشتر شبیه به خمیر شد و مزه شوری داشت میخاستم اینبار اگر ممکن باشه یک مغز بنه شیرین برایم بفرستین ۳۰ کیلو میخاستم

  2. سلام روز بخیر شما پخش مستقیم پسته کوهی هستید؟ از‌ کدام شهر میفرستین
    از استان فارس ، کردستان ، خوزستان ممنون میشم راهنماییم کنین که چند روزه میرسه دستم

  3. سلام من ازاستان فارس شهرشیراز بهتون پیام میدم قیمت محصولات شمانسبت به شهرماخیلی بهتره برای همین ما به شماسفارش میدیم

    • سلام و درود خدمت شما خانم کریمی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  4. سلام دوستان خوب هستید محصولاتتون واقعا بی نظیره احسنت به شماکه تلاش میکنیدمحصولی باکیفیت بدید دست مردم خداقوت

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای چمرانی
      زنده باشید قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما