مرکز فروش مغز بنه سبز

مغز بنه سبز یکی از بهترین انواع پسته طبیعی و ارگانیک است. این میوه خود رو بوده و در مناطق کوهستانی و در دامنه رشته کوه های مختلفی همانند زاگرس به دست می آید. جمع آوری بنه سبز با توجه به نوع منطقه متفاوت است، در غرب و جنوب غرب بنه سبز همزمان با فصل بهار یعنی ابتدای اردیبهشت توسط مردم بومی انجام می شود. معیشت و امرا معاش خیلی از خانوار ها با این محصول خدادادی گره خورده است.

مرکز فروش مغز بنه سبز

نگاه اجمالی بر مغز بنه سبز

نگاه اجمالی بر مغز بنه سبز

پسته کوهی یا همان بنه از نظر ظاهری گرد و به طور دقیق تر کروی مانند است و در طول مدت رسیدن رنگ آن سبز و قرمز می باشد و مغز آن به رنگ سبز سیر است.
طعم و مزه ی مغز بنه، تا قبل از رسیده شدن مایل به ترشی بوده و بعد از کامل شدن مدت رشد، مزه ای منحصر به فرد به دست می آورد. مغز بنه پسته از نظر خواص با نوع هم خانواده خود یعنی پسته آجیلی فرق چندانی ندارد، اما از لحاظ اندازه کوچکتر از مدل های دیگر پسته می باشد.
خیلی از تولیدکنندگان بر این عقیده هستند، از آنجا که پسته به عنوان یکی از تنقلات گران قیمت محسوب می شود، قطعا خیلی از آحاد جامعه توان خرید آن را ندارند. اما با جمع آوری و بسته بندی و عرضه بهترین مغز بنه سبز، که همه آن را با نام پسته کوهی یا پسته وحشی می شناسند به خاطر مناسب بودن قیمت، امکان خرید برای بسیاری از خانواده ها فراهم خواهد شد.
مغز بنه سبز  دارای پوست اولیه بشدت سفت و محکم است که جدا و خارج کردن مغز از این پوست کار دشواری می باشد. مردم محلی با گذشته سال ها و کسب مهارت توانسته اند به بهترین شکل ممکن، مغز پسته را آماده عرض در بازار نمایند. 

مصارف مغز بنه سبز

مصارف مغز بنه سبز

کارشناسان و متخصصان علم تغذیه در صنایع تبدیلی از مغز بنه سبز انواع مختلف روغن را به دست آورده‌اند که در طب سنتی خواص فراوان دارویی و درمانی دارد.
به طور کلی مصرف مغز بنه را می توان به دو صورت خوراکی و روغن گیری تقسیم نمود. بر اساس یافته های طب سنتی کسانی که مبتلا به بیماری کم خونی هستند با مصرف منظم و متعادل این میوه ارگانیک خواهند توانست بیماری خود را کنترل و در یک برهه زمانی مشخص آن را درمان کنند.
در مورد ریزش موی سر اگر عصاره. روغن بنه با آسیاب برگ آن  همراه با سرکه استفاده شود برای تقویت ریشه مو و ساقه آن بسیار مفید خواهد بود .
مصرف روزانه پسته کوهی باعث افزایش قوای جنسی و شادابی بدن می شود. از آنجایی که مغز بنه سرشار از مواد معدنی و ترکیبات فوق‌العاده پرخاصیت و همچنین ویتامین های A,D,B وE می باشد، که برای تسکین و تقویت اعصاب و روان بسیار مفید است.
افرادی که در سیستم گوارش خود دچار مشکل هستند به عقیده کارشناسان طب سنتی اگر از این محصول ارگانیک استفاده کنند، کرم های معده را ازبین می برد و با درد های پروستات مثل تکرر ادرار نیز مبارز خواهد کرد.
از دیگر مصارف مغز بنه در دوران بارداری است، که بسیار توصیه می شود چرا که به دلیل بالا بودن املاح معدنی مانند ید، آهن، منگنز و پتاسیم  با پاکسازی رگ ها برای خانوم های باردار اثر فوق العاده ی دارد.

بازار فروش مغز بنه سبز

بازار فروش مغز بنه سبز

یکی از پر طرفدارترین تنقلات  در بین خانوارها استفاده از پسته می باشد. در دنیای امروز که عصر سرعت و تکنولوژی است بهترین بازار برای عرضه و فروش بنه کوهی سایت های اینترنتی و فرصت فضای مجازی می باشد. تولیدکنندگان بزرگ مغز بنه، با جمع آوری این میوه از مردم محلی و عرضه آن  هم به صورت فله و هم بسته بندی شده، علاوه بر درجه بندی محصول نهایی در رتبه های اول و دوم، با استفاده از فروشگاه های مجازی در کمترین زمان محصول خود را به تمام دنیا عرضه می‌کنند.

5

  1. سلام این مغز بنی های شما برای کار شیرینی پزی و پودر کردن مناسب هست ؟؟ یا به خاطر چرب بودن دونه ها ممکنه به مشکل بخوریم ممنون میشم راهنمایی کنین

  2. سلام چند وقته دنبال گروهی مثل شمامیگردم که محصولات ودستگاه های خوبی برای فروش داشته باشن تااینکه باشمااشنا شدم وخداروشکرشدم مشتری دایم شما شدم خداخیرتون بده

  3. سلام چند وقته دنبال گروهی مثل شمامیگردم که محصولات ودستگاه های خوبی برای فروش داشته باشن تااینکه باشمااشنا شدم وخداروشکرشدم مشتری دایم شما شدم خداخیرتون بده یاعلی

  4. سلام من یه فکر کنم یه دو سالی شده که دارم از این محصولات شما میخرم و خیلی راضی هستم هم از ارسال به موقع هم از کیفیت بالایی که داره من که راضی هستم ممنون

  5. سلام خوب هستید شما ؟ما برای کارگاه شیرینی پزیمون ازمحصولات شما استفاده میکردیم وبه صرفه بود چون اگه خودمون ازبازارتهیه میکردیم گرون ترمی می امد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما