نمایندگی عرضه مغز بنه پاکتی

محصول و میوه بسیار مفید و پر خاصیت درختان ون ونوشک می باشد، این محصول به دلیل فواید بسیار فراوان و طعم بی نظیری که دارد بسیار مورد توجه می باشد. وجود ویتامین های فراوان و املاح معدنی بسیار در ونوشک باعث شده که در پیشگیری از امراض مختلف و مداوای بسیاری از بیماری ها شگفت انگیز عمل نماید. درختان ون در مناطق مختلفی از ایران از جمله در شمال غرب، جنوب غرب و غرب ایران و در دامنه رشته کوه های زاگرس رشد می کنند. در مناطق مختلف ونوشک را به نام های گوناگون می شناسند که از آن جمله می توان پسته وحشی، بنه، گنوشک و کلخنگ را نام برد. نمایندگی عرضه مغز بنه پاکتی، محصول را در بهترین بسته بندی های بهداشتی و با کیفیت های فوق العاده و قیمت های مناسب عرضه کرده و به فروش می رساند.

نمایندگی عرضه مغز بنه پاکتی

معرفی کلی مغز بنه پاکتی

معرفی کلی مغز بنه پاکتیمعرفی کلی مغز بنه پاکتی باعث می شود که خریداران با اطلاعات کافی در مورد محصول، نسبت به خرید آن با کیفیت بسیار مرغوب و با قیمت مناسب اقدام نمایند.

بنه پوسته ای سفت و سخت دارد، لفافی نازک و سبز رنگ اطراف این پوسته را فرا گرفته است، مغزی روغنی و بسیار خوشمزه دارد که مردم در گذشته آن را با نان می خوردند، این دانه علاوه بر مقوی بودن و طعم عالی و ارزش غذایی بسیار بالا، دارای خاصیت های فراوان دارویی و پزشکی برای مقابله با امراض مختلف نیز می باشد.

ونوشک نوعی آجیل و تخمه به حساب می آید و به رنگ سبز تیره بوده و شکلی کروی دارد و دارای مزایای بسیار بی نظیر و فراوانی است، خواص آن بسیار شبیه به خواص پسته معمولی بوده و طعمی بسیار لذیذ و دلپذیر دارد.

از ونوشک برای تهیه ترشی های مختلف، غذا و خورشت ها و مرباهای خوشمزه و برای تهیه آش های محلی استفاده می نمایند.

به دلیل اینکه بنه سرشار از چربی های بسیار مفید و انرژی است، کلسترول خون را کاهش داده و همچنین با سوزاندن چربی های مضر بدن باعث تناسب وزن و اندام شده و برای افرادی که می خواهند وزن کم کرده و لاغر شوند بهترین گزینه است.

خوردن این ماده در زمستان بسیار لذیذتر و دلچسپ است، همچنین می توان در زمستان غذاهای بیشتری را با آن تهیه کرد، به همین دلیل در شهرهای مختلف مردم این ماده را در یخچال نگه داری کرده و برای زمستان فریز می کنند.

موارد استفاده از مغز بنه پاکتی

موارد استفاده از مغز بنه پاکتیموارد استفاده از مغز بنه پاکتی فراوان می باشند، این دانه برای تهیه فراورده های مختلف بسیار به کار برده می شود، در مناطقی که این درختان می رویند، مردم از دیرباز با خواص بسیار اعجاب انگیز گنوشک آشنایی داشته اند و به همین دلیل از آن بسیار در غذاهای خود استفاده می نمایند.

ویتامین های A و B و D در گنوشک به وفور یافت می شوند، همچنین به دلیل وجود املاح مفید معدنی مانند سدیم، پتاسیم، منگنز، کلسیم، مس، روی و دیگر املاح برای عملکرد دستگاه های مختلف مانند دستگاه گوارش و معده و روده بسیار مفید می باشد زیرا باعث هضم بهتر و سریع تر غذا می شود.

با مصرف ونوشک می توان از پوکی استخوان جلوگیری کرده و آن را مداوا نمود، بنه برای تقویت چشم ها و جلوگیری از شب کوری بسیار پر سود است، باعث تقویت عملکرد دستگاه عصبی شده و برای درمان ترک لب موثر است.

بنه برای آرام نمودن و تسکین دردهای مختلف مانند انواع سر درد، درد قولنج، درد پشت و دردهای کمر بسیار موثر عمل می کند و ضماد بنه برای درمان و معالجه ورم ها و زخم های عمیق عالی است.

کیفیت و میزان مرغوبیت بنه بسیار مهم است، برای جدا نمودن دانه های روغنی این میوه از پوسته سخت و سفت آن از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند و بدین ترتیب بسته بندی مغز بنه انجام شده و دانه های پر خاصیت و خوشمزه آن با بهترین بسته بندی عرضه می شوند.

توزیع مغز بنه پاکتی در سراسر کشور

توزیع مغز بنه پاکتی در سراسر کشورمغز ونوشک شبیه پسته ولی بسیار کوچکتر از آن است، در طبخ برخی از خوراک ها و خورشت هایی که از گردو استفاده می کنند، می توان بنه را جایگزین گردو نمود، بنه بهترین دارو برای درمان کم خونی می باشد، افرادی که مبتلا به کم خونی هستند، می توانند در غذاهای خود ونوشک را به کار برده و یا خام مصرف نمایند.

برای بهبودی ضعف عضلانی و بیماری نرمی استخوان ، برای تقویت نیرو و قوای جنسی، جهت جلوگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری استفاده از بنه بسیار موثر می باشد.

توزیع مغز بنه پاکتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها انجام می شود که نمایندگی مغز بنه محصول را با بسته بندی های بسیار سالم، استاندارد و بهداشتی و با حجم های تعیین شده عرضه کرده و به فروش می رساند.

5

  1. سلام عزیزان خدامیدونه من ازوقتی باشما اشنا شدم دیگه محصولات کسی به چشمم نیومده وفقط اگه بخوام ازشما میگیرم خداحفظتون کنه

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای نادعلی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🙏🏻
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  2. سلام داماد ما قبلا مشتری شما بود البته هنوز هم با شما کار میکند و همش از محصولات خوب شمابرامون تعریف میکند الان که ماهم مشتری شماشدیم واقعا درک میکنم که چی میگفت👌

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای ساحلی
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  3. ماازمحصولات شما برای تهیه گز توکارگاهمون استفاده میکنیم مردم که ازگزهای مامیگیرن خیلی راضی بودن ومیگن طعمش عالی شده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما