پسته وحشی سرخس با قیمت باور نکردنی

پسته وحشی از جمله میوه های هسته دار کوهستانی است که در رشته  کوه های بزرگ زاگرس رشد می کنند . پسته کوهی اقسام مختلفی دارد که  نوع سرخس آن از بهترین اقسام آن می باشد.

پسته وحشی سرخس از جمله خوش طعم ترین و مقوی ترین پسته های برداشت شده از دل کوهستان می باشد که به دلیل خواص بالایی که دارد بسیار مورد استقبال و استفاده مردم قرار گرفته است.

پسته وحشی سرخس با قیمت باور نکردنی

بررسی پسته وحشی سرخس

بررسی پسته وحشی سرخس پسته سرخس از خانواده پسته سانان می باشد که در مناطق بکر و دست نخورده کوهستان رشد می کند . مناطق کوهستانی لرستان از جمله مهم تریم مناطق رشد و پرورش پسته کوهی می یاشد.

پسته کوهی در دو نوع پسته کوهی(بنه) و پسته کوهی سرخس، تقسیم می شود. 

درخت این نوع میوه دارای ارتفاع 9 الی 12 سانتی می باشد . رنگ میوه در ابتدای مراحل رشد سبز است و با افزایش سن و رسیدن میوه، رگه های قرمزی بر روی میوه پیدا می شود که نشان بر پایان مراحل رشد میوه است. این میوه با ارزش در فصل اردیبهشت برداشت می شود.

میوه این نوع درخت کوهستانی به حالت شفت و آبدار روغنی است و از آن برای تهیه انواع روغن های خوراکی و صنعتی استفاده می شود.

این نوع پسته ارزش غذایی بالایی دارد و مصرف آن در طب سنتی و پزشکی بسیار تاکید شده است. امروزه از تین نوع پسته در صنعت غذا، دارو و بهداشت و…  استفاده می شود.

پسته سرخس دارای مزایای بسیاری است که برخی از این موارد به شرح زیر است:

  • این نوع پسته منبع غنی از آهن است و مصرف آن برای کسانی که مشکل کم خونی دارند بسیار توصیه می شود.
  • از روغن این نوع پسته برای درمان درد های عضلانی، پادرد و سردرد های میگرنی استفاده می شود به شکلی که به حالت ضماد بر روی محل درد قرار داده می شود .
  • گفته می شود مصرف این نوع پسته برای درمان و از بین بردن انواع کرم های معدی بسیار مفید است.
  • در طب سنتی از این پسته برای افزایش قوای جنسی و جسمی استفاده می شود.
  • این میوه دارای روغن بدون ترانس بسیاری است و از آن در رژیم غذایی لاغری و هم چنان رژیم غذایی ورزشکاران بسیار استفاده می شود.

دسته بندی انواع پسته وحشی

دسته بندی انواع پسته وحشی پسته کوهی از خانواده همان  پسته ای است که شما از آن در خشکبار و آجیل استفاده می کنید.

همان طور که قبلا اشاره شد انواع پسته وحشی پرورش یافته در مناطق بکر و دست نخورده کوهستانی ، در دو نوع وجود دارند:

  • پسته کوهی بنه
  • پسته کوهی سرخس

هر دو نوع پسته دارای ارزش غذایی بالا هستند و از آن برای موارد مختلفی استفاده می شود.

مهم ترین مزیت انواع پسته وحشی، ارگانیک بودن آن می باشد. ارگانیک بودن محصول به این منظور است که این محصولات به شکل کاملا بکر و دست نخورده، بدون هیچ گونه ماده سمی و صنعتی رشد می کند همین موضوع سبب شده تا این محصول بسیار مورد استقبال مردم ایران و هم چنان سایر کشور ها قرار بگیرد.

پسته وحشی سرخس با نازل ترین قیمت

پسته وحشی سرخس با نازل ترین قیمت ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده پسته وحشی می باشد . ایران دارای رشته کوه های بزرگ و مرتفعی است که مکانی مناسب برای رشد و پرورش پسته کوهی می باشد . 

پسته کوهی سرخس در فصل اردیبهشت برداشت می شود و پس از پاکسازی و بسته بندی به مراکز معتبر توزیع  و فروش ارسال می شود.

سالانه میزان قابل توجه از این پسته به کشور های همسایه و کشور های اروپایی صادر می شود و سبب افزایش قدرت صادرات ایران شده است.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت پسته کوهی اثر گذار می باشد که عواملی مانند: فصل برداشت، کیفیت محصول، ارگانیک و طبیعی بودن میوه و… از جمله این عوامل می باشد.

مشتریان گرامی می توانند در فصل برداشت محصول و حتی سایر فصول، پسته وحشی با کیفیت را با قیمت مناسب و باور نکردنی از مراکز خرید معتبر خریداری کنند .

1

  1. سلام وقتتون بخیر ما از پودر پسته وحشی ها برای حلوای پسته و تزیین مابقی شیرینی هامون استفاده می کنیم ممنون میشم تا قیمت و پیش فاکتور برای ۳۰ کیلو از همین مغز پسته برای ما بفرستید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما