پودر پسته ارگانیک و فروش آن در بازار داخلی

ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در جهان است که در مناطق مختلف کشور انواع پسته با بهترین کیفیت تولید می شود. یکی از فرآورده های پرفروش و پراستفاده پسته، پودر آن می باشد که کاربرد زیادی در تهیه انواع غذاها و شیرینی جات دارد. پودر پسته ارگانیک با کیفیت درجه یک در بسیاری از شهرهای ایران تولید و ارائه می شود.

پودر پسته ارگانیک و فروش آن در بازار داخلی

آشنایی با پودر پسته ارگانیک

آشنایی با پودر پسته ارگانیکپودر پسته ارگانیک از درختان پسته ای تهیه می شود که در معرض هیچ گونه سموم شیمیایی قرار نداشته باشند و به صورت طبیعی پرورش می یابند که یکی از نمونه های ارگانیک این محصول پسته کوهی یا پسته وحشی می باشد که در مناطق کوهستانی استان های خراسان، ایلام، کردستان، کرمان، سیستان و … وجود دارد. این پودر دارای خواص درمانی زیادی است  و سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی می باشد و در بسیاری از غذاها استفاده می شود.

این نوع از پسته قابلیت کشت در زمین های زراعی را ندارد و فقط در نواحی کوهستانی رشد می کند و به دلیل ارگانیک بودن و کیفیت مرغوب طرفداران و مشتریان زیادی دارد. یکی از قطب های تولید این محصول پرخاصیت، شهرستان سرخس می باشد که آن را با بهترین کیفیت و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و یا کود زراعی تولید می کند.

از پودر پسته در تهیه انواع غذاها، شیرینی جات، دسرها، کیک ها و پخت انواع حلوا استفاده می کنند. کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان پودر پسته در جهان است که بهترین و باکیفیت ترین انواع آن را با استفاده از مرغوب ترین پسته ها تولید می کند که در داخل و خارج از کشور دارای طرفداران و متقاضیان بسیاری است.

تفاوت انواع پودر پسته ارگانیک

تفاوت انواع پودر پسته ارگانیکانواع پودر پسته با توجه به محل برداشت و محل کشت با هم متفاوت هستند و پسته دارای انواع مختلفی است که برخی در زمین های زراعی و باغی کشت می شوند و برخی نیز در مناطق کوهستانی و به صورت کاملا ارگانیک رشد می کنند و محصول تولید شده از نظر کیفیت و طعم متفاوت می باشد. قیمت انواع پودر پسته به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به کیفیت، نوع بسته بندی، برند، شرکت تولید کننده، نحوه خرید و فروش و … اشاره نمود و قیمت در خرید عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همرا دارد و باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

پسته در شهرهای مختلف کشور از جمله کرمان، رفسنجان، دامغان و استان های خراسان و فارس تولید می شود که هر کدام از آن ها از نظر کیفیت و قیمت متفاوت می باشند و یکی از بهترین انواع این میوه در شهرستان رفسنجان تولید می شود.

عوامل موثر بر فروش بالای پودر پسته ارگانیک

عوامل موثر بر فروش بالای پودر پسته ارگانیکاز عوامل مؤثر بر فروش بالای پودر پسته ارگانیک می توان به کیفیت و قیمت این محصول اشاره نمود که هر چه پودر پسته دارای کیفیت مرغوب تر و تازه تر باشد، مسلماً فروش بیشتری خواهد داشت همچنین قیمت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و محصولی که قیمت مناسب تری داشته باشد فروش بالاتری خواهد داشت. امروزه در کشور برندهای متعددی در زمینه تولید انواع پودر پسته به روش ارگانیک در حال فعالیت هستند که سعی می کنند تا بهترین محصول را با کیفیت درجه یک در اختیار مشتری قرار دهند.

در شرکت های تولید کننده انواع این محصول با روش کاملا بهداشتی و استاندارد در بسته بندی های متنوع با استفاده از دستگاه های مجهز تولید می شود و در آزمایشگاه ها نیز از نظر کیفیت و سلامت مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی با بهترین کیفیت به دست مصرف کننده برسد و این شرکت ها علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور انواع این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهای اطراف صادر می کنند که به دلیل مرغوبیت و خواص فراوان، مورد پسند مشتریان زیادی در کشورهای مقصد قرار می گیرد.

6

  1. سلام و درود خدمت شما
    من برای یک کارگاه شیرینی پزی از پودر هسته های شما استفاده کردم تشکر می کنم که دارای سه رقم پودر پسته بودید که قیمت های متفاوت داشت و مارو برای تولید شیرینی با قیمت مناسب یاری کرد سپس از مجموعه شما

  2. سلام و درود پودر پسته ارگانیکتون یعنی از پسته های ارگانیک وکاملا طبیعی تولید شده ؟

  3. سلام عرض او احترام خدمت شما ما برای مصارف مختلف کارگاهمون از این پورد پسته ارگانیک شما تهیه ی کردیم و همه از محصولات ما راضی بودند

  4. امشب تواینترنت سرچ کردم ببینم بهترین محصولات پسته وبنه و…روازکجا میشه تهیه کرد که شماروپیداکردم دیدم خیلی ها هم ازتون راضی بودن ومحصولاتتون عالی بوده

  5. سلام
    بنده لوازم قنادی دارم در تهران البته شعبه دوم ما هم در تبریز و شعبه سوم ماهم در رشت است.
    میخواستم از نمونه پودر پسته شما را مشاهده کنم و اگر مورد تایید بود که از شما برای هر سه شعبه‌ی مان سفارش پودر پسته کنیم.
    آیا به جز پودر پسته شما محصولات همپوشان پسته را هم کار می‌کنید؟

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای علیزاده
      بله ما تمامی محصولات همپوشان پسر و کار می کنیم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما