ارائه مستقیم مغز بنه خشک

درخت پسته کوهی دارای میو هایی به رنگ قرمز و قهوه ای رنگ است که از آن در پخت برخی غذاهای محلی استفاده می شود . این میوه بعد از خشک شدن دارای پوسته سختی می شود که درون آن دانه روغنی یا همان مغز بنه خشک وجود دارد. مغز بنه خشک که از شکستن این پوسته سخت حاصل شده به عنوان آجیل مصرف شده و یا از آن در شیرینی پزی و بستنی سازی استفاده می شود. ارائه مستقیم مغز بنه خشک توسط تولیدکنندگان و کشاورزان این محصول انجام می گیرد که با قیمت بسیار مناسبی آن را در اختیار خریداران قرار می دهند .

ارائه مستقیم مغز بنه خشک

افزایش وزن با مغز بنه خشک

افزایش وزن با مغز بنه خشک

مغز بنه خشک دارای مواد معدنی بسیار ، پروتئین ها ، قند و مقداری چربی می باشد که استفاده از آن می تواند تمامی کمبود های ویتامین و املاح معدنی بدن را جبران نماید. افرادی که جثه بدنی لاغری دارند با گنجاندن مغز پسته کوهی در برنامه غذایی روزانه خود و مصرف مداوم آن مقدار کالری مصرفی آن ها بالا رفته و می توانند به وزن ایده آل خود در ظرف مدت کوتاهی برسند. مغز بنه خشک با کمک به عملکرد دستگاه گوارش و متابولیسم بدن و همچنین تامین ویتامین های مورد نیاز بدن سبب تحریک اشتها شده و سبب چاقی افراد می گردد .

همچنین افرادی که به دلیل وجود کرم روده و معده و انگل ها دچار لاغری مفرط شده اند با مصرف پسته کوهی این مشکل آن درمان و برطرف می گردد در نتیجه عارضه لاغری آن ها نیز از بین می رود . خانم های باردار برای تقویت عمومی بدن خود و جنین می توانند بنه پسته را مصرف کنند و از ضعف قوای خود در این دوران جلوگیری کنند . ارائه مغز بنه توسط تولیدکنندگان این محصول در استان مختلف که آب و هوایی سازگار برای کاشت و رشد این درخت را دارند به صورت عمده انجام می شود و انواع پسته های کوهی باکیفیت را با قیمتی ارزان در اختیار نمایندگی های پخش در سراسر کشور قرار می دهند .

مرکز خرید مغز بنه خشک

مرکز خرید مغز بنه خشک

یکی از شرایط نگهداری مغز بنه فضای بدون رطوبت می باشد چرا که رطوبت سبب فساد و کپک زدن مغز پسته می گردد ، از این رو بنه را پس از مغز کردن با پهن کردن در فضای آزاد به صورت سنتی خشک کرده تا ذره ای رطوبت در آن باقی نمایند. مراحل خشک کردن مغز بنه به صورت سنتی و دستی انجام می شود تا مغز پسته کاملا ارگانیک تهه شده و هیچ ماده شیمیایی یا روش صنعتی در تولید آن به کار نرفته باشد. تبخیر آب مغز بنه و خشک شدن برای خرید مغز بنه توسط مشتری به صرفه می باشد چرا که سبب سبک تر شدن آن می شود و هر یک کیلو حجم بیشتری از مغز بنه را در برمی گیرد .

در خرید مغز بنه باید توجه داشت که آن را از مراکز معتبر و نام آشنا خریداری کرد تا مغز پسته کامل ارگانیک سالم ، بهداشتی و تازه را بتوان تهیه کرد . خرید از مراکز توزیع مغز بنه خشک به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است. جهت خرید اینترنتی می توانید به قسمت مربوط در سایت مراجعه نموده و مقدار مورد نیاز پسته به صورت عمده یا جزئی را ثبت نموده و شماره تلفن نیز در همان قسمت درج شود تا بقیه مراحل سفارش و خرید مغز بنه توسط همکاران پیگیری شود. امکان ارسال مغز پسته به تمامی نقاط کشور وجود دارد و پسته سفارش داده شده در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در شرایط استاندارد برای مشتری فرستاده می شود . پرداخت وجه به صورت کارت به کارت یا آنلاین انجام می شود و در این زمینه کارشناسان فروش آماده راهنمایی مشتریان گرامی می باشند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

6

  1. سلام وقتتون بخیر من بار چهارم هست که از شما خرید میکنم دفعات قبل مغز بنه هایی که برام ارسال می‌کردید یکم ته مزه شوری داشتن خیلی هم خوشمزه بودن ایندفعه خاستیم باهاشون قاووت درست کنیم ولی شورمزگیش یکم کار رو خراب کرد اگر امکانش باشه ایندفعه طوری برام درست کنین که شیرین مزه باشه من ۴۰ کیلو سفارش دارم

  2. سلام برای مصرف داخل بستنی مقداری مغز بنه شیرین میخاستم برای بستنی ولی شنیدم یکمی شورمزه ست

  3. سلام
    بنده قنادی دارم در ساری، ما انواع کلوچه ها، کیکها و انواع شیرینی های عادی و مراسمی را درست می‌کنیم.
    میخواستم بدانم که اگر ما از مغز بنه بر روی کار هایمان استفاده کنیم مشکلی پیش نمی آید؟
    اداره بهداشت به کار ما گیر نمی‌دهد؟
    ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      خیر مشکلی پیش نمی آید چون مغز بنه یک محصول ارگانیک است.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما