ارائه کننده مغز پسته صادراتی

مغز پسته صادراتی یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین آجیل ها است که در لیست صادرات کالاهای غیر نفتی کشور عزیزمان، درخشش ویژه ای دارد و در ردیف کالاهای ارزآور کلان به شمار می رود. شرکت کوشا دانه افتخار این را دارد که خود را از برترین ارائه کننده های مغز پسته صادراتی معرفی کند. مجموعه ما این امتیاز را در گرو کیفیت تولید خود می داند و تاجران و بازرگانان را برای تجربه یک خرید مطمئن و همیشگی  دعوت می کند.

ارائه کننده مغز پسته صادارتی

اطلاعاتی درباره مغز پسته صادراتی

اطلاعاتی درباره مغز پسته صادراتی

کشور ایران در بین کشورهای تولید کننده پسته و فرآورده های آن، بعد از آمریکا مقام دوم را دارد. البته ناگفته نماند که طعم و مزه پسته ایران این برتری رقیب را نقض می کند. پس چه خوب است که این آجیل جهان پسند را بیشتر بشناسیم.

اگر به دنبال اطلاعاتی درباره مغز پسته صادراتی هستید مطالب ذیل را با دقت مطالعه کنید.

مغز پسته صادراتی ایران پنج نوع دارد:

1- مغز پسته معمولی: این نوع مغز پسته از چند جهت مجددا تقسیم بندی می شود. یک تقسیم بندی بر اساس انواع پسته کشت شده می باشد مانند مغز پسته فندقی، اکبری، بادامی، کله قوچی و احمد آبادی.

تقسیم بندی دوم هم بر اساس نحوه تولید و کیفیتی که مغز پسته دارد، صورت می گیرد و شامل انواع مغز پسته های گندمی، سالم، نرمه شده و دندانه خواهد بود.

علت صادراتی بودن مغز پسته معمولی کاربرد آن و فرآورده هایش در صنایع غذایی کشورهای هدف است. مانند آجیل، پودر پسته، خلال، شور پسته و… .

2- مغز پسته کال:  پسته کال، در اوایل مرداد و زمانی که پوسته بیرونی پسته، سفید است،چیده می شود و علت این عجله، به دست آوردن مغزی با رنگ ‌بسیار سبز است که ایده آل همه خریداران می باشد.

کیفیت این مغز به کال بودن آن بستگی دارد و هر چه کال تر محبوب تر. پسته کال سبک تر از وزن معمول خواهد بود لذا جهت مرتفع کردن زیان کشاورز، و همچنین ایده آل بودن رنگ، هزینه بالای تولید و تقاضای بسیار مشتریان، گران تر می باشد.

3- مغز پسته سبز: نام دیگرش، مغز دو پوست می باشد و Green Kernels نامی ست که در بازارهای جهانی بر این نوع مغز اختصاص یافته شده است.

این نوع مغز پسته مستقیما از پسته تهیه نمی شود و در واقع حاصل فرآوری نوع مغز معمولی یا کال است.

تولید کنندگان مغز پسته سبز، با روشهای کاملا بهداشتی، پوسته قرمز رنگ ‌مغز پسته را از آن جدا می کنند و به مغزهایی با رنگ سبز ‌یکدست ‌می رسند تا شناخته شده ترین مغز پسته در بازارهای بین المللی را بدست آورند.

ناگفته نماند این یکدستی رنگ در گرو استفاده از دستگاه های سورت رنگی می باشد و اگر مغز پسته ای رنگش به زردی برود، در درجه پایین تر دسته بندی خواهد شد.

4- مغز پسته کوهی: این نوع مغز مانند دیگر انواع شناخته شده نیست چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی.

ویژگی این نوع مغز پسته عبارتند از:

  • ریز بودن، سبز بودن و ماندگاری رنگ سبز آن.

پسته کوهی، خود رو بوده و در کشور افغانستان هم رشد می کند و برای همین با نامهای مغز پسته هراتی، وحشی یا جنگلی شناخته می شود.

5- مغز پسته ارگانیگ: این نوع مغز، از باغهای پسته ای به دست می آید که باغداران، برای پرورش درختان از سموم و کودهای شیمیایی استفاده نکرده باشند در نتیجه میزان  برداشت محصول پایین تر و قیمت آن بالاتر خواهد بود.

اهمیت سلامت غذایی سبب شده تا روز به روز تاجران بیشتری به ارگانیک بودن محصولات صادراتی توجه کنند و خریدار این نوع باشند .

مرکز خرید مغز پسته صادراتی

مرکز خرید مغز پسته صادراتی

اگر به دنبال مرکز خرید مغز پسته صادراتی  هستید، شرکت کوشا دانه را به شما معرفی می کنیم. این شرکت شما خریداران گرامی را به بزرگترین‌بازار خرید مغز پسته صادراتی متصل می کند. این مجموعه انواع مغز پسته صادراتی را با درجه بندی های مختلف همراه با بارگذاری تصاویر آنها به نمایش در آورده تا تاجران و بازرگانان محترم  بتوانند به راحتی و بر اساس سلیقه مشتریان خارجی خود، مغز پسته مورد نیازشان را انتخاب کرده و خریدی آسوده و مطمئن داشته باشند.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

اینجا

کلیک کنید

11

  1. سلام و وقت بخیر
    برای صادرات به کشور عراق ما به حدود ۸تن مغز پسته نیاز داریم . شرایط همکاری شما و نحوه فروش شما به چه صورت هست ‌ ممنون میشم با من از طریق ایمیل و یا با اطلاعات که در فرم ثبت کردم با من تماس بگیرید. با تشکر

  2. سلام مهندس
    مطالب خیلی با فایده بود
    اما علاوه بر مطالب
    خود مغز هوایی که معرفی شده
    خوشمزه و کاربردهای زیادی دارد
    ممنون از شما

  3. سلام از این که برای خرید به شمااعتماد کردم خیلی خوشحالم
    تشکر فراوان از مدیریت کوشادانه

  4. سلام وعرض ادب به مجموعه کوشا دانه خواستم بابت مغز پسته ای که خریداری کردم ازتون تشکر کنم واقعا عالی بود هم از لحاض تمیزی و هم از لحاظ کیفیت ویک نواخت سبز بودنش راضی بودم دستتون درد نکنه من قبلا خیلی جاها خریداری کردم هیچ کدام کیفیت محصول شما رو نداشتن خیلی راضی هستم انشالاه بتونیم از این به بعد هم همکاری خوبی داشته باشیم وخریدهای بعدیمون هم از شرکت شما داشته باشیم . خسته نباشید خداقوت.

  5. سلام وعرض ادب وخسته نباشید .مغز پسته ای که برا قنادی از شرکت شما خریداری کردم خیلی راضی هستم بسیار با کیفیت وعالی بود اینحانب به عنوان کسی که از محصول شما استفاده کردم رضایت کامل دارم وتقدیر وتشکر و ارزوی موفقیت برا شما خواستارم.

  6. سلام وعرض ادب وخسته نباشید .مغز پسته ای که برا قنادی از شرکت شما خریداری کردم خیلی راضی هستم بسیار با کیفیت وعالی بود اینحانب به عنوان کسی که از محصول شما استفاده کردم رضایت کامل دارم وتقدیر وتشکر و ارزوی موفقیت برا شما خواستارم.

  7. سلام و خسته نباشید
    من از خرید انلاین راضی نبودم ولی بعد از تماس با شما و صحبت با کارشناس های شما ازتون مغز پسته خریدم و بسیار از اعتمادم به شما راضی هستم. سپاس از تیم فروش و کیفیت و عملکرد مجموعه شما
    به امید همکاریبیشتر

  8. سلام و درود به مجموعه کوشا دانه، تشکر بابت ارسال مغز پسته های درجه یک. بسیار تمیز و سالم و یکدست بودند.

  9. سلام و خسته نباشید
    بنده یک کارگاه شیرینی پزی در اردبیل دارم.
    شیرینی های تولید شده در کار گاه ما به کشور های شمال کشور صادر می‌شود.
    مشتریان خارجی ما از مغز پسته درجه یک سبز خوششان می‌ آید.
    اگر میشود یک نمونه برای ما بفرستید تا ما آن را ببینیم، اگر پسندیدیم یک سفارش 100 کیلویی داریم.
    🌹ممنون و تشکر🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      بله، مغز پسته ممتاز درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      شما می توانید برای ثبت و یا نوشتن قرارداد به یکی از شعبه های دفتر ما تشریف بیارید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما