توزیع مغز کال پسته

مغز کال پسته ‌از تجاری ترین مغزهای پسته ی تولید شده در ایران است. توزیع مغز پسته کال با واسطه و بدون واسطه در حال انجام است.  با توجه به حساسیتی که این نوع نغز دارد، توزیع کنندگان تلاش می کنند تا با روشهای نوین و بسیار مطمئن به پخش و ارسال این کالا بپردازند.

ارسال مغز پسته کال در تمام طول سال و با قدرت تمام و بی وقفه می باشد و  تا‌کنون از جانب توزیع کننده، محدودیتی برای ارسال سفارشات وجود نداشته است‌. این توزیع هم به صورت کلی است و هم جزیی و انتخاب وزن و تناژ محصول به عهده خریدار بوده و باز در این بخش هم توزیع کننده محدودیت و یا قانونی وضع  نمی کند.

همچنین با توجه به اینکه خریداران پسته کال عمدتا غیر ایرانی هستند، تمهیداتی خاص اندیشیده شده تا پخش پسته کال با سرعت  بالا و سلامت کامل صورت گیرد.  انجام تمام امور بازرگانی، گمرک، تحویل و ترخیص بار، تنطیم بارنامه  و..  به عهده توزیع کننده می باشد و یا توجه به اینکه حجم بیشتری از پسته ایرانی و مخصوصا این نوع مغز به صادرات اختصاص می یابد، توزیع کنندگان و تاجران در این بخش بسیار خبره و کارازموده بوده و توانسته اند به راحتی ارسال مرسولات را به سرانجام برسانند‌.

توزیع مغز کال پسته

موارد مصرف مغز کال پسته

موارد مصرف مغز کال پسته

تهیه پودر پسته، خلال پسته، لپه پسته، تزیین انواع  شرینی های خانگی و صنعتی، تزیین کیک های تولد و معمانی، تزیین شکلات های فانتزی و مجلسی، تزینن دسرها، تزئین انواع سوهان و گزها و دیگر سوغاتی های محلی، تزیین غذاها و نذری ها، تزیین بستنی های خانگی و کارخانه ای، تهیه و تزیین معجون ها و فالوده، تهیه انواع قاووت ، تهیه انواع  کالباس ها و سوسیس هاو..‌ همه و همه از موارد مصرف مغز پسته کال می باشد.

البته این مصارف فقط موارد شناخته شده در کشور ما را نشان می دهد و با توجه به تقاضایی  که برای این نوع مغز از سوی کشورهای خارجی انجام می شود و تنوع مصرف  ان ها، حتما موارد مصرف را می توان توسعه داد و به این چند مورد بسنده نکرد. معز پسته کال از گران‌ترین مغزها می باشد و همچنین خاص ترین.

این نوع مغز از پسته های کال به دست می اید و زمان برداشت خاصی دارد یعنی در نیمه مرداد. جالب است بدانید که باغدار فرصت زیادی بای برداشت ان ندارد مخصوصا اگر شهر پسته خیز جز شهرهای گرمسیری باشد. در چنین شرایطی باغدار نهایتا یک هفته برای چیدن پسته وقت دارد و باید دقت کند که پسته ها بیشتر ده الی پانزده درصد، خندان نشده باشند. چون در این صورت در زمان قرار گرفتن پسته کال در دستگاه بنه شکن ، حجم بیشتری تبدیل به ضایعات و مغز دندانه خواهد شد و خسارت محسوب می شود‌.

همچنین لازم است باغدار توجه کند که پسته بیش از حد کال نباشد چون در این صورت پوک بوده و ب برداشت او ثمری نخواهد داشت. برای تعیین مناسب ترین زمان پسته کال گفته می شود بهتر است در حدود یک‌ سوم پسته های روییده شده، پوسته رویی گوشته پسته در حال تغییر رنگ‌ از سفید به صورتی باشد تا مطمئن باشیم زمان برداشت مناسب است.

مرکز پخش مغز کال پسته

مرکز پخش مغز کال پسته

پخش پسته کال در مرکز کوشادانه و از طرق مختلف انجام می شود. گاهی خریدار دوست دارد از نزدیک مغز پسته را رصد کند و لذا به صورت حضوری به مرکز پخش شرکت مراجعه نموده و پس از تایید کیفیت مغز پسته ، آن‌ را سفارش می دهد و درخواست خود را ثبت می نماید و مرسوله از طریق واحد ارسال برایش منتقل می گردد. این شیوه به خرید مستقیم و حضوری شناخته می شود.

روش دیگر کمک‌گزفتن از سایت های اینترنتی مجموعه کوشادانه است. در این سایت ها شما با مشاهده تصویر مغز پسته سبز و تایید کیفیت آن و همچنین مشورت با کارشناسان فروش، می توانید درخواست خودرا اعلام‌ نمایید و بدون اینکه درگیر سختی و مشقت سفر بمانید، مغز پسته کال را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

خرید اینترنتی با وجود کارشناسان و ارائه اطلاعات لازم و پاسخگویی به موقع می تواند یک‌روش تکمیلی برای خرید موفق باشد. این روش هم به سود خریدار و هم مرکز پخش است  چرا کی می تواند با ساماندهی سفارشات و درخواست ها به ساماندهی توزیع بپردازد و در سریع ترین زمان مغز پسته را به شما تحویل دهد. مرکز پخش کوشادانه افتخار دارد که ارسال مطمئن را در کارنامه فعالیت خود درج کرده و می تواند اطمینان همیشگی خریدار را جلب نماید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز کال پسته را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

7

  1. سلام برای مصرف روی شیرینی و پخت حلوای مغزیجات به پسته کال دندانه شده با قیمت مناسب لازم داریم حدود ۵۰ کیلو برای هر سفارش ممنون میشم با من تماس بگیرین
    *********09

  2. سلام خسته نباشید
    من برای باقلوای خانگی از شما مغز پسته کال تهیه کردیم مغز پسته کال ارسالی از طرف شما خیلی تمیز و باکیفیت بود و من وقتی که ان ا رو دوپوست کردم رنگ سبز فوق العاده ای داشت و حودود 85درصد سوپر بود ممنون از شما

  3. سلام دوستان من سالهاست با این مجموعه کار میکنم و خیلی زیاد بار ها بارها محصولاتم رو به موقع و درست رسوندن دستم و خداروشکر هیچ وقت ناراضی نبودم

  4. عزیزان خوبیدمحصولات عالی شما شده ورد زبون هرخانواده ایرانی خیلی ها شمارومیشناسن به هرکی میگم باشمامعامله کردیم میگن کارخوبی کردیدخلاصه اینکه دست مریزاد

  5. سلام
    من با کارگر هایم با این مغز پسته کال، مغز پسته دو پوست درست می‌کنیم.
    نمیدانم چرا مغز پسته با این کیفیت بالا گاهی زرد و یا شکسته می‌شود.
    اگر برای شما اشکالی ندارد، می‌توانیم برای شما مغز پسته کال هایمان را بیاوریم تا برایمان آنهارا دو پوست کنید؟
    ممنون و مچکرم🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای عزیزی
      درست کردن مغز پسته دو پوست نیازمند تجهیزات و تجربه کافی است.
      شما میتوانید برای پرسش سوالات و رفع مشکل در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما