تولیدکنندگان مغز پسته افغانستان

اگر اهل اجیل های متنوع باشید حتما نام مغز پسته افغانستان را شنیده اید. افغانستان یکی از پنج کشور خاورمیانه است که پسته در آن می روید. دیگر کشورها عبارتند از ترکیه، ترکمنستان، سوریه و ایران. تولید مغز پسته افغانستان رونق خوبی دارد مخصوصا که جنگل های حاصلخیز پسته در این‌کشور بسیار زیاد و پر وسعت است. طبق امارها ارزیابی می شود که حدود چهارصد و پنجاه هزار هکتار از جنگلهای افغانستان به پسته اختصاص یافته باشد.
تولیدکنندگان مغز پسته افغانستانی محصول خود را همانند دیگر کشورها، فراوری کرده و پس از بسته بندی اماده فروش داخلی و خارجی می کنند. کاشت و برداشت و فرایند فراوری پسته در افغانستان می تواند رونق اقتصادی خوبی را برای این‌کشور رقم بزند. و از انجا که پسته این کشور در جهان معروف است، بازار جهانی می تواند فرصت طلایی برای کسب درامد بیشتر برای تولیدکنندگان و تاجران این مرز و بوم ایجاد نماید. اگر شما نیز خواهان و خریدار مغز پسته افغانستانی هستید می توانید به مراکز فروش سر بزنید و خرید خود را انجام دهید.

تولیدکنندگان مغز پسته افغانستان

ویژگی های مغز پسته افغانستان

ویژگی های مغز پسته افغانستان رقم های پسته کشت شده در جهان، ۱۱ نوع تخمین زده می شود. از این میان ۳ نوع پسته در افغانستان وجود دارد که شاید بتوان‌گفت مشهورترین ان پسته کسور یا کابلی باشد. قدمت رویش این پسته ها، در افغانستان به سه هزار سال پیش می رسد. این رقم از پسته که نوعی از بنه‌کوهی معروف در کشور ماست،

در جنگل های گسترده افغانستان می روید و بیشتر رشد طبیعی دارد. خودرو است و ریشه ای تا حدود ۸ متر دارد که به صورت عمودی در خاک فرو می رود.

درختان پسته افغانستانی حالت بوته ای داشته و قد انها نهایتا به ۵ متر می رسد . همچنین این درخت ها ده سال پس از رویش، شروع به میوه دادن می کنند. پسته های کابلی، گرد و کوچک هستند و بسیار پر چرب.روغنی بدون پسته های کابلی بسیار معروف است. ریز بودن ویژگی دیگر این‌ نوع پسته در میان ارقام مشابه روییده شد در کشورهای دیگر است. اما در این‌میان می توان ارگانیک بودن و عاری بودن از هر سم و افت را اصلی ترین خصیصه ی مغز پسته افغانستان دانست. شاید همین ویژگی سبب شده تا صادرات پسته افغانستان به کشورهای هند و پاکستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس انجام شود شده و ادامه دار باشد.

ارزش غذایی پسته مغز پسته افغانستان در هر صد گرم عبارتند از:

چربی ۴۶ گرم
پروتئین حدود ۲۱ گرم
کربوهیدرات حدود ۲۸ گرم
قند حدود ۸ گرم
فیبر ۱۰ گرم
گلوکز، آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و..‌ نیز از دیگر ویتامین های موجود در پسته هستند.

مرکز خرید مغز پسته افغانستان

مرکز خرید مغز پسته افغانستان

با توجه به اوصافی که از پسته افغانستانی ذکر شد، می توان حدس زد که خریداران بسیاری برای آن وجود داشته باشد. مخصوصا اگر از جمله افرادی باشید که اهل مصرف مواد ارگانیک باشید، حتما باید پسته افغانستانی را در امتحان کنید. یکی از مراکزی که خرید پسته افغانستان را برای شما ممکن می سازد، مرکز فروش کوشادانه است. این مرکز که به طور تخصصی فرایند تولید انواع بنه در ایران را دنبال می کند، خرید و فروش این نوع بنه را نیز مورد توجه قرار داده است.
کوشادانه سعی دارد با تنوع بخشیدن به محصولات خود، و فروش انواع پسته، تنوع مشتریان خود را حفظ نماید و بتواند خدمت رسانی ویژه تری داشته باشد.  با وجود وارداتی بودن مغز پسته افغانستانی، و افزایش قیمت دلار، این مجموعه تلاش کرده است تا با خرید عمده و مستقیم و حذف دلالان، قیمت این نوع مغز را در پایین ترین حد خود نگه دارد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

7

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من این گیاه پسته افغانی رو نهالش می خواستم برای کاشت موجود دارید ممنون میشم که من اطلاعات دقیق و تایم کاشت و نحوه کاشت و حالا قاعده ها و قوانین محصول رو به من بگید تا من بتونم راحت‌تر تصمیم‌گیری کنم ممنون میشم که به من مشاوره بدید تشکر

    • سلام و احترام خدمت شما جناب جوینی عزیز
      در راستای سهولت پاسخگویی به شما لطف بفرمایید روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین .
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1
      من و همکارانم در واتسپ در خدمتتون هستیم

  2. سلام خسته نباشین
    من برای تهیه چهار مغز نیاز به پست های افغانی یا هراتی دارم ممنون میشم من را از نحوه فروش و ارسال این محصول نگاه کنید سپاسگزارم

    • سلام وقت بخیر جناب ربانی
      در راستای سهولت پاسخگویی به شما لطف بفرمایید روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین .
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1
      یا
      با شماره زیر تماس بگیرین
      ۰۹۱۳۷۴۲۲۸۹۸
      تا
      من و همکارانم در واتسپ پاسخگوی شما باشیم

  3. سلام خدمت شما من چند وقت پیش ده کیلو بنه خریدم که چون خیلی راضی بودم و رضایت داشتم گفتم که از پسته هاتونم به مقدار زیادی بخرم که با خودم ببرم افغانستان پیش خانوادم ممنون از مشتری مداری تون خداحافظ

  4. سلام
    مغز پسته افغان همان مغز پسته هراتی نیست؟
    یکی از دوستان ما پیشنهاد داد که از مغز پسته هراتی استفاده کنیم برای اینکه مغز پسته ای که از کشور افغانستان وارد میشود پر از مواد معدنی است.
    اگر بشود ما ۱۰ کیلو نمونه از مغز پسته هراتی می خواهیم برای برسی و تست آن بر شیر پسته و معجون.
    ممنون میشم راهنمایی کنید🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای علیزاده
      بله مغز پسته هراتی همان مغز پسته افغانی است.
      مغز پسته افغانی موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما