خرید خلال پسته خانگی ارزان قیمت

خرید خلال پسته خانگی ارزان قیمت باعث شده است که بیش تر قنادی ها برای استفاده در شیرینی ها از این محصول استفاده کنند.  بیش تر خلال پسته خانگی از بهترین نوع پسته های موجود در کشور تولید می شود. اکثر افراد به دلیل مرغوبیت و اصل بودن ترجیح می دهند که نوع خانگی خلال پسته را انتخاب کنند.

بهترین نوع پسته برای تهیه خلال، پسته های شهر قزوین می باشد و دلیل آن پررنگ تر بودن این نوع پسته است. دیگر پسته ها رنگ زرد دارند و برای خلال زیبایی ندارند.

خرید خلال پسته خانگی ارزان قیمت

نکاتی درباره خلال پسته خانگی

نکاتی درباره خلال پسته خانگیدر این مطلب نکاتی درباره خلال پسته خانگی برایتان در نظر گرفته ایم. از جمله این که خلال پسته خانگی باید رنگ سبز پررنگ داشته باشد و رنگ زرد نشانه بی کیفیت بودن این محصول است. همچنین طعم خلال پسته همانند پسته معمولی می باشد. 

این محصول به دلیل محبوبیت و کارآیی فراوان جزء گرانترین نوع خلال است که علاوه بر این که به بازار داخلی برای فروش فرستاده می شود، به بازارهای کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.

خلال پسته اگر در منزل تهیه شود هم مقرون به صرفه است و هم این که از نظر بهداشتی اطمینان کامل خواهید داشت. برای تهیه این خلال ها می توانید هم از پسته خشک شده و هم از پسته های تازه استفاده کنید‌. اگر قرار است از پسته خشک استفاده نمایید باید قبل از خلال کردن مغز پسته ها را در آب قرار دهید.

از آن جایی که این کارها بسیار دردسر دارد و همچنین باید زمان زیادی را صرف این کار کنید، به شما توصیه می کنیم از نوع آماده آن که در نمایندگی پخش این محصول وجود دارد استفاده کنید. 

در این نمایندگی این خلال ها هم به صورت بسته بندی و هم به صورت کیلویی به مشتریان عرضه می گردد. انواع مختلف خلال پسته با درجه های کیفی مختلف نیز وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع پسته و مرغوبیت آن، دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین با رفتن به این نمایندگی می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

خرید خلال پسته به صورت عمده برای خریداران مقرون به صرفه تر از خریدن آن به شکل بسته بندی شده می باشد.

مصارف عمده خلال پسته خانگی

مصارف عمده خلال پسته خانگیبه طور ‌کلی مصارف عمده خلال پسته خانگی در شیرینی فروشی ها و بستنی فروشی ها می باشد که در این دو محصول، از خلال پسته برای تزئین استفاده می کنند.  این محصول در آشپزی نیز کاربردهای بسیاری دارد‌. از جمله تزئین کیک و شیرینی و هم چنین در تهیه غذاهایی همانند مرصع پلو این خلال بسیار پرکاربرد می باشد. این خوراکی در هر نوع غذا یا شیرینی که باشد، هم طعم فوق العاده ای به آن می دهد و هم از نظر شکل ظاهری زیبایی آن ها را دوچندان می کند.

خلال پسته دارای انواع ریزمغذی های مختلفی برای بدن است. همچنین این خوراکی سرشار از آهن و کلسیم می باشد که برای کودکانی که، در سن رشد هستند بسیار مفید است. در طب سنتی نیز برای افرادی که دارای کم خونی و فقر آهن هستند مصرف روزانه این محصول تجویز می گردد.

از دیگر فایده های خلال پسته رفع کم خوابی و کاهش استرس و اضطراب در افراد می باشد.

عوامل موثر بر قیمت خلال پسته خانگی

عوامل موثر بر قیمت خلال پسته خانگیاز عوامل موثر بر قیمت خلال پسته خانگی نوع پسته خلال شده، چربی خلال پسته و رنگ و طعم آن می باشد، هر چه این محصول چرب تر و پررنگ تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. با توجه به این که در  کشور ما تولید خلال پسته خانگی بسیار بالا است هرساله مقدار بسیار زیادی از این محصول به کشورهای همسایه صادر می شود و سود آوری بالایی برای کشور دارد.

خلال پسته ایرانی به دلیل چربی بالا و طعم عالی و رنگ بی نظیر صادرات جهانی دارد و بسیاری از مردم در دیگر نقاط جهان، طرفدار خلال پسته ایرانی می باشد. 

3

  1. سلام اوقات بخیر
    ما از خلال پسته های شما برای روی برنج های رستوران استفاده میکردیم و خیلی راضی بودیم نمای خیلی قشنگی به غذاهای رستوران میدن و به خاطر همین یه سفارش ۱۵ کیلویی دوباره داشتیم

  2. عرض سلام و خسته نباشید
    خلال مغز پسته خانگی یعنی در خانه مردم و توسط دست خلال شده؟ یا چطور
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    • سلام
      خیر با دستگاه 😄
      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند🙏🙏🙏 🌹🙏🙏🙏

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما