خرید عمده بنه تنوری به صورت مستقیم

بنه تنوری مانند بسیاری از محصولات کوهستانی قدمت زیادی دارد و خواص و طعم  و قیمت مناسب این محصول باعث شده است جایگاه خود را درمیان علاقمندان همچنان به خود جذب کند. 

خرید بنه تنوری به صورت عمده از طریق مراکز خرید و فروش این محصول امکان پذیر است و خرید عمده آن باعث می شود که با قیمت خیلی ارزانتری بتوان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. 

خرید عمده بنه تنوری به صورت مستقیم

شناخت کلی بنه تنوری

شناخت کلی بنه تنوریدرخت بنه درختی است که از ۲ تا ۴ متر تقریبا ارتفاع دارد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بیشتر یافت می شود. این درخت در فصل بهار به رنگ سبز و در فصل پاییز به رنگ نارنجی در می آید و جلوه ای بسیار زیبا دارد. 

بنه تنوری که در فصل پاییز زمانی که بنه ها را با تنور خشک تر می کنند و با آسیاب خرد می کنند و بنه تنوری به دست می آید و از آن استفاده های فراوانی می کنند. 

بنه تنوری به صورت ریز و درشت است قسمت ریز که با دندان و به راحتی شکسته می شود ولی قسمت درشت آن را باید ریز کرد و بعد با کشمش یا مویز ترکیب می کنند و مخلوطی که به دست می آید بسیار مقوی است . 

فواید استفاده از بنه تنوری

فواید استفاده از بنه تنوریفواید استفاده از بنه تنوری زیاد است و در اینجا به تعدادی از این موارد اشاره می شود که عبارتند از: 

  • بنه تنوری طعمی بسیار عالی دارد و در خیلی از غذاها و به خصوص غذاهای محلی مناطقی که در آن بنه زیاد است و همچنین به عنوان طعم دهنده در دوغ و ماست از ان  استفاده می کنند، به عنوان ترشیجات که بیشتر در فصل بهار درست می کنند استفاده می شود. 
  • به عنوان داروی گیاهی در درمان زخم معده و درمان یبوست و بسیاری از بیماری های گوارشی دیگر قابل استفاده است.
  • از این محصول که به صورت پودر آسیاب شده در می آورند و با ان خمیر درست می کنند و خمیر به دست آمده را به صورت ماسک در آورده و بر روی صورت و پوست قرار می دهند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود و همچنین باعث تقویت و رشد موها نیز می شود. 
  • از بنه تنوری در صنایع رنگ سازی و چسب و خیلی از موارد دیگر استفاده می شود. 
  • از این محصول که برای ساخت آدامس طبیعی استفاده می کنند و طعم و بوی خوشی را به دهان می بخشد. 
  • از بنه تنوری برای درمان بیماری های مربوط به بیماری زنانه مانند خارش و سوزش واژن و تکرر ادراری استفاده می کنند که بسیار اثر بخش است. 
  • این محصول دارای ویتامین های زیادی است و اکثر ویتامین های مورد نیاز برای بدن را دارا می باشد و برای رشد و نمو طبیعی بدن لازم است. 

عرضه بنه تنوری به صورت عمده

عرضه بنه تنوری به صورت عمدهبنه تنوری به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در بازارهای داخلی و همچنین کشورهای خارجی خریداران زیادی را به خود جذب کرده است و همچنین افراد می توانند به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت های معتبر به صورت عمده ان را خریداری می نمایند.

این محصول به دلیل فروش بالا و قیمت ارزان باعث شده است که مراکز خرید و فروش زیادی در کشور جهت عرضه بنه تنوری به بازار راه اندازی شوند و این مساله باعث تولید چرخه اقتصادی و رونق تولید شده است و همچنین زمینه اشتغال برای افراد زیادی ایجاد گردیده است که در این حیطه مشغول به فعالیت می باشند. 

در صورتی که قصد صادر کردن این محصول را به کشورهای دیگر دارید آن را به کشورهایی صادر کنید که دچار نوسانات ارزی کمتری هستند به این دلیل که کشورهای که نوسانات ارزی در آن ها کمتر است می توانید در دراز مدت سود بیشتری را به دست آورید. 

3

  1. سلام وقتتون بخیر من برای عطاری ام از شما دستگاه روغن گیری گرفتم و حالا دیدم خیلی از مشتریان ام نیاز به روغن پسته کوهی دارند حالا تصمیم دارم از شما پسته کوهی بگیرم برای روغن گیری یه سفارش ۴۰ کیلویی فعلا دارم

  2. سلام عزیزان ازاینکه باشما واکیپ فعال وپرتلاشتون اشناشدم بسیارخشنود وراضی هستم محصولاتتون هم خوبه دعای مهدی فاطمه بدرقه تان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما