خرید عمده بنه کوهی با کیفیت

ما در مرکز فروش با سابقه خود سعی بر این دارین که بنه کوهی با کیفیت را با قیمت مناسب و ارزان در اختیار خریداران قرار دهیم . فروشگاه و عرضه کنندگان می توانند خرید عمده بنه با کیفیت را از مرکز ما انجام داده و به دست مصرف  کنندگان برسانند. مشتریان در هر نقطه از کشور می توانند سفارش خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا محصول سفارش داده شده از طریق ارسال پستی در اسرع وقت تحویل آن ها داده شود . انواع بنه ، مغز بنه و پودر بنه موجود می باشد و تصاویر آن ها در سایت قرار داده شده است.

خرید عمده بنه کوهی با کیفیت

راهنمای خرید بنه با کیفیت

راهنمای خرید بنه با کیفیت

بنه یا پسته کوهی دانه ای است که دارای خواص درمانی فوق العاده است و از آن می توان در درمان بیماری هایی همچون نرمی استخوان ، کم خونی ، زخم و سوختگی، روماتیسم مفصلی ، سرفه و گلو درد استفاده نمود. برای خرید بنه با کیفیت باید با خصوصیات ظاهری آن آشنا بود و در صورت نداشتن آشنایی می توان از نظر متخصصان در این زمینه استفاده نمود . بنه مرغوب و با کیفیت بنه ای است که نارس نبوده و به اندازه کافی رشد کرده باشد اندازه مطلوبی داشته باشد ، از لحاظ تازگی نیز طراوت و عطر و طعم خود را حفظ کرده باشد .

بنه های زیاد مانده بوی ماندگی گرفته یا در صورت نگهداری در شرایط نامطلوب دچار خرابی و کپک زدگی می شوند . بنه هایی که در شرایط  خوبی از جمله آبیاری مناسب، آب و هوای مناسب رشد کرده باشند و همچنین برداشت آن ها در زمان معین مناسب نه خیلی زود و نه خیلی دیر انجام شده باشد به کیفیت مطلوب رسیده اند. کیفیت مغز بنه را از لحاظ اینکه مستقیما می توان آن را مشاهده نمود کاملا مشخص است و مغز هایی که از لحاظ رنگ و اندازه مناسب بوده و خرد و دو لپه نشده باشند جزء با کیفیت ترین مغز ها به شمار می روند که اغلب از نوع صادراتی بوده و بدین جهت بسته بندی می شوند .

فروش مستقیم بنه با کیفیت

فروش مستقیم بنه با کیفیت

یکی از مفیدترین درخت های ایران که بیشتر در نواحی مرتفع و کوهستانی می روید درخت بنه می باشد که شیره آن به نام سقز معروف است و دارای خواص مفیدی برای دستگاه گوارش می باشد و آدامس طبیعی محسوب می شود. میوه درخت بنه همان پسته کوهی می باشد که تازه و نارس آن برای مصارف آشپزی استفاده می گردند و رسیده آن یکی از دانه های روغنی مغذی است . پسته کوهی سرشار از ویتامین های مختلف و پروتئین می باشد که خود غذای کاملی بوده و از آن می توان در جهت تقویت قوای جسمی و جنسی استفاده نمود . این ماده می تواند سیستم ایمنی بدن را در مقابله با بیماری ها تقویت نموده و خود به عنوان دارو در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی موثر می باشد. برای تهیه پسته کوهی می توانید آن را از مرکز ما که اقدام به فروش بنه با کیفیت به صورت مستقیم از تولیدی نموده است خریداری کنید که به دلیل حذف واسطه گری بنه با قیمت بسیار مناسب و ارزان به دست مشتری می رسد. بنه های عرضه شده در بهترین شرایط کشت ، برداشت و نگهداری شده اند و تازه امساله می باشند . بنه های خرد شده و با کمیفیت کمتر برای مصارف قنادی و بستنی سازی به قیمت کمتر موجود می باشد.

برای سفارش بنه هیچ محدودیتی وجود دارد و به هر میزان بنه موجود می باشد و در بسته بندی های مناسب به تمامی شهرستان ها ارسال می گردد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

8

  1. سلام خوبیدمن به خاطرنرمی استخوانی که دارم ازاین بنه های شماخریدم وهممون میخوریم خیلی هم خوشمزه اس کاملا طعم پسته روداره دستتونم دردنکنه

  2. سلا برای ترشی انداختن توی کارگاه حدود 150 200 کیلو بنه سبز تازه میخاستم ممنون میشم آدرس فروشگاهتون رو بفرستین برای من تا بیام حضوری ازتون خریدئ کنم

  3. سلام حدقل میزان سفارش برای اینکه قیمت رو باما یه صورت عمده حساب کنید چقدر هست ؟؟
    ممنون

  4. سلام و درود خدمت شما من طی دو هفته پیش ۵۰۰ گرم از این بنه ها به عنوان نمونه خریداری کردم و میخواستم که از این بنه های خوش مزه ی شما به مقداره ۳۰۰ کیلو بخرم و در فروشگاه های خودم برای فروش بزارم اگر میشه راهنمایی کنید ممنون یاعلی

  5. سلام
    من به مقدار 8 تن بنه دارم.
    میخواستم بدانم که شرایت شما برای خرید بنه های ما چگونه است؟
    آیا همه بنه ها را یکجا میخرید یا این که خورد خورد خریداریشان می‌کنید؟
    دوستانی هم دارم که آنها هم میخواهند بنه هایشان را بفروشند هر کدام از آنها حداقل 4 تن را دارند.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای محمدی
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و با آنان راجع به شرایتتان صحبت کنید🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما