خرید مغز پسته کوهی بنه اعلا

بازار خرید مغز پسته کوهی بنه اعلا بیشتر در کدام فصل پررونق است؟ مغز پسته کوهی بنه بیشتر تولید کدام استان کشورمان است و در کجا به فروش می رسد؟

امروز ه خرید مغز پسته کوهی بنه اعلا در بستر وب سایت ها انجام می پذیرد چرا که این بستر محل مناسبی برای عرضه و معرفی همه محصولات و خرید ان به صورت جزئ و عمده است.

بازار خرید مغز پسته کوهی بنه  در بستر وب سایت ها در تمامی فصل ها برپاست چراکه شرکت های تولیدی این محصول مغز پسته کوهی بنه را به مقدار فراوانی تهیه می کنند تا در تمامی فصل هل بتوانند جوابگوی مشتری باشند. اما بازار محلی این میوه بیشتر در فصل تابستان ودرشهریور ماه است البته به دلیل اینکه درختان پسته کوهی در مناطق کوهستانی وجود دارند چیدن میوه این درختان زمان زیادی را صرف می کند و تا ماه بعد نیز به طول می انجامد .

تولید این میوه دربیشتر استان های کشورمان از جمله :کرمان ,خراسان ,شیراز ,لرستان ,خوزستان ,کردستان ,تهران ,مرکزی ,گیلان ,کهگیلویه و بویر احمد,سیستان و بلوچستان ,کرمانشاه,ایلام  انجام می پذیرد و بیشترفروش این محصول  به صورت اینترنتی در وب سایت ه و شبکه های اجتماعی  و در بازار های محلی که بیشتر به فصل برداشت میوه نزیک است  به فروش می رسد.

خرید مغز پسته کوهی بنه اعلا

مناسب ترین مناطق برای پرورش پسته کوهی

مناسب ترین مناطق برای پرورش پسته کوهی

پسته کوهی اعلا به مانند پسته معمولی به اب هوای خشک و گرم احتیاج دارد با این اختلاف که این محصوال در مناطق کوهستانی بهتر به عمل می اید و به مانند پسته مکعمولی نیاز به منطقه صاف و یکدست ندارد.
پس مناسب ترین محل برای پرورش اپسته کوهی اعلا منطقه ای است که خاک ان مخلوطی از شن و ماسه باشد با درصد کمی از خاک رس البته این گیاه در کم ابی و شرایط نامساعد به خوبی از خود مقاومت نشان داده است و توانسته هم اکنون درصد بسیار بالایی را از جنگل های خود رو کشور را شامل شود. بسیاری از مناطق اقدام به پرورش پسته کوهی کرده اند ولی در هر صورت پسته وحشی خواص فوق العاده خود را دارد چرا که بدون دخالت  عوامل انسانی تولید می گردد.
در بین تمامی استان ها کرمان مناسب ترین منطقه برای پرورش درخت پسته کوهی است چرا که در این محل پسته معمولی نیز بسیار خوب پیشروری کرده و پسته وحشی نیز بیشترین جمعیت را در این استان دارد. البته استان های دیگری هم می توانند محل مناسبی برای این محصول باشند چرا که این درخت می تواند خود را با بسیاری از مناطق وفق دهد.

قیمت پسته کوهی مغز شده فله

قیمت پسته کوهی مغز شده فله

پسته مغز شده قیمت متفوتی با پسته با پوست دارد چرا که روند فراوری پسته مغز شده با دستگاه های تمام اتومات انجام می گیرد تا محصولی با کیفیت به شما عرضه دارد.

قیمت پسته کوهی مغز شده فله در بسیار موارد قیمت خیلی خوبی برای فروشندگان جزئ این محصول است چرا که قیمت عمده 13تا 18 درصد از قیمت جزئ ان پایین تر است و این درصد خود نمایانگر سود فروشنده جزئ است.

همانطور که فروشنده جزء سود می کند اگر  خود مصرف کننده مستقیم اقدام به خرید کند هزینه ی کمتری بابت خرید محصول پرداخت خواهد کرد. البته خود فروشنده عمده نیز در باره ضرر نمی کند چرا که از هزینه بسته بندی محصول به نفع وی کاسته شده  هر چند که بسیاری ترجیح می دهند محصول را به صورت بسته بندی خریداری کنند و این فکر بسیار معقول است چراکه در این صورت محصول بهداشتی تر جلوه می دهد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4

  1. سلام وقتتون بخیر این نوع مغز پسته طعم متفاوتی با پسته معمولی داره ؟ و حدقل سفارش آن چند کیلو هست اگر قصد سفارش بزرگ داشته باشم این امکان نبود داره که برای من سمپل بفرستید ؟

  2. سلام
    این مغز بنه عجب چیز محشریه😍😉
    وقتی میره داخل فر نمیسوزه و زرد نمیشه.
    اگر بازم دارید من می‌خواهم، خیلی هم می خواهم اینبار.
    خیلی خوب جواب داده این مغز بنه، تازه ارگانیک هم است.
    دم شما خیلی گرم😍🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای آراسته
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما