خرید پسته کوهی رسیده با قیمت مناسب

پسته کوهی رسیده یا همان بنه کوهی یک محصول خاص و خدادادی است که مادر طبیعت،در اختیار ما قرار داده است. این میوه به خاطر فواید بسیار زیاد و خواص درمانی، توانسته در بین کشور های منطقه، جای خوبی برای خود دست و پا کند. خرید پسته رسیده و مرغوب ایرانی در بین بسیاری از شرکت های تولید صنایع غذایی خارجی جایگاه ویژه ای دارد.

خرید پسته کوهی رسیده با قیمت مناسب

پسته کوهی رسیده چه مشخصاتی دارد؟

پسته کوهی رسیده چه مشخصاتی دارد؟

این میوه در ابتدای رشد به رنگ سبز و قرمز است. زمان جمع آوری این طلای با ارزش در مناطق مختلف متفاوت است. در برخی استان های غربی از ابتدای اردیبهشت جمع آوری پسته کوهی شروع می شود؛ اما در استان های شرقی برداشت از اواسط سال شروع می شود.
پسته کوهی کروی شکل بوده و مغز آن از نوع پسته آجیلی کوچکتر است. پوسته این میوه به شدت سفت و محکم می باشد. مصرف پسته کوهی خام که هنوز روند رسیدن آن کامل نشده، دارای طعم و مزه ای تقریبا ترش می باشد. با رسیدن پسته کوهی مزه و طعمی فوق العاده پیدا می کند، که در نوع خود منحصر به فرد است.
از آنجایی که این پسته هیچ وابستگی و نیازی به رسیدگی و کمک کشاورزان ندارد، مدت هاست که در دامنه رشته کوه های زاگرس و سایر نقاط کشورمان وجود داشته است.
مغز پسته رسیده سبز رنگ و دارای عطر خاصی می باشد و در صنایع مختلف غذایی کاربرد های زیادی دارد. علاوه بر استفاده خوراکی، خیلی از خانواده ها نیز با مغز بنه کوهی غذا های لذیذ بومی و محلی طبخ می کنند.

چند دلیل برای استفاده از پسته کوهی رسیده

چند دلیل برای استفاده از پسته کوهی رسیده

بنه کوهی به عنوان یک محصول ارگانیک و طبیعی دارای خواص بسیار زیادی می باشد. می توان گفت این محصول به دو صورت خوراکی و روغن گیری استفاده می شود. خیلی از افراد دچار مشکل کم خونی هستند. به نظر همه کارشناسان طب سنتی، اگر این افراد بتوانند در رژیم غذایی خود مصرف بنه کوهی را اضافه کنند می توانند کم خونی خود را بدون هیچ عوارضی درمان نمایند.
پسته کوهی سرشار از انواع مواد معدنی و ترکیبات عالی، به خصوص ویتامین‌های A,D,B است، که برای تقویت و تسکین اعصاب و روان بسیار مفید می باشد. مصرف بنه باعث افزایش قوای جنسی و شادابی عمومی بدن می شود. این پسته می تواند در تنظیم سیستم گوارشی و سوخت و ساز بدن کمک نموده و علاوه بر از بین بردن کرم های معده، در رفع مشکلات مختلف ناحیه پروستات و تکرر ادرار نیز موثر عمل کند. از طرفی به خاطر غنی بودن از ویتامین E و وجود  آنتی اکسیدان می تواند با باکتری های مضر بدن مبارزه کند.
شاید اولین راه حلی که برای  در امان ماندن از گزش پشه و سایر حشرات به نظر می رسد، استفاده از پماد های شیمیایی باشد؛ اما لازم به ذکر است که از مغز پسته کوهی در صنایع تبدیلی ، نوعی روغن و ضماد فرآوری می شود که استفاده از آن برای جلوگیری از گزش حشرات موثر است.
پسته ارگانیک در تولید انواع بستنی سنتی، شیرینی و شکلات استفاده بسیار زیادی داشته و در این صنعت جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آورده است. از دیگر موارد مصرف بنه کوهی، در غذا های بومی و محلی است که امروزه در خیلی از شهر ها و استان های کشور، کدبانو های با سلیقه با استفاده از انواع ادویه های کوهی و این پسته شاه کاری در آشپزی خلق می کنند که غذای قاتق بنه شهر کرمان از این نوع می باشد. 

آخرین قیمت پسته کوهی رسیده

آخرین قیمت پسته کوهی رسیده

امروزه در تمام دنیا هر محصول طبیعی و ارگانیک که فاقد هر گونه مواد افزودنی شیمیایی یا مضر باشد، خریداران خود را خواهد داشت. پسته کوهی در بازار دنیا توانسته به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. از آنجایی که آخرین قیمت پسته در سطح دنیا توسط تولیدکنندگان عمده و بزرگ تعیین و نرخ گذاری می شود، می توان گفت هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد، از ارزش و قیمت بالاتری هم برخوردار است. لازم به ذکر است برای آگاهی از آخرین وضعیت قیمت پسته کوهی می توانید با کارشناسان سایت ما تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما