سفارش خرید پسته کوهی بنه

بنه یا مغز پسته کوهی بنه یک دانه مغذی، کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد که از درختی به نام بنه در نواحی جنوبی زاگرس بدست می آید که خواص منحصر به فردی در انواع پسته های شناخته شده دارد. بهترین ویژگی بنه این است که به طور طبیعی و از دل طبیعت به دست می آید بنابراین دارای خواص دارویی بسیاری است. کیفیت پسته کوهی بنه بستگی به نوع آب و هوا و میزان بارش باران دارد، بنابراین این امر در قیمت پسته کوهی تاثیر بسیار زیادی دارد. بررسی کیفی پسته کوهی بنه نیاز به تجربه و آشنایی با این ماده دارد.

ما قصد داریم در این مطلب شما را با پسته کوهی بنه و خواص آن، بررسی کیفی پسته کوهی بنه و نازل ترین قیمت پسته کوهی بنه آشنا کنیم.

پسته کوهی بنه

پسته کوهی حاوی مواد آنتی اکسیدانی است که برای مقابله با سرطان و باکتری های مضر مورد استفاده قرار میگیرد، از ویژگی های منحصر به فرد بنه افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری های عفونی، پاکسازی کبد، افزایش کارایی کبد در برابر نارسایی های کبدی، جلوگیری از ابتلا به آلزایمر می باشد و همچنین این محصول دارویی مناسب برای تقویت قوای جنسی بدن می باشد.

با پسته کوهی بنه می توان نوعی آش محلی و بسیار خوشمزه و مقوی درست کرد و از آن برای تزیین شیرینی و سوهان و حلوا و بستنی استفاده کرد.

سفارش خرید پسته کوهی بنه

بررسی کیفی پسته کوهی بنه

بررسی کیفی پسته کوهی بنه

پسته کوهی بنه در اقلیم های خشک و نیمه خشک ایران رویش دارد گیاه بنه چون طبیعی است کیفیت آن بستگی به نوع خاک و میزان بارش دارد، اگر پسته کوهی دارای کیفیت بسیار زیادی باشد به رنگ سبز تیره و کروی شکل دیده می شود و مغز آن بسیار شبیه مغز پسته است اما از پسته کوچکتر می باشد. بنه سرشار از انرژی و چربی است که برای بدن بسیار مفید می باشد با بنه می توان اعصاب را تقویت کردو در ازدیاد قدرت حافظه نقش بسیار مهمی دارد. پسته کوهی با کیفیت، خواص بسیار زیادی دارد اما ممکن است گاهی به علت عوامل متعدد بعضی از افراد نسبت به آن حساسیت نشان دهند‌.

زیاده روی در خوردن پسته کوهی باعث ایجاد مشکلات گوارشی، حالت تهوع، اسهال، زخم شدن دهان و کم اشتهایی شود، از میوه، برگ، ریشه گیاه پسته کوهی برای صنعت دارو سازی استفاده می شود.

نازل ترین قیمت پسته کوهی بنه

نازل ترین قیمت پسته کوهی بنه

این دانه مغذی در پاییز می روید و به رنگ سبزه روشن تا تیره است بنابراین در این فصل بازار خرید بنه رونق می یابد و دانه های با کیفیت بسیار مناسب و قیمت ارزان می توان یافت.

برای اطلاع از قیمت پسته کوهی می توانید به بازارهای محلی مراجعه کنید و از قیمت آن مطلع شوید بنه قیمت معقولی با توجه به خواص منحصر به فرد آن دارد و شما می توانید آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

قیمت بنه در مقایسه با پسته بسیار کمتر می باشد اما خواص مشابه زیادی بین بنه و پسته وجود دارد و همچنین دسترسی به آن بسیار آسان می باشد و به راحتی تهیه می شود.

شما می توانید به صورت حضوری به افراد محلی مراجعه کنید و از نزدیک کیفیت بنه را ببینید یا اینکه به صورت اینترنتی اقدام به خرید بنه کنید که از این روش دست دلالان را از این ماده غذایی پر ارزش کوتاه می کنید و با قیمت ارزان و مناسب تری پسته کوهی را خریداری می کنید اما نکته ای که باید همواره آن را مورد توجه قرار دهید این است که برای خرید بنه با یک فرد آشنا با این ماده مشورت کنید تا از کیفیت و قیمت آن مطلع شوید.

امید است با توجه به مطالب گفته شده درباره پسته کوهی بنه گامی در تکمیل اطلاعات شما عزیزان برداشته باشیم.

7

  1. سلام وقتتون بخیرو شادی
    من از شما برا ی قاتووق بنه پسته کوهی خریدم. بسیار تازه و خوش عطر بود. ممنونم که این کیفیت و قیمت رو در اختیار مشتری قرار میدهید. من از این به بعد برای بچه ها هم از بنه سفارش میدهم

  2. سلم ما برای سغاتی یه 6 7 کیلیی بنه میخاستم فقط میشه راهنمایی کنین که چطور میشه خرید کرد واز چه طریقی برای ما ارسال میکنین اینکه ایا امکان این ست مه در ممنزل باهاتن حساب کنیم ؟؟

  3. سلام وقت بخیر
    من ایرانی هستم و الان عمان زندگی میکنم، چند ماه هست که بنه نخوردم میخواستم اگر بتوانید برای من 10 کیلو بنه بفرستید، هزینه اش هر چقدر که شد مهم نیست، پرداخت میکنم.
    ممنون و مچکرم🌹🌹🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای آراسته
      بله، بنه درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      برای این که بنه زود تر به دست شما برسد با هواپیما برای شما ارسال خواهیم کرد.
      در خدمت شما هستیم🌹

  4. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم برای درست کردن تزیین روی شیرینی از شما مقداری بنه برای تست بگیرم که اگر جواب داد 50 کیلو سفارش بدم.
    می خواستم بدانم از پوست روی بنه که چرب ست چه استفاده هایی میشود؟

    • سلام و درود خدمت شما خانم پیمانی
      بله مغز بنه برای روکار شیرینی موجود داریم.
      پوست روی بنه چرب است و معمولاً برای روغن گیری استفاده می شود.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما