صادرات بنه سبز تازه

صادرات بنه سبز تازه یکی از اهداف بازرگانان ایرانی و تولید کنندگان پسته می باشد. تولید، خرید و فروش و صادرات انواع پسته و بنه  از دیر باز یکی از منابع درآمدی برای کشور عزیزمان به شمار می رفته و اکنون با توجه به نیاز حداکثری برای رشد اقتصاد و لزوم عدم اتکا به درآمد نفتی، این امر مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بنه یک محصول سنتی و از ارزشمندترین تولیدات باغی می باشد که در مناطق کوهستانی و نیمه خشک رشد می کند و سازگاری خوبی با مناطق کویری و کم آب دارد. که این امر به نوبه خود یک امتیاز طلایی به شمار می رود. شرکت های صادر کننده  خوب می دانند که عظیم ترین بخش صادرات محصولات باغی کشور به خرما و انواع پسته و بنه اختصاص دارد و برای رونق کار باید بتوانند بیشترین سهم بازار جهانی را به خود اختصاص دهند. برای این منظور شناساندن کالا و همچنین نوع بسته بندی یکی از کارهای اساسی در این زمینه است.

نحوه ارائه کالا و زیبایی بسته بندی اولین چیزی است که خریدار خارجی و حتی داخلی را به سمت خود می کشاند و در وهله اول رمز صادرات موفق همین خواهد بود. برپایه این دانش و آگاهی انتظار می رود که صادر کننده بنه تازه تمام تلاش خود را برای زیباتر جلوه دادن بنه داشته باشد تا بتواند سود بالایی به دست آورد.

صادرات بنه سبز تازه

نحوه صادرات بنه تازه

نحوه صادرات بنه تازه

همانطور که بیان شد، صادرات بنه سبز و هر کالای دیگری منوط به میزان توجه بازرگانان به این امر دارد. اولین سیاست های اقتصادی یک صادر کننده بنه تازه  این است که سلایق مشتریان خارجی خود  را بشناسد.

هر فرهنگی الزاماتی دارد، بخشی از خریداران فقط زیبایی و ظاهر و به علارت دقیق تر، لوکس بودن کالا را مورد توجه قرار می دهند، پس بارزگان و تاجر بنه باید بسته بندی خود را بسیار شکیل و همراه با طراحی های اصیل و چشم نواز انجام دهد. اگر مشتری خارجی تاکید بر حوزه سلامت و بهداشت دارد، در کنار این بسته بندی جذاب که نشان از فرهنگ این مرز و بوم دارد باید نشان استاندارد بین المللی و تایید ارگانیک بودن کالا را مورد توجه قرار دهد. اگر خریدار،  مناسب بودن قیمت را ملاک قرار داده است باید بتواند این خواسته او را مدنظر قرار دهد و .. تا از این طریق بتواند مسیر صادرات و خرید و فروش بین المللی بنه را پویا و فعال سازد.

خلاصه تر اینکه نحوه صادرات بنه تازه به سیاست ها و دانش تاجر از هر دو طرف دارد یعنی هم باید کالا را خوب بشناسد و هم خریدار را تا بتواند اقدامات لازم را برای تسهیل صادرات بنه تازه داشته باشد.

فروش مستقیم بنه تازه

فروش مستقیم بنه تازه

فروش بنه تازه به  صورت های مختلف و متنوع در بازارهای داخلی و خارجی انجام می شود. در گذشته بیشترین سهم فروش و یا بهتر بگوییم تمام معاملات بر پایه فروش غیر مستقم صورت می گرفت. یعنی تولیدکننده محصول را به دست دلال و واسطه گر می داد و او بر اساس شناخت خود از بازار، و توجه به کسب سود بالا، طی چند مرحله داد و ستد، آن را به دست مصرف کننده نهایی می رساند. اما اکنون با گسترش بازارهای فروش مجازی  و توسعه ارتباطات جهانی، تولید کننده خود می تواند فروشنده باشد و بدون طی مراحل فروش متعدد، بنه را به دست مصرف کننده برساند.

امتیاز ویژه این روش و فروش مستقیم  ابتدا تازه بودن بنه ای است که به دست خریدار می رسد چرا که دیگر در انبار نمی ماند و حسن دیگر کاهش قیمت و سود دوطرفه برای تولیدکننده و خریدار است . کوشادانه از شرکت های تولیدی است که بنا به بر سایت های مشتری مدارانه ، فروش مستقیم بنه تازه را از طریق سایت ممکن ساخته و تعاملات خود را از این مسیر در سطح داخلی و خارجی فعال کرده است. حتما از این سایت دیدن فرمایید و خدمات ویژه خرید مستقیم را تجربه کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4

  1. سلام خسته نباشید
    من برای مادرم از شما بنه تازه تهیه کردم تا برای ترشی بنه از آن استفاده کند ممنون از شما برای ارسال به موقع و کیفیت خوب محصولات🌹🌹

  2. سلام برای خواهرم در یک کشور آسیای شرقی 5 کیلو مغز بنی میخاستم فقط میخاستم بدونم اگر هزینه ها رو ما پرداخت کنیم امکانش هست برای ما ارسالش کنین؟؟

  3. سلام و خسته نباشید
    مشتریه ما در قطر به دلایلی میخواهد بر روی شیرینی هایمان از بنه استفاده کنیم و برایش بفرستیم.
    میخواستم که برای ما 500 کیلو مغز بنه سبز رنگ بفرستید، ما تابه حال از مغز بنه استفاده نکرده ایم، میخواستم بدانم که آیا مغز بنه در فر نمی‌سوزد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید؟🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      بله، مغز بنه لپه سبز موجود است.
      مغز بنه چون چرب و ارگانیک است در فر نمی سوزد.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      شما می توانید برای صحبت و یا نوشتن قرارداد به یکی از شعبه های دفتر ما تشریف بیارید🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما