فروشندگان بنه سبز زعفرانی در ایران

بنه سبز زعفرانی از گذشته تا کنون قدمت طولانی دارد و به دلیل خواص فراوان و ویژگی های منحصر به فردش باعث شده است تعداد افراد زیادی به آن علاقمند شوند و ان را خریداری نمایند.

فروشندگان بنه سبز زعفرانی در ایران ، این محصول را با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب به عرضه فروش می رسانند. 

فروشندگان بنه سبز زعفرانی در ایران

موارد استفاده از بنه سبز زعفرانی

موارد استفاده از بنه سبز زعفرانیبنه سبز زعفرانی استفاده های فراوانی دارد از جمله این که این محصول سبز کم رنگ که در فصل بهار نرم است و به عنوان میوه نیز می توان از آن استفاده کرد و طعم ملس و همچنین بوی بسیار خوبی دارد یا در فصل پاییز که آن را خشک می کنند و این محصول خشک شده به عنوان خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد مانند پسته کوهی است.

بنه سبز به دوصورت ریز و درشت می باشد ، بنه ریز که کوچک و نازک است و به اسانی شکسته می شود ولی بنه درشت بزرگتر است و به راحتی شکسته نمی شود و سخت تر است.

بنه سبز زعفرانی که در کوهستان های مناطق کردستان به سقز یا قزوان نیز معروف است به صورت خشک شده در دوغ و غذا نیز قابل استفاده است و طبع ان گرم است و باید با محصولی که طبع سرد دارد میل شود. 

از بنه سبز در مورد دیگری که استفاده می کنند برای ساخت آدامس طبیعی و محلی می باشد، ادامس سبز کم رنگ را که طعم و بوی خاصی دارد تولید می کنند و افراد زیادی به آن علاقمند می باشند. 

چند نمونه از مزیت بنه سبز زعفرانی

چند نمونه از مزیت بنه سبز زعفرانیمزیت بنه سبز زعفرانی  بسیار فراوان است که در قسمت زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • در تقویت قوای جنسی موثر است، البته باید به میزان متعادل مصرف گردد زیرا این محصول چون طبع گرمی دارد بنابراین در افرادی که گرم مزاج هستند باید با احتیاط مصرف شود.
  • باعث تسکین و رفع سردرد می شود، بنه سبز مسکن بسیار خوبی برای رفع سردردهای حاد، میگرن و … می باشد. 
  • باعث تقویت مو و پوست می شود، در مو که باعث رشد و تقویت آن ها می شود و در پوست ، می توان بنه را به صورت اسیاب شده و حالت خمیر مانند در اورد و به عنوان ماسک صورت استفاده کرد. 
  • برای رفع زخم معده و یبوست و بسیاری از بیماری های گوارشی و روده ای موثر است و افراد میتواند یا روزی چند عدد از آن را به صورت جویده شده مصرف کنند و یا به حالت آسیاب کرده و آب را بگیرند و هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذا خوری از ان را میل نمایند. 
  • برای رفع کم خونی بسیار مناسب است، به این صورت که به حالت پخته شده در غذا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای مثانه مفید است ، در کسانی که تکرر ادراری و سوزش ادراری دارند می تواند بسیار موثر واقع شود. 
  • این محصول سرشار از ویتامین های بسیاری است که هر کدام فواید خاص خود را دارند.  

میزان تولید بنه سبز زعفرانی

میزان تولید بنه سبز زعفرانیامروزه تولید بنه سبز زعفرانی در کشور ما به دلیل خاصیت های فراوان این محصول نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده است.

تولید این  محصول برای مردمان ان مناطق کوهستانی که تولید بن در ان زیاد است و همچنین برای مراکز خرید و فروش افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند به عنوان رونق اقتصادی به شمار می رود و باعث شده است که زمینه اشتغال برای افراد زیادی فراهم آید. 

بنه سبز زعفرانی به دلیل مزیت های فراوان و ویژگی های مثبت در درمان بیماری ها و تولید داروهای گیاهی باعث شده است افراد زیادی در داخل و خارج از کشور به این محصول علاقمند شوند و این محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در بازار های داخلی به فروش می رسد ، و به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. 

4

  1. سلام وقتتون بخیر بنه لپه شده سبز یکدست لازم داشتم حدود 10 تن برای ترکیه اگر موجود دارید ممنون میشم اطلاع دهید یا اینکه چند روزه میتونین حاضر کنین ممنون

  2. سلام
    برای سفارش این بنه های سبز درجه یکتون چیکار باید کرد
    اینکه ثبت سفارش که انجام بدیم انشالله کی ارسال میکنید و ایا امکان تسویه درب منزل هم دارید؟؟؟

  3. سلام خدمت شما من از این بنه های سبزتون خریدم و استفاده کردم خیلی هم راضی بودم و الان میخوام برای خانواده ام که در شهرستان هستن تهیه کنم و براشون ارسال کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما