فروش شیره پسته کوهی ارزان قیمت

پسته از دیر باز یکی از تنقلات خوشمزه در بین مردم بوده است. از آن جا که این محصول توسط انسان کشت می شود. برای به ثمر رسیدن محصول باید هزینه زیادی را صرف کرد. بنابراین قیمت این نوع پسته گران تمام می شود. ولی نمونه دیگری از پسته است که بدون دخالت انسان کشت می شود.
در مناطق مرتفع و کوهستانی درخت این نوع پسته رشد می کند. در بین مردم به نام پسته کوهی معروف است.

این نوع پسته از لحاظ خواص دقیقا شبیه پسته می باشد ولی شکل و ظاهر این  پسته کوهی با پسته  فرق دارد. شیره پسته کوهی نیز دارای خواص زیادی می باشد.

فروش شیره پسته کوهی ارزان قیمت

شیره پسته کوهی چیست؟

شیره پسته کوهی چیست؟درخت پسته کوهی در کوهستان ها و در دامنه کوه ها رشد می کند .این درخت خودرو می باشد. باید چندین سال بگذرد که این دخت میوه دهد. در فصل بهار سبز می شود و در فصل پاییز می توان پسته این نوع درختان را چید، و مورد استفاده قرار داد. علاوه بر استفاده از میوه این نوع درخت، مثل استفاده از مغز این نوع پسته، از خود درخت نیز استفاده های خوبی می شود.

این درخت دارای یک شیره سفید رنگی می باشد که به آن صمغ می گویند و در اصطلاح عامیانه به آن سقز نیز می گویند.این شیره پسته کوهی دارای فواید بسیاری می باشد. در گذشته مردم به زیر درخت پسته کوهی می رفتند و اقدام به جمع  آوری این صمغ می کردند.

این کار توسط زنان و دختران عشایر نشین انجام می شد.ولی با آشنایی مردم به خواص این شیره پسته کوهی کم کم درخواست مردم برای این نوع شیره زیاد شد. بنابراین بعضی از افراد با استفاده از برخی وسایل اقدام به زخم کردن درج پسته کوهی می کردند و یک ظرف زیر آن می گذاشتند تا این شیره از تنه درخت وارد این ظرف شود بعد گذشت چند روز اقدام به جمع آوری این ظرف ها می کردند و در کارگاه ها شروع به خشک کردن وبسته بندی این شیره پسته کوهی می کردند.

فواید استفاده از شیره پسته کوهی

فواید استفاده از شیره پسته کوهیشیره پسته کوهی که به نام سقز نیز معروف است،دارای فواید بسیار زیادی می باشد.بهترین کاربرد این شیره در دارو سازی استفاده می شود،به خصوص در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد. کاربرد بعدی این محصول در تولید آدامس مورد مصرف مردم استفاده می شود. همچنین در تهیه عطر نیز از این شیره استفاده می شود.

در گذشته روستاییان برای خوش بو کردن خانه مقداری از این شیره را در آب می ریختند و بر روی بخاری قرار می دادند. باعث خوشبو شدن هوای خانه و همچنین ضد عفونی کردن هوای اتاق می شد. از دیگر کاربرد های شیره پسته کوهی در صنعت پلاستیک سازی نیز کاربرد داشت.

برای تولید چربم و در امر چاپ نیز کمک فراوانی به صنعت چاپ انجام داد. ایران همه سال مقادیر قابل توجهی از این شیره را به کشورهای دیگر صادر می کند. بنابراین درخت پسته کوهی جز منابع طبیعی کشور محسوب می شود.کسی اجازه قطع کردن و سوزاندن این نوع درخت را ندارند.

سایت فروش شیره پسته کوهی

سایت فروش شیره پسته کوهیفروش شیره پسته به روش های مختلفی صورت می گیرد. اگر به دنبال یک فروشگاه و مکان مناسب یرای خرید شیره پسته کوهی می باشید. اما مکان مناسبی برای این کار سراغ ندارید، در حال حاضر فروشگاه ها و مراکز بسیار زیادی موجود می باشد که شما می توانید شیره پسته کوهی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید.

بهترین مکان برای تهیه این نوع شیره پسته کوهی فروشگاه های اینترنتی آنلاین می باشد. این فروشگاه ها می توانند بهترین کیفیت شیره پسته کوهی را با بهترین قیمت ممکن به شما عرضه کنند. البته راه های زیاد دیگری نیز مو جود می باشد، که شما می توانید با استفاده از آن راه ها بهترین شیره پسته کوهی را تهیه کنید، اما برخی از آن ها وقت بسیار زیادی از شما می گیرد.

نسبت به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین قابلیت کمتری دارد. فروشگاه اینترنتی  انتخاب افراد زیادی برای خرید این نوع شیره پسته کوهی می باشد.

3

  1. سلام ما از این شیره پسته ها قبلا خیلی استفاده میکردیم سمت ایلام که بودیم خیلی زیاد بود ولی از وقتی امدیم تهران اینجا خیلی سخت پیدا میشه من یک کیلو میخاستم

  2. شب خوش ایام به کام
    دعای امام زمان (عج)بدرفه زندگی وکارخودتون وعزیزانتون ماکه ازمحصولات شمالذت میبریم وازتون راضی هستیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما