فروش ونوشک تازه کردستان در بازار داخلی

فروش انواع محصولات اعم از ونوشک تازه کردستان در بازار داخلی به صورت عمده و جزئی به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد.

اگر قصد خرید ونوشک تازه با قیمت مناسب را دارید بهترین راه این است، آن را به صورت عمده و فله تهیه کنید.

فروش ونوشک تازه کردستان در بازار داخلی

شناخت کلی ونوشک تازه کردستان

شناخت کلی ونوشک تازه کردستان

در این مبحث می خواهیم به شناخت کلی ونوشک تازه بپردازیم. امید است، مفید واقع شود.

ونوشک تازه کردستان به نام های دیگر نیز معروف است و در گویش های مختلف با اسامی مختلفی شناخته می‌ شود. از جمله نام های ونوشک می توان به خنجک، کلخنگ، بنه، بوکر، کهن اشاره کرد. در گویش لری به ونوشک، بریزه و در گویش کردی مناطق بانه مریوان به آن بنشت گفته می شود.

منطقه رویش درخت این میوه که به پسته کوهی معروف است، جنوب کردستان ایران می باشد. ونوشک از اجداد پسته آجیلی است و در گروه پسته ایان قرار می گیرد.

ونوشک دو نوع میوه دارد. میوه اول آن، کال می باشد و به راحتی قابل مصرف است‌. میوه دوم آن، حالت رسیده همان میوه کال می باشد و پوسته ای سخت دارد و شکستن پوسته کار آسانی نیست.

از نظر ظاهری ونوشک، شبیه پسته آجیلی است. ولی از نظر اندازه با آن متفاوت می باشد.

میوه ونوشک حالت روغنی دارد و همانند تخمه به مصرف می رسد، با این تفاوت که پوست تخمه لطیف تر است. از کاربردهای ونوشک تازه می‌توان به مصرف آن به عنوان طعم دهنده درون ماست، انواع اسموتی ها، روغن حیوانی، کشک، دوغ و… به صورت پودر شده اشاره کرد. در درست کردن ترشی جات به سبک محلی از مغز پودر شده این میوه استفاده می شود.

درخت پسته کوهی که میوه آن ونوشک است، دارای نوعی صمغ به نام سقز می باشد. از سقز در تهیه نوعی آدامس به همین نام استفاده می‌ شود. در صنایع مختلف بهداشتی، دارویی، غذایی، چاپ و… کاربرد دارد.

طعم میوه ونوشک مایل به ترش و کمی مزه نمکی دارد. رنگ میوه و نوشک سبز است.

مزیت های منحصر بفرد ونوشک تازه کردستان

مزیت های منحصر بفرد ونوشک تازه کردستان

ونوشک تازه کردستان دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و در ادامه می خواهیم به نقد و بررسی مزیت های ونوشک تازه کردستان بپردازیم.

میوه ونوشک زمانی که مرغوبیت داشته باشد، ترک های لب ناشی از کمبود ویتامین را درمان می کند.

مصرف میوه و نوشک به صورت پودر شده در آب گرم سبب تقویت استخوان ها و عضلات شده، از بروز پوکی استخوان پیشگیری می کند.

این محصول مقوی سبب کاهش التهابات شده و دردهایی مانند درد کمر و قولنج را التیام می بخشد.

از پیری زود رس جلوگیری می کند، سبب تقویت حافظه شده به همین علت مانع از بروز آلزایمر می شود.

از دیگر مزیت های میوه ونوشک، ادرار آور و مدر بودن آن است. افرادی که سنگ کلیه دارند، می توانند با مصرف این میوه تا حدودی سنگ ها را دفع کنند، زیرا افزایش ادرار سبب دفع سنگ ها می شود.

طبع این میوه گرم است، به همین علت سبب افزایش یافتن و تقویت نیرو و قوای جنسی در افراد سرد مزاج می شود.

یکی از مشکلاتی که بانوان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند دردهای ناشی از قاعدگی است، مصرف میوه و نوشک سبب التیام بخشیدن به درد های این دوره می شود.

از بنه برای از بین رفتن ماه گرفتگی استفاده می شود. مغز پودر شده آن را به همراه مقدار کمی آب گرم به حالت خمیری در می‌آورند و بر روی ماه گرفتگی می مالند، این کار را آنقدر ادامه می دهند تا ماه گرفتگی از بین برود.

عوامل موثر بر قیمت ونوشک تازه کردستان

عوامل موثر بر قیمت ونوشک تازه کردستان

از عوامل موثر بر قیمت ونوشک تازه کردستان، موجودیت آن در بازار است. هنگامی که محصولی مانند ونوشک در بازار موجودی اش زیاد باشد، بر قیمت محصول تاثیر گذار است و سبب کاهش قیمت آن می شود. کم شدن موجودی نیز تاثیر گذار است و سبب افزایش قیمت محصول می‌ شود.

بسته بندی بودن یا فله بودن، بر قیمت ونوشک تاثیر می گذارد. نوع بسته بندی شده آن گران تر است، زیرا مکانیزم بسته بندی هزینه بر است.

2

  1. برای سفارش این ونوشک ها چیکار باید کرد
    و اینکه حدقل میزان سفارش برای ثبت سفارشتون چند کیلو هست ؟
    ممنون میشم من رو راهنمایی کنین

  2. ممنون که حواستون جمع هست ومحصولات روبه موقع ارسال میکنید قبلا ازیه جای دیگه ای می گرفتیم که خیلی بدقول بودن خوش قولیتون حرف نداره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما