فروش ونوشک تازه کردستان زیر قیمت بازار

ونوشک در مناطق کوهستانی و سردسیر کشور با بهترین کیفیت تولید می شود که یکی از این مناطق، استان کردستان می باشد که مرغوب ترین ونوشک را تولید و ارائه می کند. ونوشک تازه کردستان با توجه به کیفیت بالا و خواص فراوان مورد استقبال مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است و فروش بسیار خوبی دارد.

فروش ونوشک تازه کردستان زیر قیمت بازار

نگاه اجمالی بر ونوشک تازه کردستان

نگاه اجمالی بر ونوشک تازه کردستانونوشک با توجه به اینکه به صورت کاملا طبیعی در دل کوه ها و در لابلای صخره ها و سنگ ها رشد می کند دارای مرغوبیت بالایی است. معمولا این میوه زمانی که نارس است برداشت می شود.

و نوشک کردستان به دلیل اینکه به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی رشد می کنند و از هیچ ماده شیمیایی در رشد آن استفاده نمی شود، بسیار مرغوب و سالم می باشد و یکی ار دانه های مغذی و پرخاصیت است.

ونوشک دارای دو نوع دانه ریز و دانه درشت می باشد و دانه ریزتر دارای رنگ سبز تیره است و پوست نرم و شکننده ای دارد و به راحتی زیر دندان له می شود و مزه ای ملس و خوشمزه دارد و نوع دیگر پوسته ای سفت و بدون شکاف دارد که به راحتی نمی توان با دندان آن را شکست و دارای مغزی خوش طعم و پرخاصیت است.

از ونوشک تازه استفاده زیادی می کنند و بسیاری از افراد محلی از آن برای خوشبو شدن دوغ و روغن محلی استفاده می کنند همچنین از ونوشک کال ترشی بسیار خوشمزه ای تهیه می کنند.

مزیت های ونوشک تازه

مزیت های ونوشک تازه ونوشک دارای خواص فراوانی است. از این محصول به صورت تازه و خام و هم به صورت روغن می توان استفاده نمود و یکی از مزیت های ونوشک تازه در رفع کم خونی است و برای افراد که دارای نرمی استخوان می باشند، بسیار مفید است.

این محصول سرشار از انواع املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای بدن است و در کاهش درد ستون فقرات و درمان زخم های مختلف بسیار مؤثر می باشد.
این میوه در اواخر تابستان برداشت می شود و مغز آن یک دانه روغنی ارگانیک است که کاربرد زیادی در تهیه انواع غذاها و تزئین انواع کیک و شیرینی و دسرهای مختلف دارد.

این محصول به دلیل ارگانیک بودن دارای مزیت های فراوانی است و در تولید و پرورش آن از هیچ گونه ماده شیمیایی و یا سموم و آفت کش استفاده نمی شود. روغن این محصول نیز کاربرد زیادی دارد.

از خواص و مزیت های مصرف ونوشک تازه می توان به مواردی نظیر تقویت پوست و مو، بهبود عملکرد کبد، رفع التهابات و ورم، تقویت سیستم عصبی، درمان ضعف جنسی، تقویت حافظه، پیشگیری از آلزایمر و … اشاره نمود.

قیمت کلی ونوشک تازه کردستان

قیمت کلی ونوشک تازه کردستانقیمت ونوشک تازه کردستان به عوامل متعددی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، روش تولید، میزان عرضه و تقاضا، روش خرید و فروش و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

معمولا ونوشک هایی که رنگ سبزتری داشته باشند و سایز و اندازه ای درشت و یکنواخت دارند همچنین تمیز و بهداشتی باشند، قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند همچنین در خرید و فروش هایی که به صورت کلی انجام می شود، قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

ونوشک به دو صورت سنتی و صنعتی تهیه می شود که در روش سنتی توسط  افراد محلی پس از برداشت آن را با استفاده از وسابل ابتدایی فرآوری نموده و در بسته بندی های مختلف ارائه می کنند و در روش صنعتی در کارخانه های تولید کننده و به وسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته فرآوری  شده و در بسته بندی های متنوع و به صورت کاملاً بهداشتی ارائه می گردد.

3

  1. ما جوشانده این کلخونگ هارو برای درمان سردرد استفاده میکردیم و واقعا تاثیر معجزه آسایی داره
    من مدتهاست مشتریه ثابته کلخونگ های کوشادانه هستم
    ممنونم از کیفیت و قیمت مناسبتون

  2. سلام عزیزان خدامیدونه من ازوقتی باشما اشنا شدم دیگه محصولات کسی به چشمم نیومده وفقط اگه بخوام ازشما میگیرم خداحفظتون کنه

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای سبحانی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما