فروش ونوشک کیلویی با نازلترین قیمت

در ایران به دلیل وجود رشته کوه های فراوان درختان ون بسیاری موجود می باشند که از این درختان استفاده های فراوانی می شود، صمغ و شیره این درختان دارای خواص فراوان است. میوه این درخت که به آن بنه یا ونوشک گفته می شود دارای خاصیت های گسترده ای می باشد، خواص دارویی این دانه بسیار زبانزد است، همچنین بنه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که مصرف آن برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف بسیار مفید و مؤثر است. ونوشک یا همان پسته وحشی را به صورت تخمه و آجیل مصرف می کنند و بنه همچنین برای تهیه فراورده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فروش ونوشک کیلویی با نازلترین قیمت و با کیفیت های فوق العاده انجام می شود.

فروش ونوشک کیلویی با نازلترین قیمت

بررسی فواید ونوشک

بررسی فواید ونوشک ونوشک دارای فواید بی شماری می باشد و علاوه بر خاصیت تغذیه ای دارای خواص دارویی فراوانی نیز می باشد که برای معالجه و درمان بیماری های مختلف بسیار پرفایده می باشد.

از خواص گسترده و فراوان ونوشک می توان به موارد فراوانی اشاره نمود، یکی از خواص مشهور پسته کوهی معالجه کم خونی است. افرادی که بیماری کم خونی دارند، می توانند از پسته وحشی در پختن غذا و یا به صورت خام استفاده نمایند.

استفاده از بنه جهت تقویت نیرو و قوای جنسی مفید می باشد، همچنین برای افرادی که از بیماری نرمی استخوان و ضعف عضلانی رنج می برند نیز فواید فراوانی دارد.

بنه جهت آرام نمودن درد قولنج، درد پشت و درد کمر موثر است و ضماد بنه در مداوای زخم ها و ورم ها عالی است و از آن جایی که بنه سرشار از ویتامین های مختلف از جمله A و B و D است، موجب تقویت عملکرد اعصاب گشته و ترک لب را درمان می کند.

بنه برای تقویت چشم ها و بینایی و جلوگیری از شب کوری و همچنین برای جلوگیری از پوکی استخوان بسیار موثر و سودمند می باشد.

بنه را می توان برای درمان بیماری های گوارشی، بیماری معده و تمام گونه های کرم معده مصرف نمود. 

از ونوشک چه استفاده هایی می شود

از ونوشک چه استفاده هایی می شود از ونوشک چه استفاده هایی می شود؟ از جمله موارد استفاده گنوشک می توان به موارد فراوانی اشاره نمود و از مصرف بنه در انواع غذا گرفته تا مصرف به صورت تخمه و خام را در بر می گیرد.

در قدیم مردم مناطق مختلفی که این درختان می رویند با خواص شگفت انگیز ونوشک آشنا بوده اند و به همین دلیل در غذاهای خود بسیار از بنه استفاده می کردند، امروزه نیز از این محصول استفاده های مختلفی می شود.

در پختن انواع غذاها که از گردو استفاده می شود می توان به جای گردو بنه را جایگزین کرد، ونوشک در درمان سردرد بسیار مؤثر و پرسود است.در شهرهای مختلف این ماده را برای زمستان فریز نموده و نگهداری می کنند، زیرا در زمستان این محصول بسیار لذیذتر و خوشمزه تر بوده و بیشتر مصرف می شود.

مغز پسته وحشی همانند پسته معمولی ولی بسیار کوچکتر است، پوسته سخت این میوه را با دستگاه های مخصوص شکسته جدا نموده و دانه های روغنی آن را به صورت آماده در بهترین بسته بندی های معتبر و با حجم های مشخص عرضه کرده و با کیفیت های بالا و قیمت های ارزان و مناسب به فروش می رسانند.

تضمین قیمت ونوشک کیلویی

تضمین قیمت ونوشک کیلویی ونوشک مرغوب و رسیده رنگی سبز تیره دارد و کروی شکل است، این محصول خواص بسیار بی نظیر و گسترده ای دارد و خواص آن بسیار شبیه پسته معمولی بوده و طعمی دلچسب و بسیار لذیذ دارد.

بنه برای تهیه غذاهای متنوع و انواع مربا، ترشی ها، خورشت و برای تهیه انواع آش های محلی کاربرد دارد، این دانه ارزشمند سرشار از چربی های مفید و انرژی است که باعث سوزاندن کلسترول و چربی های مضر بدن و متعادل نگه داشتن وزن می شود.

بنه دارای لفافی نازک و سبزرنگ و یک پوسته سخت است که مغز آن روغنی و بسیار خوشمزه است، در گذشته مردم آن را همراه نان می خوردند که علاوه بر ارزش تغذیه ای بسیار بالا، دارای خواص پزشکی برای مقابله با بیماری های مختلف می باشد.

قیمت ونوشک به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله کیفیت ونوشک، برند تولید کننده محصول، نوع بسته بندی های کالا، حجم های تعیین شده محصول، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار بستگی دارد.

3

  1. سلام و درود
    از مجموعه شما کلخونگ یا همون ونوشک خریداری کردم . بسیار تازه و یکدست بود . هیچ قرمزی نداشت و طعم عالی داشت .ممنون از شما

  2. سلام
    مطلب شما خوب و آموزنده است.
    من خودم از ونوشک خوشم می آید ولی بچه هایم ناز میارند و نمیخورند.😂
    بار اول که ونوشک خوردم خیلی خوشم آمد و چند بار دیگه هم رفتم خریدم و خوردم.
    این بار با شما ارتباط گرفتم که برای خودم و دوستانم ونوشک درجه یک بخرم.
    سفارش ما روی هم 30 تا 40 کیلو است.
    🙏🏻🙏🏻ممنونم از شما🙏🏻🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما
      بله ونوشک درجه یک هم موجود داریم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید تا ثبت سفارش بشوید.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما