فروش ویژه خلال پسته خندان

پسته یکی از میوه های پرخاصیت و ارزشمند می باشد که در مناطق مختلف ایران با بهترین کیفیت تولید می شود.
این میوه به روش های مختلفی از جمله پسته تر، خلال پسته، پودر پسته و … مورد استفاده قرار می گیرد.
خلال پسته خندان استفاده زیادی در تهیه انواع غذاها و دسرهای خوشمزه دارد و به علت کیفیت بالا، فروش بسیار خوبی دارد.
این میوه سرشار از انواع مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز برای بدن می باشد و برای رفع کم خونی بسیار مؤثر است.

فروش ویژه خلال پسته خندان

همه چیز درباره خلال پسته خندان

همه چیز درباره خلال پسته خنداندرباره خلال پسته می توان این طور عنوان کرد که خلال پسته یکی از فرآورده های پرمصرف و کاربردی پسته می باشد که در شهرهای مختلف کشور از جمله کرمان، رفسنجان، دامغان و قزوین و … با بهترین کیفیت تولید می شود. خلال پسته مرغوب دارای رنگی سبز روشن، کشیده و بلند می باشد و دارای روغن مناسبی است.

استان قزوین یکی از بهترین خلال پسته ها را تولید می کند. خلال پسته به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که در روش سنتی توسط افراد محلی و در کارگاه های کوچک تهیه می شود و در روش صنعتی در کارخانه ها با استفاده از بهترین پسته ها و به وسیله دستگاه های مجهز و با رعایت بهداشت کامل فرآوری شده و در بسته بندی های استاندارد و متنوع در اوزان مختلف ارائه می گردد.

موارد استفاده از خلال پسته خندان

موارد استفاده از خلال پسته خندانخلال پسته خندان دارای کاربرد و استفاده فراوانی در بسیاری از مراکز  می باشد و برای تهیه بسیاری از شیرینی جات مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در تولید انواع بستنی
  • در تهیه گز و سوهان
  • در تولید انواع شکلات
  • در تولید شیرینی پسته ای
  • برای تزئین انواع دسرها مانند: شله زرد و فرنی
  • برای تهیه انواع غذاها از جمله زرشک پلو، مرصع پلو، ته چین، قیمه نثار

در هنگام خرید خلال پسته باید به برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی محصول، تاریخ تولید و انقضاء آن، تازه بودن خلال پسته توجه نمایید.
از ویژگی های خلال پسته مرغوب و باکیفیت می توان به مواردی همچون هیچ گونه پوست اضافه و ضایعاتی ندارد، هیج لکه قهوه ای و یا سیاهی روی آن وجود ندارد، خلال ها یکدست و هم اندازه هستند، شکستگی در آنها وجود ندارد.

خلال پسته با توجه به کاربرد زیاد از بازار فروش پررونقی برخوردار بوده و بسیاری از شرکت های بازرگانی، کارخانه های بستنی سازی، قنادی ها و … از خریداران عمده این محصول می باشند.
بسیاری از کشورهای جهان متقاضی خلال پسته ایرانی هستند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی بهترین خلال پسته را در بسته بندی استاندارد و متنوع و با ضمانت کیفیت به کشورهای مختلف صادر می کنند که به دلیل مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد.

قیمت فروش خلال پسته خندان

قیمت فروش خلال پسته خندانقیمت فروش خلال پسته خندان به عوامل متعددی بستگی دارد. عوامل تأثیر گذار بر قیمت این محصول عبارت است از:

  • نوع پسته
  • محل تولید و برداشت پسته
  • کیفیت پسته
  • شرکت تولید کننده خلال پسته
  • برند و نوع بسته بندی
  • نوع خرید و فروش
  • میزان عرضه و تقاضا

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت خلال پسته تماس با کارشناسان همین سایت می باشد که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی و مشاوره کارشناسان شرکت برای انتخاب و خریدی بهتر بهره مند می گردید.

این روزها برندهای متعددی در زمینه تولید انواع خلال پسته در حال فعالیت هستند که با استفاده از بهترین پسته ها این محصول را به صورت کاملا بهداشتی تولید و ارائه می کنند که به دلیل کیفیت بالا و استفاده گسترده مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.
پسته به علت دارا بودن املاح معدنی نظیر کلسیم، آهن، فسفر و آنتی اکسیدان دارای ارزش غذایی بالایی است و در تقویت حافظه همچنین سلامت پوست و مو و … بسیار مفید است.

3

  1. سلام شما خورده خلال هم کار میکنین؟
    خورده خلال قزوین میخاستم اگر ۱۰۰ ۱۵۰ کیلو موجود دارید و همین امروز فردا میرسانید به دستم یه شماره کارت بدید لطفا

  2. سلام
    من از تصاویری که در این مطلب استفاده کرده اید خیلی خوشم آمد.
    من می‌خواهم برای رستورانم در ساری از این نوع مغز پسته خلال شده سفارش بدهم، حداقل سفارش من برای این ماه 40 تا 50 کیلو است، اما فعلا یک نمونه 10 کیلویی سفارش میدهم و بعد از استفاده‌ و برسی آن سفارش اصلی را اعلام می‌کنیم.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای یگانه
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما