فروش ویژه پسته درجه یک در کشور

پسته، این خوشمزه ی دوست داشتنی، عضو جدا نشدنی از آجیل است.خواص و مزایایی که دارد، قابل شمارش نیست و به خاطر داشتن مواد مغذی فراوان، از ارزش غذایی و اهمیت بالایی برخوردار می باشد.پسته علاوه بر دارا بودن کربوهیدارت ها، پروتئین ها و اسید های آمینه، همچنین یک منبع غنی  از مواد معدنی، پتاسیم، کلسیم و آهن است و دارای ویتامین های مانند A , B6 , K, C, بتایین و تیامین می باشد.خوشبختانه کشورمان ایران، بزرگ ترین تولید پسته درجه یک، در دنیا می باشد. 

فروش ویژه پسته درجه یک در کشور

انواع پسته درجه یک در کشور

انواع پسته درجه یک در کشوردر کشور ما تنوع پسته بسیار زیاد است و گونه های مختلفی از آن، کشت و تولید می شود. از مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :                                                                                                                 1. پسته فندقی، این نوع پسته شکل گردی داشته و زیاد درشت نبوده  و بیشتر در زرند کشت میشود.                                                             2. پسته احمد آقایی، این پسته نسبت به پسته فندقی درشت تر و کشیده تر بوده و از نظر طعم خوشمزه تر می باشد، مرکز آن نیز، نوق رفسنجان است.   3. پسته کله قوچی، پسته ای که شکل ظاهری اش گرد و درشت است و در منطقه نوق رفسجان یافت می شود.                                                     4. پسته اکبری، این رقم، از پسته آقایی، خیلی درش تر و کشیده تر بوده و از همه انواع پسته، قیمت بالاتری دارد و در شهرستان انار و کشکوئیه رفسنجان پرورش می یابد.                                                          شهر هایی که در کشور ما پسته کشت و تولید می کنند، شامل رفسجان، فردوس، سیرجان، کاشان، دامغان، قزوین، انار، مروست، راور، زرند و شهر بابک هستند، که محصول هر کدام از نظر کیفیت و طعم و مزه و همچنین اندازه و شکل، متفاوت می باشد ولی مرغوب ترین پسته از نظر طعم و اندازه در رفسجان پرورش می یابد، که جایگاه ویژه ای در بین مردم ایران و جهان دارد.                                                                                    پسته درجه یک، پسته ای است که اندازه اش درشت و طمع خوب و مرغوبی داشته باشد، اغلب مردم همیشه به دنبال خرید پسته درشت هستند.          

مصارف عمده پسته در ایران

مصارف عمده پسته در ایرانپسته به دلیل داشتن خواص زیاد، مصارف و استفاده های زیادی دارد، که از جمله مصارف عمده پسته، استفاده آن درانواع  آجیل ها و پخت شیرینی های  مختلف و طبخ بعضی از غذا ها و همچنین به عنوان میان وعده به کار برده می شود.

همچنین دکتر ها برای بهبود نسبی بعضی بیماری ها مثل، کم خونی، مشکلات قلبی و عصبی، همچنین تقویت معده و کنترل دیابت، افزایش سیستم ایمنی بدن و خیلی ناراحتی های دیگر، مصرف پسته را توصیه می کنند.  

 پسته به دو صورت خام و بوداده مصرف می شود که خواص پسته خام خیلی بیشتر است و معمولا از نوع بوداده آن، در آجیل ها مصرف می شود. البته پسته خام، فقط در فصلی که برداشت می شود، در بازار وجود دارد و بعد از آن فقط به صورت شور، فروخته می شود.

علاوه بر این موارد، روغن پسته هم، کاربرد ها و مصارفی دارد، که هم به صورت مرطوب کننده پوست بدن و صورت و همچنین برای درمان زخم های ناشی از عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت مصرف خوراکی نیز برای تقویت حافظه و تکمیل سیستم عصبی جنین بسیار مناسب است.

مرکز پخش پسته درجه یک

مرکز پخش پسته درجه یکدر مورد مرکز پخش پسته، باید بگوییم که، در سراسر کشورمان، مراکز پخش زیادی وجود دارد و به صورت عمده، پسته های درجه یک و متنوعی را به فروش می رسانند. 

این مراکز، محصول پسته را از کشاورزان مناطق مختلف کشور خریداری کرده و با قیمت عمده و مناسب، به فروشگاه های آجیل فروشی، عرضه می کنند. خوشبختانه ایران از نظر تولید پسته، بسیار غنی است و هیچ گونه کمبودی در این باره وجود ندارد. 

پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید این محصول خوشمزه و مقوی هستید، به مراکز مخصوصی که پسته درجه یک و مرغوب، پخش می کنند و یا به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا از خرید خود را در کوتاه ترین زمان انجام داده و از خریده خود اطمینان خاطر داشته باشید.

2

  1. سلام و عرض ادب
    من قبل از عید از شما پسته فندقی و اکبری گرفتم‌برای آجیل شب عید و واقعا عالی و دلپذیر بودن
    میخاستم دوباره سفارش بدم بی زحمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما