فروش پودر پسته ارزان در ایران

برای تولید پودر پسته ارزان می توانید پسته های تازه را به وسیله ی آسیاب چرخ کنید و سپس آنها را مورد استفاده قرار دهید. پودر پسته ویژگی های بسیار زیادی دارد و از آن می توانید در غذاهای مختلف استفاده نمایید. در مورد قیمت و چگونگی خرید آن در پایین به صورت مفصل بحث و گفت و گو خواهیم کرد.

فروش پودر پسته ارزان در ایران

همه چیز در ارتباط با پودر پسته

همه چیز در ارتباط با پودر پسته

اطلاعاتی که در مورد پودر پسته باید بدانید شامل چندین مورد می شوند. اولین مورد قیمت پودر پسته می باشد.

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در تعیین قیمت این محصول اثر می گذارد.

یکی از مهم ترین این موارد قیمت اولیه ی پسته می باشد. هر چه قیمت پسته بالاتر باشد به تبع پودر آن نیز از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. از دیگر موارد موثر می توانیم به شرایط اقتصادی و محیطی هر شهر، چگونگی تولید، هزینه ی بسته بندی و حمل و نقل آن و غیره اشاره کنیم.

دومین مورد که باید هنگام خرید به آن توجه نمایید رنگ پودر پسته ها می باشد. اگر پودر ها سبز رنگ باشند این موضوع نشان می دهد که این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب است.

بهتر است پودر های پسته را به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید زیرا هم از نظر بهداشتی و هم از نظر قیمت به صرفه می باشد. برند های تولید کننده این محصول را در بسته های ۱۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی قرار می دهند و سپس آن را برای فروش به بازار ها عرضه می کنند.

البته طبق بررسی های انجام شده بسته ها ۵۰۰ گرمی جزو محبوب ترین بسته ها به شمار می روند که میزان فروش آن ها نسبت به گذشته چندین برابر افزایش پیدا کرده است.

موارد مصرفی پودر پسته

موارد مصرفی پودر پسته

پودر پسته به علت خواص شگفت انگیزی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین خواص این محصول جلوگیری از ایجاد کم خونی می باشد به همین منظور اگر از کم خونی رنج می برید به شما پیشنهاد می کنیم هر شب مقداری از این محصول را با یک لیوان شیر ترکیب کرده و سپس آن را مورد استفاده قرار دهید.

البته این محصول چون بسیار مقوی می باشد می توانید مقداری از آن را در غذای خود ریخته و به صورت مرتب استفاده نمایید تا از خواص شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

از آنجایی که کشور ایران یکی از برترین تولید کنندگان پسته در جهان به شمار می رود

به همین منظور پودر پسته های معروفی نیز دارد به گونه ای که هر ساله چندین تن از این بسته بندی ها به سایر کشور های همسایه صادر می شود. صادرات این محصول مزایای بسیار زیادی را برای کشور ما به ارمغان می آورد که مهمترین آن ایجاد رابطه ای دوستانه بین ایران و سایر کشور ها می باشد.

عرضه کننده پودر پسته ارزان

عرضه کننده پودر پسته ارزان

عرضه کننده پودر پسته این محصول را بیشتر به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

سایت ما یکی از سایت هایی می باشد که این محصول را با بهترین امکانات در اختیار شما قرار می دهید تا بتوانید به راحتی آن را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

خرید اینترنتی مزایای شگفت انگیز بسیار زیادی دارد که دو مورد از مهم ترین آن ها سفارش در هر زمان و هر مکان و جلوگیری از اتلاف وقت می باشد. هر کدام از این ویژگی ها به نحوی باعث شده است نظر مردم را به سمت این روش جلب کند‌.

برای تولید پودر پسته از آسیاب های بزرگ و مجهز استفاده می کنند که این موضوع باعث می شود این پودر ها به همدیگر نچسبیده نشده و به راحتی قابل مصرف باشد. البته بهتر است بدانید که هر چه مقدار پسته ها بیشتر باشد به تبع پودر آن نیز بهتر و مرغوب تر می باشد.

9

  1. سلام عرض ادب
    ارزان قیمت ترین پودر پسته ای که موجود دارید چند قیمت است اگر قیمت پایین و مورد تایید موجود داشتید به من اطلاع دهید من بالای 100 کیلو سفارش دارم

    • سلام. بنده پخش عمده مغز پسته و پودر پسته دارم.
      بنده حدود ۳۰۰ کیلو پودر پسته ارزان قیمت با کیفیت قابل قبول به قیمت ۳۵۰ هزار تومان به صورت نقدی دارم. در صورت تمایل تماس بگیرید. البته با خرید کل بار تخفیف هم داده میشه.
      09124648477
      09198474834

  2. سلام وقتتون بخیر
    برای پخش لوازم قنادی یه پودر پسته مناسب اقتصادی و خوش قیمت میخاستم یه حدود ۸۰ ۹۰ کیلو ۱۰۰ کیلو هرچقدر موجود باشه

    • سلام و درود خدمت شما خانم طباطبایی
      برای اطلاعات بیشتر لطف بفرمایید از طریق شماره های زیر
      با همکاران ما ارتباط برقرار کنین
      09137422898

      09134482368

  3. سلام من از این پورد پسته ها خریدم و استفاده کردم خیلی خوشحالم که سایت و شرکت شمارو پیدا کردم من تا دو ماه پیش از یک شرکت دیگر می خریدم ولی در این دو ماه که شرکت شمارو پیدا کردم هفت بار از محصولاتتون تهیه ی و استفاده کردم خوردم ممنون

  4. سلام حالتون چطوره تنوع محصولاتتون خیلی بالاس ادم میمونه کدومش روانتخاب کنه واقعا که کارتون حرف نداره ای ول دارید دمتون گرم

  5. سلام و وقتی بخیر
    ارزان قیمت ترین پودر پسته ای که کیفیت مورد قبولی داشته باشد و بشود با آن باقلوا درست کرد موجود دارید؟
    چند قیمت است؟
    بنده در ماه تقریبا ۵۰ تا ۶۰ کیلو سفارش پودر پسته دارم برای تهیه شیرینی و باقلوا.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خوش لجه
      بله، پودر پسته با قیمت مناسب و کیفیت خوب موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

    • سلام. بنده پخش عمده مغز پسته و پودر پسته دارم.
      بنده پودر پسته ارزان قیمت با کیفیت قابل قبول به قیمت ۳۵۰ هزار تومان به صورت نقدی دارم. در صورت تمایل تماس بگیرید.
      09124648477
      09198474834

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما