قیمت‌ مغز پسته نمکی

مغز پسته نمکی در بازار با قیمت مناسب به فروش می رسد. برخی مغز پسته نمکی را بسیار بیشتر از مغز خام دوست دارند و ترجیح می دهند که طعم شور نمک را با شیرینی خاص مغز پسته به صورت ترکیب شده دریافت کنند.عوامل زیادی در تعیین قیمت انواع مغز پسته موثر خواهد بود. مخصوصا اینکه مغز پسته نمکی یک‌ مرحله بیشتری را برای فراوری نیاز دارد و در بالا رفتن قیمت آن بی تاثیر نخواهد بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

میزان خرید، اینکه به صورت عمده باشد یا کیلویی، بسته بندی عادی و ساده داشته باشد یا لوکس، درجه بندی پسته اعلا باشد یا در درجه های پایین تر، تازه بودن پسته، برند تولید کننده و میزان معروفیت آن، در کنار خرید مستقیم‌ و یا با واسطه و نوسانات بازار می تواند قیمت پسته نمکی را تعیین نماید. برای اطلاع دقیق از قیمت این کالا، می توانید به واحد فروش سایت کوشادانه مراجعه کرده و لیست قیمت ها را مشاهده فرمایید.

با توجه به نوسانات بازار، قیمت ها از ثبات کمتری برخوردار است و لذا هم خریدار و هم فروشنده می بایست اطلاعات کافی را از منابع موثق دریافت نماید.

قیمت‌ مغز پسته نمکی

 خواص مغز پسته نمکی

 خواص مغز پسته نمکی

 

خواص مغز پسته بسیار فراوان و گسترده و متنوع است. ما در این‌ مقاله به صورت بسیار خلاصه به این موضوع می پردازیم.

تضمین سلامتی قلب با پسته:

پسته منبعی سرشار از چربی های اشباع نشده می باشد و می تواند کلسترول بد خون را تا حد زیادی کاهش دهد. از طرفی پژوهش ها مکررا اثبات کرده اند که مصرف مغزیجات می تواند کارکرد قلب را ارتقا دهد. پس اگر فردی مشکل زمینه ای نداشته باشد و مصرف نمک برای او ممنوع نباشد، می تواند سلامتی قلب خود را با خوردن مغز پسته نمکی تضمین نماید و از گرفتگی عروق و سکته های قلبی در امان باشد. پس حتما هر روز تعدادی پسته را میل کنید.

اصلاح کبد:

متاسفانه به دلیل سبک زندگی غلط رایج شده در میان افراد و مصرف غذاهای فست فودی و… ، مشکلات کبدی با گرید دو بسیار شایع شده است. کبد همانند یک دستگاه تصفیه کننده است که مواد مضر را در خود نگه می دارد و با توجه به اینکه این عضو حیاتی باید در نهایت سلامت باشد ، مصرف پسته به دلیل املاح موجود در ان و چربی های اشباع نشده، می تواند در اصلاح کبد بسیار موثر باشد.

رفع مشکلات پوستی:

ویتامین ها و انتی اکسیدان موجود در پسته سبب حال این مشکل می شود. ویتامین ای که به فور در پسته یافت می شود از غشای سلولی پوست محافظت کرده و پوست را درخشان می سازد. ترک روی پوست و حتی لب ها به راحتی با مصرف مغز پسته از میان می رود.

ویتامین ای یک ضد افتاب کاملا طبیعی ست و پوست ادمی را از زیان های اشعه مضر افتاب در امان نگه می دارد و در کل پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

این نکات بخش بسیار اندکی از خواص پسته بود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات مرتبط ما را دنبال نمایید.

 فروش مغز پسته نمکی

 فروش مغز پسته نمکی

پسته به عنوان مطلوب ترین و پر طرفدارترین آجیل خوانده می شود که علاوه بر سفره های هفت سین و در یلداهای ایرانی، در اغلب مهمانی ها جایگاه ویژه دارد. این مغز  پسته نمکی هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی های کوچک و خرد روانه بازار مصرف می گردد و به فروش می رسد. هر چه مغز پسته بسته بندی ساده تری داشته باشد یا فاقد بسته بندی باشد،  با قیمت پایین تری به فروش می رسد. اما بسته بندی های شکیل به جهت هزینه ای که بابت ان صرف می شود و‌ تاثیری که در حفظ سلامت و بهداشت مغز پسته دارد، قیمت مغز پسته را افزایش می دهد‌.

پیشنهاد ما این است که برای خرید مغز پسته نمکی به فروشندگانی مراجعه کنید که بسته بندی های بهداشتی ولی ساده تر داشته باشند تا هم‌ در عین حفظ سلامت، ناچار به پرداخت مبلغ بالاتر نباشید. فروش مستقیم و بی واسطه مغز پسته نمکی هم‌ شیوه دیگری ست که در کاهش قیمت موثر می باشد. کوشادانه یک مرکز تجاری ست که به فروش مغز پسته نمکی می پردازد و تلاش کرده تا این کالا را با بالاترین کیفیت و در عین حال با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران خود قرار دهد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

5

  1. سلام وقتتون بخیر یرای خونه خودمون و خونه مادرم و این مصرف آجیل مون از پست‌های صورت مصرف می‌کنیم و چندین و چند ماه که من هر ماه دارم ازتون سفارش میدم واقعا راضیم خدا بهتون خیر و برکت بده ممنون و متشکر

    • عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما لطف بفرمایید روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین یا با شماره ذیل تماس بگیرین
      09137422898
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1
      تا همکارانم در واتسپ پاسخگوی شما هستند.

  2. سلام
    ما برای اجیل مصرفی خنمون یه 10 کیل مغز پسته نمکی لیمویی میخاستم اگر موجود دارید یه اطلاع بدین که خرید کنیم

  3. سلام
    مغز پسته نمکی بین مشتریان ما خیلی محبوب است، چون با نمکی بودنش شوری خاصی می‌دهد.
    به خواسته مشتریان، ما همیشه مغز پسته نمکی را از کوشا دانه تهیه می کنیم.
    🌹ممنون بابت خدماتتان🌹

    • سلام و درود خدمت شما خانم گل چین
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما