قیمت خرید مغز بنه ارگانیک در بازار

بنه (پسته کوهی)، میوه ای است که در نواحی کوهستانی رشد می کند، این مغز بسیار مفید که خواص درمانی زیادی نیز دارد مزه ای شبیه به پسته دارد.
برای شناخت ویژگی های مغز بنه ارگانیک، موارد مصرف و قیمت آن با ما همراه بمانید.

قیمت خرید مغز بنه ارگانیک در بازار

درباره مغز بنه ارگانیک

درباره مغز بنه ارگانیک مغز بنه از درختانی است که کاملا ارگانیک و بدون دخالت انسان و به طور معمول در نواحی زاگرس جنوبی رشد می کند و از تمام قسمت های درخت از جمله میوه، برگ و صمغ استفاده می شود.
فصل برداشت آن در اواخر تابستان می باشد. از بنه به عنوان آجیل و در تزئین برخی از شیرینی جات مانند مسقطی، سوهان و حلوا استفاده می شود.
  در منابع گوناگون درباره مغز بنه صحبت های فراوانی شده و از خواص فوق العاده ای که برای سلامتی انسان دارد سخن به میان آمده است که در زیر به برخی از آنان اشاره می کنیم:

  • برای بیماران ام اس و کسانی که از نظر جسمی و حرکتی فلج هستند مفید می باشد.
  • بنه در جهت تقویت حافظه به کار می رود.
  • ادرار آور بوده و از دم کرده پوست و برگ آن برای درمان اسهال های ساده استفاده می شود.
  • افرادی که دچار نرمی استخوان هستند می توانند برای تقویت استخوان های خود از این میوه استفاده کنند.
  • برای تعادل مزاج و رفع سردی بدن موثر است.
  • جهت دفع کرم معده از مغز بنه استفاده می کنند.

ویژگی های منحصر بفرد مغز بنه ارگانیک

ویژگی های منحصر بفرد مغز بنه ارگانیکآیا از خواص و ویژگی های منحصر به فرد مغز بنه ارگانیک اطلاعی دارید؟  

بنه کوهی دارای طبعی گرم و خشک و مغزی سفت و روغنی است تا جایی که حدود 80 درصد مغز آن را روغن تشکیل می دهد و روغن آن را برای بهبود دردهای استخوانی به کار می برند. رنگ پوسته آن در حالت نارس قرمز و  در حالت رسیده سبز رنگ می باشد.  
از مهم ترین موادی که در ساختار بنه وجود دارد می توان به اسیدهای چرب غیر اشباع، فیتو استرول ها، کاروتنوئیدها، توکوفرولها و فنول ها اشاره داشت چربی موجود در مغز بنه مضر نبوده و حتی برای کاهش کلسترول بد خون مفید می باشد توکوفرولها که همان آنتی اکسیدان های محلول در چربی هستند سرشار از ویتامین ای بوده که بسیار برای پوست و مو مفید است.
کاروتنوئید موجود در بنه به عنوان پیش ویتامین A عمل کرده که در نهایت در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن تلاش می کند.
فیتواسترول ها در واقع یک نوع چربی گیاهی هستند از بروز برخی سرطان ها و بیماری های قلبی پیشگیری می کنند و در آخر فنول ها که اثرات ضد میکروبی در روده و معده دارد.

بنه کوهی مرغوب رنگی شفاف داشته و هیچ گونه کرم خوردگی در مغز آن وجود ندارد هم چنین نباید دارای نم و رطوبت یا بوی ماندگی باشد.

 

نازلترین قیمت مغز بنه ارگانیک در بازار

نازلترین قیمت مغز بنه ارگانیک در بازارقیمت مغز بنه در مقایسه با خواصی که دارد بسیار ناچیز است و از آن جا که به صورت طبیعی و بدون نیاز به کود و مواد شیمیایی در کوهستان ها رشد می کند قیمت پایینی دارد.
مراکز پخش عمده پسته و خشکبار معمولا محصولات خود را با کیفیت بالا و نازلترین قیمت عرضه می کنند که این امر برای صاحبان قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی، بستنی فروشی ها، عطاری ها و مغازه داران خشکبار و آجیل صرفه اقتصادی دارد چرا که این مراکز از خریداران عمده مغز بنه یا همان پسته کوهی می باشند که می توانند پسته مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کرده و هنگام فروش به مشتریان خود نیز سود قابل توجهی کسب کنند.
این مراکز پسته کوهی را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسانند و شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به همین سایت از چگونگی خرید مغز بنه و آخرین قیمت های آن آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما