قیمت روز مغز بنه شیراز

در فصل برداشت بنه قیمت روز مغز بنه شیراز مشخص تر است چرا که در این زمان خرید و فروش مغز بنه شیراز به صورت گسترده انجام می‌شود. استان فارس با مرکزیت شیراز از جمله تولیدکنندگان عمده این محصول بی نظیر است بخش های این استان با نام شوریجه و سروستان جزو سرآمدان تولید مغز بنه شیراز هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این دو بخش در تعیین قیمت روز مغز بنه شیراز تاثیر بسزایی دارند. در گویش محلی مردمان این منطقه این محصول با نام بنه شه یا بنه چه اس و اغلب به صورت نارس که مزه ای ترش دارد به مصرف می رسد. گونه‌های بسیار خاصی از بدن وجود دارد که پوست آن بسیار نرم و نازک است و بدون نیاز به شکستن به مانند بنه عادی, جویده شده و به دندان آسیبی وارد نمی کند.

در هر صورت در تعیین قیمت روز مغز بنه شیراز عوامل متعددی دخیل هستند که با در نظر گیری تمامی این عوامل قیمت روز مغز بنه شیرازی تعیین می‌گردد. به دلیل اینکه مغز بنه تولیدی در شهر شیراز دارای بالاترین کیفیت و بهترین محبوبیت کالاست هرساله مشتریان بسیاری برای خرید مغز بنه شیرازی به آنجا مسافرت می‌کنند. وفروش بنه شیراز در طی سالیان متمادی رشدبا روز افزونی مواجه بوده است و همین امر در توسعه و پیشرفت این مناطق تاثیر خوبی بر جای نهاده است

قیمت روز مغز بنه شیراز

خواص مغز بنه شیرازخواص مغز بنه شیراز

از آنجا که مغز بنه به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک بدون دخالت عوامل انسانی و کود شیمیایی تولید می‌شود خواص مغز بنه شیراز بسیار زیاد است.

در اینجا چون خواص مغز بنه فراوان است به دو شکل روغن و مصرف خوراکی آن اشاره می کنیم.

  • یکی از مهمترین خواص آن هم مانند پسته معمولی در درمان کم خونی است,
  • جلوگیری از ریزش مو و تقویت پیاز مو همچنین روغن مغز بنه برای شادابی ساقه مو بسیار مفید است.
  • مغز بنه سرشار از ویتامین E می باشد که اثر آنتی اکسیدانی قوی دارد مانند آنتی بیوتیک در درمان بیماری های عفونی و میکروبی مختلف موفق بوده است.
  • آثار بسیار مفید مغز بنه بر روی دستگاه های مختلف بدنی از جمله سیستم گوارشی که این محصول کرم روده را از بین می‌برد و سیستم عصبی که به تقویت اعصاب و افزایش قدرت حافظه کمک می کند.
  • در درمان اختلالات نارسایی کبدی به صورت خوراکی تجویز می‌شود و برای خانم های باردار در تقویت عمومی بدن شان بسیار مفید واقع شده است.
  • خواص بنه شیراز برای جلوگیری از ضعف قوای بدنی مناسب و در درمان نرمی استخوان بسیار مفید است.
  • مغز بنه تمام املاح معدنی مورد نیاز بدن از قبیل ید,آهن, پتاسیم, منگنز, روی, را داراست و اسیدهای چرب غیر اشباع آن در کاهش خطر بروز بیماری های قلبی _ عروقی بسیار موثر قرار گرفته است.

فروش مغز بنه شیراز

فروش مغز بنه شیراز

پس از آنکه بنه یا پسته کوهی شیراز از دل کوه‌های آنجا چیده و جمع آوری می‌شود در مرحله فرآوری و تبدیل به مغز بنه, می‌شودو فروش مغز بنه شیراز آغاز می‌شود. البته این فروش در بازارهای محلی و مرکز توزیع عمده مغز بنه صورت می‌گیرد که این بازارهای محلی فقط در زمان مشخص ایجاد می‌شوند و لی مراکز توزیع همیشه و هرجا در درسترس خریداران محترم هستند.

نکته‌ای که در اینجا مطرح می شود, گونه‌ی متفاوت مغز بنه شیراز است که بنابه کیفیت و مرغوبیت مغز دسته بندی می شود به فروش می رسد. این کیفیت بالاهم در قیمت مغز بنه و هم در فروش بنه شیراز تاثیر دارد.

هر ساله با برپایی نمایشگاه‌های سنتی مختلف در سراسر استان فارس از این خوراکی با عنوان گیاه دارویی بسیار مفیدی نام برده و آن را به مردم عرضه می‌دارند. بازار فروش مغز بنه شیراز در این نمایشگاه ها بسیار پر بازدید همچنین پر رونق بوده است مردم سراسر کشور با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با تمامی محصولات عرضه شده بلأخص مغز بنه آشنایی کامل و بهره فراوان می برند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

8

  1. سلام خدمت شما ما برای تولید شیر طعم دار از بنی شما که برای شیراز بود استفاده کردیم بسیار با کیفیت و و با طعمی عالی بود سپاس از کیفیت و ارسال به موقع شما ممنونم

    • سلام طاعات و عبادات شما هم قبول حق باشد جناب آقای شکرریز عزیز لطف بفرمایید برای سهولت در برقراری ارتباط باما لینک زیر را لمس کرده و از طریق واتساپ به همکاران بنده پیام دهید ممنون از از لطف شما
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1

  2. سلام روزتون بخیر
    ما حدود 2سال میشه که از شما بنه ماشی تهیه میکنیم. ممنون از شما جناب خلیلی برای تامین این کیفیت و بهترین قیمت بازار. انشالله در اینده نزدیک میزان من رو با شما افزایش خواهیم داد.

    • سلام طاعات و عباداتتون قبول باشه ممنونم از اعتماد تو و از اینکه این همه وقت اعتماد کردید به ما اجازه داده که ما بهتون خدمت رسانی کنیم و در خدمتتون باشیم ممنون و متشکر ما در خدمت شما هستیم

  3. سلام من طبیب هستم به امروز به یکی از مراجعینم بنه را برای درمان پیشنهاد دادم بنه بسیار مفید است مغز بنه بر روی دستگاه های مختلف بدنی از جمله سیستم گوارشی که این محصول کرم روده را از بین می‌برد و سیستم عصبی که به تقویت اعصاب و افزایش قدرت حافظه کمک می کند . ممنون از مجموعه پرتلاش شما

  4. سلام عرض ادب ما حدود سه سالی میشه که از این بنه هاتون می‌خریم دکتر من بری مشکل گوارشی که دارم گفته از این بنه ها استفاده کن من یه سه سالی هست استفاده میکنم و واقعاً ممنونم که انقدر سر وقت و به موقع به دست مامیرسد خدا قوت

  5. سلام
    بنه ای که از شما خریداری کردم، کیفیت بالایی داشت و آن را برای درست کردن سوهان استفاده می کنم.
    بنه سوهان را زیبا می‌کند، چون بنه یک گیاه ارجینال است هیچ ضرری در استفاده کردن از آن نیست.
    با تشکر از شما سوهان مهر🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشتان بعدی در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما