قیمت فروش مغز بنه اصل

به پسته وحشی بنه نیز می گویند که در برخی از نواحی ایران دیده می شود. مغز این پسته به صورت روغنی می باشد و به صورت تخمه مصرف می شود. رنگ بنه سبز تیره و کروی شکل می باشد. مغز بنه اصل را می توان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از بازارهای بزرگ خریداری کنیم. همچنین این محصول به دلیل طبیعی بودن و کیفیت بالا به کشورهای دیگر صادر می شود. 

قیمت فروش مغز بنه اصل

معرفی کلی مغز بنه اصل

معرفی کلی مغز بنه اصلخواص مغز بنه با پسته آجیل برابر می باشد. مغز آن شبیه مغز پسته ولی کوچکتر می باشد. 

در بعضی از شهرها از این مغز برای خوشبو کردن دوغ و روغن حیوانی و همچنین در تهیه ترشی استفاده می کنند. 

درخت این محصول  منبع تولید شیره سقز می باشد. سقز صمغی به رنگ سبز خیلی روشن، غلیظ و بسیار چسبنده می باشد که دارای خواص درمانی بسیاری می باشد و به عنوان یک ملین خیلی قوی در درمان بیماری های گوارشی و یبوست استفاده می شود. 

علاوه بر خاصیت هایی که در بالا در مورد سقز گفته شد از شیره این محصول در تهیه عطر،خوشبو کننده ها، حشره کش ها، آدامس و در صنعت داروسازی و تهیه ضد عفونی کننده ها نیز استفاده می شود. همچنین در صنعت پلاستیک سازی تهیه واکس کفش و در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. 

بنه در دل طبیعت رشد می کند و دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. فواید این محصول به حدی زیاد می باشد که از آن به عنوان مروارید سبز نام برده می شود. 

در تولید این محصول هیچ گونه کود و مواد شیمیایی به کار نمی رود این محصول در طبیعت دست نخورده به بار می‌ نشیند.

از خاصیت مغز بنه این است که مقاومت بدن را در برابر بیماری های عفونی و میکروبی بالا می برد. همچنین با مصرف این مغز کبد پاک سازی می شود و باعث افزایش کارایی کبد می شود. 

بنه دارای طبع خیلی  گرم می باشد و برای افراد سرد مزاج خیلی مفید می باشد. 


راهنمای انتخاب مغز بنه اصل

راهنمای انتخاب مغز بنه اصلکیفیت مغز بنه به عواملی مانند: وضعیت خاک و هوا، میزان بارندگی و برداشت پسته در زمان مناسب و معین بستگی دارد. 

هر چقدر موارد ذکر شده در فرایند رشد و پرورش این محصول رعایت شود محصولی با کیفیت بالا و بهتری خواهیم داشت.کیفیت محصول در صادرات آن به کشورهای دیگر و جذب مشتریان بیشتر تاثیر دارد.

برای انتخاب مغز بنه اصل باید خیلی دقت کنیم تا محصولی تازه و با کیفیت خریداری کنیم. همچنین دقت کنیم که بوی ماندگی ندهد و کپک زده نباشد. 

از خواص بنه سبز می توان به درمان کم خونی و تقویت ساقه و پیاز مو، کاهش میزان کلسترول و قند خون، تقویت معده و از بین بردن کرم های معده اشاره کرد. همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E خاصیت آنتی بیوتیکی دارد. 

استفاده از مغز بنه جهت تقویت نیروی جنسی موثر می باشد. همچنین برای کسانی که نرمی استخوان دارند می توانند با مصرف بنه مشکل خود را رفع کنند. 

بنه به دلیل داشتن ویتامین های مختلف باعث تقویت اعصاب می شود همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می کند و برای درمان  تکرار ادرار موثر می باشد. 

بزرگترین مراکز عرضه مغز بنه اصل

بزرگترین مراکز عرضه مغز بنه اصلکارخانجات بسته بندی بنه سبز در کشور این محصول با ارزش را با دستگاه مغزگیری می کنند و در بسته بندی های مختلف و با وزن های مختلف عرضه می کنند. 

همانطور که گفتیم که مغز بنه سبز  به دلیل کوچیک بودن اندازه آن و سخت بودن پوست آن به آسانی خارج نمی شود به همین دلیل قیمت مغز از خود آن بیشتر است. هرچقدر اندازه مغز درشت تر باشد کیفیت آن بیشتر است. 

بزرگترین مراکز عرضه مغز بنه، محصولات خود را به صورت بسته بندی شده یا فله ای به سرتاسر ایران توزیع می کند. 

در هنگام خشک کردن مغز بنه باید دقت کنیم که رطوبت در آن باقی نماند چون باعث کپک زدگی و فاسد شدن آن می شود. 

خرید و فروش این محصول در کشور ما به دلیل فواید زیاد ان رونق خوبی دارد. بنه نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر جزء کسب و کارهای پر سود به حساب می آید. 

این محصول به دلیل خواص دارویی و درمانی فراوانی که دارد به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. کشورهای زیادی هستند که این محصول را هم تولید و هم صادرات می کنند. 


1

  1. این تصاویر چقدر زیبا و جذاب هستن
    این مغز بنه ها قیمتشون چند هست؟
    و اینکه ایا به روستاهای کوچک هم ارسال دارید؟ و هزینه ارسال با کدام طرف هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما