قیمت مناسب مغز پسته صادراتی

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده­ مغز پسته صادراتی است و سال­ها است که در این عرصه فعالیت می­کند و بعد از آن آمریکا در جایگاه دوم تولید و عرضه­ی مغر پسته­ی صادراتی قرار گرفته است. ایران بعد از تلاش­های فراوانی که در این زمینه  داشته است شایان ذکر است که توانایی عرضه­ی انواع مغز پسته مثل: مغز پسته معمولی، مغز پسته کال، مغز پسته سبز، مغز پسته کوهی و مغز پسته ارگانیک را به سایر مناطق جهان داراست و همچنین در حوزه­ی تولید و فروش انواع مغز پسته، ایران یکی از برندهای معروف جهانی محسوب می­شود.

تولید کننده­گان ایرانی تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده­اند که محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برساند و در کنار آن کوچک­ترین خللی در کیفیت آن به وجود نیامده است و همین اهتمام تولید کنندگان ایرانی است که آوازه­ی پسته­ی ایران را به سرار جهان رسانده است.

قیمت مناسب مغز پسته صادراتی

کیفیت انواع مغز پسته صادراتی

کیفیت انواع مغز پسته صادراتی

چنان چه پیش­تر اشاره کردیم بازار فروش و صادرات انواع مغز پسته یکی از بازارهای سودآور و مهم محسوب می­شود و از این رو می­توان گفت صادرات انواع مغز پسته تا حد زیادی می­تواند در درآمد یک کشور تاثیر گذار باشد و برای همین باید  طبق استاندارهای جهانی و با بهترین کیفیت ممکن انجام شود. در این بخش ما سعی داریم تا شاخص­های مهمی که در مورد کیفیت مغز پسته وجود دارد را بررسی کنیم تا در حد توانمان به کسانی که قصد ورود به این عرصه را دارند، یاری برسانیم.

کیفیت تولید مغز پسته تا حد بسیار بالایی به تبحر و مهارت تولید کننده دارد از این رو طبیعتا یک تولید کننده ماهر باید با روش­های روز تولید مغز پسته و نگه داری آن آشنایی داشته باشد و در صورت لزوم از  افرادی که در این زمینه تبحر بیشتری دارند مشورت بگیرند تا بتوانند همچنان در این عرصه­ی پر رقیب باقی بمانند. یکی از باکیفیت­ ترین انواع مغز پسته ، نوع خام آن می­باشد که بیشتر به کسانی که قصد خرید پسته را دارند توصیه می­شود این نوع مغز پسته را تهیه کنند چرا که مغز پسته­­ی خام به صورت تازه تولید و روانه­ی بازار می­شود.

همان طور که قبلا گفتیم مغز پسته انواع مختلفی دارد و قیمت آن هم با توجه کیفیت و نوع آن متغیر است. اما بهترین نوع مغز پسته­ های که در ایران تولید می­شوند و به سایر نقاط جهان صادر می‌شوند، عبارتند:

  1. مغز پسته ممتاز: مغز پسته ممتاز یکی از بهترین و با کیفیت­ترین و خوشمزه­ترین انواع پسته است که در ایران تولید می­شود و در سایر مناطق جهان طرفداران بی­شماری دارد.
  2. پسته شاه پسند دامغان: این پسته همان طور که از نام مشخص است یکی از محصولات منطقه رفسنجان است و یکی از معروف­ترین و بهترین نوع پسته محسوب می­شود که سال‌های بسیاری است که به سایر نقاط جهان صادر می­شود.
  3. پسته احمد آقایی: این نوع پسته یکی از مهم ترین پسته ­های که مغز آن به کشورهای عدیده­ای از جمله هند و یونان صادر می­شود.
  4. و…

تولید کننده مغز پسته صادراتی

تولید کننده مغز پسته صادراتی

پسته علاوه بر ایران و آمریکا که قبلا به آن اشاره شد در کشوهای دیگر مثل سوریه و ترکمنستان و غرب افغانستان تولید می­شود.  اما جالب است بدانید کشور عزیزمان با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد از نظر حمل و نقل این محصول هیچگونه مانعی بر سر راه آن وجود ندارد و تا کنون تا حد بسیار بالایی توانسته در این عرصه­ پیشگام باشد و بخش اعظمی از سود تولید و صادرات انواع مغز پسته را به خود اختصاص دهد و امروزه در عرصه­ی بازار جهانی یکی از رقبای بزرگ تجاری برای  آمریکا و چین محسوب می­شود و شهرت انواع مغز پسته در سراسر دنیا پیچیده است.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

اینجا

کلیک کنید

6

  1. سلام وقتتون بخیر دندانه پسته میخاستیم حدود 10 تن برای
    صادرات میخاستیم
    ممنون میشم موجودی تون رو اعلام کنین

    • سلام
      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند 🌹🙏🙏

  2. سلام وقتتون بخیر برای صادرات یک کانتینر مغز درجه 3 و 4 میخاستیم ممنون میشم اگر میتونین بیشتر تامین کنین به من اطلاع بدین

    • سلام
      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند 🌹🙏

  3. سلام
    بنده محمدی هستم،
    من بسنی ساز هستم، من سه شعبه در تهران و یک شعبه در ساری و یک شعبه در تبریز و یک شعبه در زنجان و یک شعبه در اصفهان دارم.
    دلیل اینکه من شعبه های زیاد در ایران دارم این است که از بهترین مغز پسته استفاده می کنم و بهترین مغز پسته، مغز پسته صادراتی است.
    چند دوست قبلی که به ما مغز پسته می داد کیفیتشان خیلی پایین بود و قیمت هایش هم بالا بود.
    در اینترنت سرچ کردم و به شما رسیدم، از شما تقاضا دارم که یک نمونه برای ما در تهران ارسال کنید تا ما آن را تست کنیم بعد از نتیجه حتماً سفارش خواهیم داد.
    حداقل سفارش ما برای هر شعبه در ماه 300 تا 400 کیلو است.
    با تشکر از شما بستنی تک🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای محمدی
      بله، مغز پسته صادراتی با کیفیت های متفاوت موجود داریم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      شما می توانید برای صحبت و یا نوشتن قرارداد به یکی از شعبه های دفتر ما تشریف بیارید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما