قیمت ونوشک اصل ارگانیک

قیمت ونوشک اصل ارگانیک به فصل برداشت این محصول و نحوه خریدن ما بستگی دارد.‌ ما اگر در فصل بهار که فصل برداشت ونوشک می باشد اقدام به خرید این محصول کنیم می توانیم این محصول را با قیمتی ارزان تر خریداری کنبم.‌

این محصول به درد عمر کوتاهی که دارد مخصوصا برای ترشی باید در فصل برداشت خریداری شود. 

قیمت ونوشک اصل ارگانیک

اهمیت استفاده از ونوشک اصل ارگانیک

اهمیت استفاده از ونوشک اصل ارگانیکاز زمان های قدیم استفاده از گیاهان و میوه های که به صورت طبیعی در طبیعت رشد میکند مورد توجه قوم های اولیه بشری بوده است. 

در ایران مخصوصا در رشته کوه زاگرس درختی رشد میکند که به گویش های محلی اسم  های مختلفی دارد مانند، ونوشک، کلخنگ و بنه.

این درخت مانند درخت پسته بوده و شباهت بسیار زیادی به این درخت دارد. ساختار درخت ونوشک کاملا با پسته همخوانی دارد و برخی آن را به خاطر این شباهت بسیار زیاد پسته وحشی هم می نامند.‌

این درخت میوه های می‌کند مانند درخت انگور به صورت خوشه ای و در فصل بهار بسیار نرم می باشد و طعمی ترش دارد که محلی ها از این محصول برای ترشی انداختن بیشتر استفاده میکنند. 

ترشی ونوشک تازه بسیار خوشمزه می باشد و بین مردمی‌که در رشته کوه زاگرس زندگی می کنند بسیار پرطرفدار می باشد.‌

محصول نهایی این درخت در فصل پاییز به دست می آید. محصول کاملا رسیده به رنگ سبز می باشد و دارای پوست و هسته ای بسیار روغنی می باشد. 

از هسته این محصول روغن تولید می کنند که روغن این محصول بسیار مقوی می باشد همراه با روغن بادام زمینی بسیار چاق کننده می باشد و تمامی خواص پسته هم در میوه رسیده این محصول موجود می باشد. 

اهمیت استفاده از ونوشک به خاطر طبع گرم آن می باشد که محلی ها از آن برای رفع کچلی سر هم استفاده می‌کنند. این محصول به دلیل خودرو بودن کاملا ارگانیک می باشد و در تولید آن از هیچگونه مواد شیمایی استفاده نمی شود. 

ارزیابی کیفیت ونوشک اصل ارگانیک

ارزیابی کیفیت ونوشک اصل ارگانیککیفیت ونوشک به فصل برداشت آن و منطقه ای می باشد که این درخت در آنجا رشد می کند.‌

این درخت به خاطر خودرو بودن آب بسیار کمتری برای رشد خود در اختیار دارد و زیست این درخت بسیار واسطه به بارش های بارانی می باشد که در فصل زمستان و مخصوصا فصل بهار می بارد.‌

برای همین بهترین کیفیت در بین ونوشک ها متعلق به ونوشک های می باشد که آب کافی به آنها رسیده باشد تا دانه های بزرگ و آبداری داشته باشند.

همانطور که گفته شد این محصول با بارش باران رشد میکند و در دامنه کوه ها بیشتر رشد میکند و همین عامل باعث شده است که کاملا ارگانیک باشد و هیچ ماده سمی و شیمایی در رشد این درخت دخالت نداشته باشد. 

این محصول دارای طبعی گرم می باشد و می تواند به افرادی که طبع سرد دارند کمک کند. مصرف روغن این محصول و هسته آن بسیار در فصل زمستان مقوی و پر خاصیت می باشد. می تواند کمک به التیام زخم ها  مخصوصا زخم دهان کند. 

فروش ونوشک اصل ارگانیک

فروش ونوشک اصل ارگانیکدر فروش ونوشک اصل ارگانیک  باید به این مسئله توجه شود که محصول به صورتی به بازار عرضه شود که بتواند نیاز های موجود در بازار را رفع کند.

میزان فروش یک کالا در بازار به نحوه عرضه آن ارتباط کاملا مستقیمی دارد. شرکت های که محصولاتی با کیفیت های درجه یک تولید می‌کنند و آنها را به صورت عرضه عمده به بازار عرضه می کنند باعث کاهش قیمت این محصول در بازار شده و مصرف کنندگان از این برند شرکتی بیشتر خریداری می کنند.

با ارائه یک کالا به صورت مستقیم به بازار این امکان فراهم می شود که خریداران بتوانند آن محصول را با واسطه های کمتر و با قیمتی ارزان تر خریداری کنند.

در یک فروش خوب باید همیشه به حقوق مصرف کننده احترام گذاشته شود و محصول را مطابق با قیمت تصویب شده مصوبه ها و استاندارد های مربوطه تولید کرد و به دست مصرف کنندگان رساند.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    من آدم کم خونی هستم از وقتی که از این محصول استفاده می کنم نسبتاً بهتر شدم به دکتر سنتی هم مراجعه کردم و گفتم از این محصول استفاده می کنم دکتر سنتی هم تایید کردند و گفتند هم طبعش گرم هست هم باعث تولید خون می شود.
    دست شما درد نکنه یه دنیا ممنون🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای زارع
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما