قیمت پودر پسته فندقی در بازار

پودر پسته فندقی بر اساس کیفیت و خالص بودن آن قیمت گذاری می شود. هر چه پودر پسته با کیفیت تر و مرغوب تر باشد در اصطلاح خالص باشد قیمت پودر پسته بیشتر می باشد.خرید از طریق وب سایت های آنلاین به دلیل حذف واسطه بسیار ارزان قیمت خواهد بود.
قیمت پودر پسته فندقی در بازار

نکاتی درارتباط با پودر پسته فندقی

نکاتی درارتباط با پودر پسته فندقی  پسته فندقی به دلیل طعم و مزه شکل ظاهری که دارد بهترین گزینه برای تهیه پودر پسته فندقی می باشد. پودر پسته فندقی نسبت به سایر پودر پسته ها قیمتی مناسب دارد. پودر پسته فندقی عطر و بوی خاصی به غذا می دهد. پودر پسته فندقی مرغوب ترین پودر پسته می باشد. به دلیل اینکه مغزهای سیاه شده یا خراب هیچ کاربردی در پودر اعلا نخواهند داشت، با به کار بستن پسته های فندقی تازه و مرغوب که مغز سبز رنگ و طبیعی خود را حفظ کرده اند نیازی به رنگ های خوراکی افزودنی نمی باشد، پودر مغز سالم و مرغوب عطر، طعم، رنگی زیبا و اشتها بر انگیز دارد. از قالب بسته بندی های مناسبی برای ماندگاری بیشتر آن استفاده می شود. لذا به همین منظور پوشش و کیوم به دلیل عدم نفوذ هوا به درون آن بهترین پوشش می باشد. در بهترین پسته ها هیچ ناخالصی از پودر های باقلا و….را نمی توان یافت. سلامت محصول و رعایت استاندارد به جهت حفظ محصول از هر گونه آفات و سموم یک ویژگی ارزشمند است و نحوه بسته بندی و هزینه های صرف شده برای آن از فاکتور های تاثیر گذار قیمت محصول به شمار می روند.

ویژگی های منحصر بفرد پودر پسته فندقی

ویژگی های منحصر بفرد پودر پسته فندقی ویژگی های منحصر به فرد پودر پسته فندقی همان طعم و بو و مزه آن می باشد. باعث استفاده از پودر پسته در صنایع شیرینی سازی شده است. طعم بی نظیر پودر پسته باعث عطر بوی خاصی در شیرینی پزی می شود. از پودر پسته فندقی در تولید انواع شیرینی جات که شامل شیرینی پسته ای، بستنی، دسر، فرنی، سوهان، گز، و. ..می باشد. شاید منحصر ترین ویژگی پودر پسته فندقی قیمت ارزان آن نسبت یه کیفیت آن می باشد. این پودر آن قدر ارزش مند است که یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری این محصولات به شمار می رود در شیرینی که پودر پسته فندقی استفاده شده است. قیمت گران تر دارد. یعنی هرچه میزان پودر پسته فندقی در یک شیرینی بیشتر باشد.نرخ و ارزش آن شیرینی بالاتر می رود. سوهان گز هم همین طور هرچه پودر پسته فندقی آن بیشتر باشد طعم آن بهتر می باشد و قیمت بیشتر است.         

    

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پودر پسته فندقی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پودر پسته فندقی عوامل تاثیر گذار بر قیمت پودر پسته فندقی به میزان خالص بودن پسته بستگی دارد.  هر چه پسته خالص تر باشد . مسلما قیمت آن گران تر می باشد در سال های اخیر بازار پودر پسته با نوسانی های روبه رو شده است.  در فصل های گوناگونی شاهد تغییرات مکرر قیمت عمده پسته و فرآورده های آن در بازار هستیم به دلیل اینکه پسته یکی از محصولات صادراتی است .محصولات صادراتی وابسته به معیار های زیادی از جمله قیمت ارز در کشور و تغییرات ناگهانی قیمت روز پسته دور از انتظار نیست . عرضه و تقاضا عامل مهم دیگر تاثیر گذار در تعیین قیمت روز پسته هستند. کشور ما بزرگترین تولید کننده پسته در جهان بوده و با این حال با کمبود پسته مواجه نیستم ولی دلیل استقبال مردم سودجویان اقدام به افزایش قیمت پسته کردند. در سال های اخیر آمریکا قیمت محصولات خود را به شکل رقابتی کم کرد .اما با توجه به ضعف کیفیت پسته آمریکایی در مقابل پسته ایرانی انتظار مساوی بودن قیمت محصولات وجود ندارد و بسیاری از تاجران کشور های جهانی همچنان ترجیح می دهند. هزینه بیشتری بابت کیفیت طعم بی نظیر پسته ایرانی را متقابل شوند.با این حال گاهی اوقات بی دلیل حفظ شرایط برتری نیاز می شود که تولید کنندگان و صادر کنندگان با سود کمتر اقدام به صادرات این محصول کنند. غیر از همه ی این موارد شرایط تولید پسته برای سالهای گوناگون مانند آسیب ناگهانی به باغات پسته به دلیل شرایط آب و هوایی و یا بهبود وضع تولید موجب تاثیرات ناگهانی قیمت در ابتدای فصل می شوند که تا پایان فصل تاثیر گذار خواهد بود.

21

  1. این پودر پسته فندقی خیلی به نظر سبز رنگ و جذاب به نظر می‌آید من یک سفارش ۲۰۰ کیلویی دارم اما قبل از آن یک نمونه یک کارتونی میخواستم ساعت صحت باش و سلامت و اطمینان حاصل کنم ممنونم تشکر

  2. باعرض سلام وخسته نباشید .
    من سفارش چهارم هست از پودر پسته فندقی شما خرید کردم. وخیلی راضی هستم تاز گی ها مغازهی قنادی زده‌ام . امیدوارم که بتوانم تا ابد با شما همکاری کنم. با سپاس فراوان از شرکت کوشا دانه

    • سلام
      بسیار عالی هست ، سفارشات عمده ما بسیار سریعتر به دست مشتریان خواهد رسید، دیگر درد سر پست و تزپاکس را نخواهیم داشت.! ممنون از حسن سلیقه شما

  3. سلام ممنون بابت مغز پسته فندقی من برای کیک
    وشیرینی استفاده کردم خیلی بینظیر بود طعمش هم خیلی خوب بودممنون از شرکت کوشا دانه

  4. تشکر بابت مغز پسته فندقی بسیار خوشرنگ وباکیفیت زیبا که برای ما ارسال کردید من روی
    بستنی استفاده کردم خیلی طعم خوبی گرفت ممنون. از محصول مرغوبتون

  5. ممنون ازتوضیحاتی که دربارهی مغزپسته فندقی
    میدهید من کاملا ازتوضیحاتی که میدهید اگاه شدم وبهره بردم من مغز پسته فندقی ازشما خریداری کردم واقعا عالی بود

    • سلام و درود خدمت شما مشتری عزیز از اینکه محصول ما مورد قبول شما بوده بسیار خرسندیم و برای سفارشات بعدی هم در خدمت هستیم.

  6. باسلام وخسته نباشید به کارکنان محترم شرکت کوشا دانه.خواستم بابت ارسال به موقع پودر پسته فندقی ومزه ی بی نظیر آن تشکر کنم من مغازه ی شیرینی پزی دارم که پودر پسته ی فندقی مزه ی شیرینی های من را چند برابر خوشمزه وخوش رنگ کرده ومشتریا ن همیشه از مزه‌ی شیرینی من راضی هستن سپاس تشکررو دارم .

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما جناب باقری عزیز
      از اینکه محصول پودر پسته ما مورد قبول شما بوده بسیار خرسندیم و حتما برای سفارشات بعدی هم در خدمت هستیم و خواهیم بود.

  7. سلام
    من ممنونم از توضیحات خوبتان که برای خرید پودر پسته کمک میکنید که بتوانیم پودر پسته های با کیفیت وخوش رنگ وبو وتازه استفاده کنیم .وخدا قوت به شما که همیشه بهترین محصولات را برای ما خواسته اید من بازهم از محصولات پودر پسته ی شما سفارش داده ام ومنتظر ارسال آن هستم وسپاس بابت تلاش های بی وقفتان.

    • جناب ناصری عزیز سلام
      از اینکه محصول ما مورد قبول شما بوده بسیار خرسندیم و قطعا برای سفارشات بعدی هم در خدمت هستیم.

  8. باسلام
    من یه سفارش خوب وعالی با کیفیت برای برادرم در کشور آلمان سفارش دادم از شرکت خوب کوشا دانه سفارش دادم که هنوز هم که هنوز هه همیشه از مزه‌ی خوب وعالی پودر پسته ی فندقی اعلای شما صبحت داریم. وممنون بابت قیمت عالی ودرجه یکیتون که برای ما ارسال کردید. ممنون از مشتری مداریتون.

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما جناب رستاخیز عزیز
      افتخار ما رضایت شما از محصولات شرکت ماست. از خرید شما واقعا متشکریم.

  9. سلام
    پودر پسته فندقی بسیار خوشمزه و از لحاظ قیمت کمی محبوب تر از بعضی از پودر پسته است.
    ما معمولا آن را بر روی شیرینی و سوهان استفاده می کنیم و کیک های مان را خوشگل زیبا نشان می دهد.
    می خواستم بدانم که آیا شما دندانه مغز پسته مرغوب هم دارید که از هفته آینده با آن بعضی از محصولات مان را تزیین کنیم؟

    • سلام و درود خدمت شما آقای شاه آبادی
      بله موجود داریم
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  10. سلام
    من برای درست کردن کلوچه پسته ای نیازمند پودر پسته با قیمت مناسب هستم.
    من حدود 200 کیلوگرم پودر پسته با کیفیت مناسب می‌خواهم.
    ممنون میشوم اگر نمونه ای از پودر پسته موجود تان را برای بنده در تهران ارسال کنید.
    ممنون و مچکرم🙏🏻🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      بله، پودر پسته مناسب برای قنادی موجود داریم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید تا ثبت سفارش بشوید🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما