قیمت کلخنگ خشک ارزان در بازار داخلی

کلخنگ  یک میوه وحشی می باشد که بیشتر در رشته کوه های زاگرس پرورش  پیدا می‌کند. قیمت کلخنگ خشک ارزان به نحوه خرید ما بستگی دارد ما اگر این کلخنگ را به صورت عمده خریداری کنیم قیمت آن برای ما بسیار کاهش پیدا می کند.

ایران یکی از کشور های می باشد که این میوه وحشی را به صورت طبیعی و خود رو در اختیار دارد به همین علت می تواند این محصول را با هزینه کم تری به دیگر بازار ها عرضه کند. 

قیمت کلخنگ خشک ارزان در بازار داخلی

معرفی اجمالی کلخنگ خشک ارزان

معرفی اجمالی کلخنگ خشک ارزان کلخنگ یک میوه وحشی می باشد که در مناطق غربی ایران بسیار رشد میکند. این درخت کمک بسیار زیادی به طبیعت این مناطق کرده و چشم انداز این شهر هارا جنگلی کرده است.

این میوه درختی در رشته کوه های زاگرس بیشتر پیدا می شود به دلیل شرایط آب و هوای مناسب این کوهستان ها و میزان بارش کافی در این کوهستان ها باعث شده که این گونه درختی در این رشته کوه ها به خوبی رشد کند.

کلخنگ یکی از میوه های می باشد که نرسیده آن را برای ترشی استفاده می کنند و ترشی آن بسیار در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد. 

کلخنگ طبیعتی گرم دارد و در فصل بهار شروع به شکوفه دادن کرده و در اوایل پاییز فصل برداشت میوه نهای آن می باشد. میوه کلخنگ پوستی سخت دارد تا از هسته اصلی آن محافظت کند. 

کلخنگ همان پسته کوهی می باشد. همان خواص پسته را داشته و دارای طبیعتی گرم می باشد و پروتئین بالای دارد. 

از این میوه برای درمان زخم های دهانی استفاده میکشد و بیشتر از صمغ درخت برای استفاده های دارویی استفاده می شود. 

محلی ها این میوه ها را له کرده و آن را جوشانده و از آن یک خوراکی دلنشین درست کرده و مصرف می کنند. 

مغز این میوه بسیار شیرین و خوشمزه می باشد و طعمی بسیار نزدیک با پسته داشته و برای همین شیرینی فروشی ها بیشتر از این محصول استفاده می کنند برای تزئین روی شیرینی های خود. 

تفاوت کلخنگ خشک با دیگر کلخنگ ها

تفاوت کلخنگ خشک با دیگر کلخنگ ها زمان برداشت کلخنگ که اوایل پاییز می باشد. مناسب ترین زمان برای تهیه کلخنگ های تازه می باشد. 

این محصول به دلیل طعم خوشمزه ای که دارد بسیار مورد توجه محلی ها می باشد. 

این محصول را می توان به راحتی خشک کرد. وقتی این محصول از درخت ها چیده می شود می توان آن را بر روی یک جای خشک و تمیز پهن کرد تا آفتاب به آن بتابد و آن را خشک کند. 

نمونه خشک این محصول بیشتر برای روغن گیری و استفاده از مغز آن استفاده می شود. 

زیرا وقتی این محصول خشک شود مغز کردن آن برای دستگاه ها ساده تر می باشد و می توانند به راحتی مغز را از پوسته سخت آن جدا کنند. 

ولی برای مصرف روزانه این محصول بهتر است آن را تازه خریداری کرد و یا تازه آن را خریداری کرد و درون فریزر نگهداری کرد تا تازگی خود را حفظ کند. 

کلخنگ خشک پوستی چروکیده دارد و پوسته آن بسیار سخت شده و به راحتی نمی توان آن را شکست ولی کلخنگ تازه پوسته ای سبز روشن و بسیار درخشنده دارد و راحت تر از نمونه خشک آن می توان آن را مغز کرد. 

فروش کلخنگ خشک در تهران

فروش کلخنگ خشک در تهران فروش کلخنگ بیشتر به صورت عمده صورت می پذیرد در فصل برداشت که این محصول به مقدار بسیار زیادی چیده می شود و به بازار های مختلف عرضه می شود. 

تولید کنندگان این محصول را به صورت عمده به بازار های مختلف کشوری برای فروش عرضه می‌کنند. 

تهران یکی از بزرگ ترین شهر های آسیا می باشد که جمعیت بسیار زیادی را درون خود جای داده این جمعیت زیاد نیاز مند بازار های می باشند که از طریق آن بتوانند نیاز های روزانه خود را رفع کنند. 

فروش کلخنگ در تهران به دلیل مشتریان بسیاری که این محصول دارد کار سختی نیست و می توان به راحتی مقدار بسیار زیادی از این محصول را به فروش رساند. محصولات عرضه شونده به تهران باید کیفیت بالای داشته باشند تا به راحتی به فروش برسند. 

4

  1. سلام وقتتون بخیر من برای خودم و خانواده ام ا این کلخنگ ها گرفتیم برای مشکل نرمی و پوکی استخوان و واقعا اثراتش رو به چشم میشه دید واقعا

  2. سلام وعرض ادب من ازاین سایت کلخنگ تهیه کردم وخیلی راضی بودم چون به موقع به دستم رسیدوبدقولی نداشتن بازم نیازداشتم میگیرم

  3. سلام شبتون بخیر من ازاین پسته کوهی های (کلخنگ های)شما برای بردن سوغاتی تهیه کردم وبردم شهرستان عیدبهشون دادم خیلی خوششون اومدبهم گفتن براشون سفارش بدم

  4. سلام علیکم شب خوش عیدتون مبارک خوب باشه کلخنگ هاتون خیلی خوب بود من راضی بودم انشالله خدا خیر و برکت بده به کار تون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما