مرکز انواع پسته کوهی بنه

انواع پسته کوهی بنه در بازار عرضه می شود. پسته در فصل برداشت از درختان توسط تولید کنندگان جمع آوری می شوند. تولید کنندگان برتر انواع پسته کوهی در کشوراین محصول را بعد از برداشت به صورت فله و یا در بسته بندی های مخصوص روانه بازار می کنند. در بازار، انواع پسته، مغز پسته وحشی، روغن مغز پسته کوهی، بهترین پسته بنه به صورت خام و یا بو داده عرضه می شود. در شهرهای مختلف، مرکز انواع پسته کوهی بنه با عرضه ی بهترین نوع این محصول وجود دارد که مشتریان می توانند به آنها مراجعه کنند.

مرکز انواع پسته کوهی بنه

مشخصات بهترین پسته کوهی بنه

مشخصات بهترین پسته کوهی بنه

 

پسته کوهی یا بنه در بعضی مناطق کشوروجود دارد. مغز پسته کوهی روغنی است. آن را به صورت تخمه استفاده می کنند.مغز آن کوچکتر ولی شبیه به پسته آجیلی است. پوسته بیرونی آن ابتدا  در جوانی سبز و قرمز است. سپس، که کمی رسیده تر می شود، رنگ سبز تیره می شود. پسته کوهی بنه کروی است. این میوه زمانی که کاملا نرسیده است بدون نیاز به شکستن قابل خوردن است.  زمان برداشت این محصول در اواخر تابستان است. از مغز روغنی آن مانند پسته آجیل به صورت بو داده یا در تهیه غذاهای سنتی استفاده می شود

پسته کوهی بنه با کیفیت تر دارای مغز درشت تری است. مغزه پسته کوهی بنه باید کاملا خشک شود و بو داده شود چون مدت زمان ماندگاری آن کم است. این محصول خود رو است و کشتگاه مناسب آن دامنه زاگرس است. خرید پسته بنه در ایران بازار خوبی دارد. مغز بنه شیراز با کیفیت ترین پسته کوهی است. شیراز از نظر اقلیمی جز بهترین کشتگاه های پسته کوهی است. این پسته فواید بسیاری دارد.  به طور مثال، برای درمان کم خونی بسیار مفید است. مغز بنه دارای ویتامین E است و دارای خاصیت آنتی بیوتیک و آنتی اکسیدان است. از روغن آن می توان به عنوان ماسک تقویت کننده ی ریشه مو استفاده کرد. برای افراد دیابتی و کاهش قند خون مفید است. و …

خرید عمده پسته کوهی بنه

خرید عمده پسته کوهی بنه

خواص درمانی این گیاه زادهی طبیعت، بنه یا همان پسته کوهی بسیار زیاد است. خواص فراوان آن مهتمترین علت است که آن را مروارید سبز می نامند. در اکثر شهر های کشور،  خرید و فروش عمده پسته کوهی بنه انجام می شود. تولیدکنندگان بعد از برداشت آنها را به کارخانجات می دهند و سپس در کارخانه، بعد از مغزه گیری توسط دستگاه های مجهز با بسته بندی های مختلف با سایز متفاوت به بازار عرضه می شوند. مغز پسته کوهی از خود میوه ی آن گران تر است چون پوست سختی دارد و مغزه گیری آن سخت و هزینه و وقت بر است. این محصول مانند محصولات دیگر به صورت عمده خرید و فروش می شود. خرید عمده بهترین پسته بنه مانند دیگر محصولات قیمت به صرفه تری دارد.

کشورهایی که این محصول را دارند صادرات آن را در زنبیل شغلی خود دارند.  در سال های اخیر، با پیشرفت و نفوذ اینترنت به خانه ها و مغازه ها عرضه مستقیم آن از طریق اینترنت صورت می پذیرد که خیلی مقرون به صرفه و با قیمت مناسب است. انواع و اقسام و درجه کیفیتیی متفاوت از این محصول وجود دارد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن متفاوت است. بازار فروش و خرید پسته کوهی انوع محصولات مغز پسته را به صورت مستقیم عرضه می کند. تولید کنندگان مطرح پسته کوهی براین تلاش هستند که از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند تامحصولی مرغوب و با کیفیت وارد بازار کنند. توجه به جزئیات کیفیت و بسته بندی و مد نظر گرفتن نظر مشتری باید از اصلی ترین هدف های عرضه کنندگان ان باشد که بی شک هست.

برای مشاوره و ارتباط بهتر

اینجا

کلیک کنید

3

  1. سلام
    مغز پسته کوهی رو ما یه 5 کیلو برای نمونه میخاستم که انشالله اگر با کار ما جور بشه 60 70 کیلو سفارش بدیم هر ماه

  2. سلام
    من به شخصه خیلی بنه دوست دارم و حداقل در هفته یکبار و میخورم.
    از وقتی که فهمیدم بنه چه خواصی داره مرتب ازش استفاده می کنم چون خودم آدم کم خونی هستم برای من خوبه که بنه بخورم.
    ممنون برای مطالب مفیدتون و محصولات عالی تون🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رحمانی
      خوشحالیم که از محصولات ما خوشتان آمده.🌹
      باز هم در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما