مرکز خرید مغز پسته قرمز

یکی از انواع مرغوب پسته، مغز پسته قرمز می باشد که دارای پوسته نازک قرمز رنگ و مغز سبز رنگ است این نوع پسته دارای کیفیت بالایی می باشد و عملکرد خوبی دارد.

خرید مغز پسته از مرکز خرید مغز پسته قرمز که مرکز اصلی تولید کننده می باشد با قیمت مناسبی انجام می شود و شما می توانید خرید خود را  به صورت عمده یا جزئی از این مرکز انجام دهید. البته با توجه به تقلبی بودن و رنگ کردن پسته توسط برخی فروشندگان سودجو خرید پسته قرمز از مراکز معتبر لازم می باشد.

طبقه بندی پسته بر اساس رنگ مغز

طبقه بندی پسته بر اساس رنگ مغز

پسته یکی از محصولات اصلی کشور ما می باشد که مناطق کشت و برداشت آن در استان های مختلف کشور می باشد . بر اساس نژاد پسته و نوع آب و هوا پسته هایی که در هر یک از مناطق کشور برداشت می شود در انواع مختلفی می باشد.

طبقه بندی پسته از لحاظ های مختلف از جمله اندازه پسته ، زود رس یا دیر رس بودن ، رنگ پوسته و یا خاستگاه آن به دسته های مختلف صورت می گیرد و با نام هایی خاص شناخته می شوند.

نوعی از دسته بندی پسته که بر اساس رنگ مغز پسته صورت می گیرد‌ آن را به پسته سفید ، قرمز و سبز تقسیم می نماید . در این میان پسته قرمز به دلیل داشتن ترکیب رنگ پوسته زیبای قرمز در کنار رنگ سبز مغز درونی بسیار از لحاظ ظاهری زیبا می باشد و این نوع پسته به صورت تازه درخشندگی و بازار پسندی بسیاری دارد.

پسته در انواع و رنگ های مختلف دارای ترکیبات مغذی و ویتامین های بسیاری می باشد و مصرف مغز پسته قرمز برای عملکرد های بدنی مفید می باشد . پسته تامین کننده کالری مورد نیاز برای بدن می باشد و از لاغری جلوگیری می نماید اما در عین حال می تواند به کاهش وزن نیز کمک نماید .

با مصرف به اندازه پسته و گنجاندن آن در برنامه تغذیه روزانه فرد به کم خونی مبتلا نشده و در صورت ابتلا درمان می کنند ، همچنین پسته سبب تقویت عملکرد قلب و عروق می گردد. از دیگر خواص پسته می توان به تنظیم فشار خون و کلسترول بدن اشاره کرد که از این طریق سلامت رگ های خونی را تضمین می نماید.

قیمت مغز پسته کله قوچی

قیمت مغز پسته کله قوچی

 

یکی از انواع معروف و مرغوب پسته برداشت شده در ایران پسته کله قوچی می باشد . این نوع پسته درشت ، گرد و خندان می باشد ، بیشترین منطقه برداشت این نوع پسته مربوط به استان کرمان است . موعد رسیدن فندق کله قوچی اواخر تابستان و شهریور ماه می باشد.

مغز پسته کله قوچی بسیار خوش طعم می باشد و از پسته های مجلسی محسوب می شود. این نوع پسته جزء پسته های تجاری کشور می باشد و مقادیر بسیاری از آن به کشور های خارجی نیز صادر می گردد . این نوع پسته به نام حاج شریفی نیز معروف است که اولین بار فردی به این نام این نوع پسته را معرفی کرده است.

پوسته رویی پسته کله قوچی سبز مایل به خاکستری می باشد ، پوسته نازک روی مغز این نوع پسته نیز به رنگ استخوانی است. مغز های پسته کله قوچی به صورت خام یا به صورت شور عرضه می گردند که هر دو طرفداران بسیاری دارند و نوع شور آن به صورت مخلوط با آجیل بیشتر ارائه می گردد.

قیمت مغز پسته کله قوچی بستگی به اندازه ، کیفیت و نوع آن دارد . برای مشاهده تصاویر انواع مغز پسته کله قوچی و اطلاع از قیمت آن ها می توانید به سایت آنلاین فروش پسته طبیعی سری بزنید و برای سفارش محصولات درخواستی با مدیران فروش در ارتباط باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

4

  1. سلام وقتتون به کام
    من بار ها از شما بنه لپه / و مغز پسته گرفتم و واقعا همیشه از کیفیت کار راضی بودم خدا انشالله پشته پناهتون باشه من این بار تصمیم دارم مغز پسته سرخ ازتون بگیرم یه 40 50 کیلو هم بیشتر نمیخاستم ممنون میشم سریعا بهم خبر بدین از موجودیتون

  2. سلام
    مغز پسته گلدار را مشتریان خارجی ما خیلی دوست دارند.
    وقتی ما از مغز پسته گلدار بر روی شیرینی های مان استفاده می کنیم آن ها وقتی که سفارشاتشان را می‌بینند خیلی خوشحال می شوند و برای ما از محصولاتی که به دستشان رسیده فیلم و عکس می‌گیرند و برای ما می‌فرستند.
    با تشکر از کوشا دانه🌹🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای سلطانی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما