مرکز فروش مغز کال پسته قم

مغز  کال پسته یکی از انواع پسته مرغوب، خوشمزه و مورد توجه افراد می باشد . مرکز فروش مغز پسته در قم عرضه کننده انواع مغز کال پسته در درجه های مختلف با قیمت های متفاوت می باشد. این مرکز عرضه در خصوص عرضه پستی به صورت حضوری و اینترنتی فعالیت می کند که همشهریان قمی می توانند با مراجعه حضوری انواع پسته را از نزدیک مشاهده و خریداری نمایند.

برای سفارش پسته از سراسر کشور از بین تصاویر و توضیحات پسته ارائه شده در سایت می توانید نوع پسته مورد نظر خود را انتخاب نموده و ثبت نمایید .

مرکز فروش مغز کال پسته قم

راهنما خرید مغز کال پسته

راهنما خرید مغز کال پسته

از آن جایی که پسته در اواخر تابستان و شهریور ماه رسیده و آماده برداشت می شود ، پسته ای که در اوایل مرداد ماه برداشت می شود به نام پسته کال شناخته می شود .مغز کال پسته کوچکتر و سبزتر از مغز رسیده پسته می باشد . باغداران با توجه به رنگ لایه نازک روی مغز پسته کال را تشخیص داده هنگامی که سی درصد از دانه های پسته رو به رنگ صورتی می رود آن را چیده و برداشت می نمایند.

بعد از اولین مراحل تشکیل مغز پسته ، پسته کال هر چه زودتر چیده شود مرغوب تر شناخته می شود و پسته ای است که مناسب صادرات به کشور های اروپایی است . به طور کلی پست کال یکی از پسته های پرمتقاضی و صادراتی می باشد. از مغز پسته کال خلال پسته نیز تهیه می شود که به دلیل رنگ سبز خوش رنگی که دارد برای تزئین خوراکی های مختلف بسیار زیبا و مناسب است . خلال های پسته بر روی شله زرد ، حلوا ، کیک یا شیرینی استفاده شده و ظاهری قشنگ به آن ها می بخشند.

در خرید پسته کال توجه به رنگ آن مهم است که هر چه سبزی آن بیشتر بوده دارای کیفیت بیشتری می باشد ، در تعیین کیفیت مغز پسته کال طعم و چرب بودن به میزان کافی نیز مد نظر است. پسته کال را باید از نمایندگی ها و مراکزی خرید که پسته را به صورت عمده عرضه می نمایند و انواع پسته را موجود دارند ، در این مراکز پسته کال به صورت تازه و مرغوب وجود دارد و خرید از آن ها مطمئن تر می باشد.

تولید کننده مغز کالک پسته اعلا

تولید کننده مغز کالک پسته اعلا

تولید کنندگان مغز کالک پسته بعد از برداشت آن باید شرایط نگهداری مطلوب آن را فراهم آورند که یکی از این مراحل خشک کردن پسته می باشد ، برای خشک کردن پسته کالک از دستگاه های خشک کن حرارتی نباید استفاده شود چرا که باعث از بین رفتن آن می شود.

بدین منظور با روش های آفتابی یا میدن هوای سرد در مدت زمان معین کالک پسته خشک می شود. کالک پسته اعلا پسته ای می باشد که توسط  تولید کنندگان متخصص پسته از مرحله برداشت تا فن آوری تمای نکات برای آن رعایت شده باشد . برای تهیه پسته کال اعلا علاوه بر آبیاری و شرایط آب و هوایی مطلوب فصل برداشت بسیار مهم است که نه زود و نه دیر باشد و پسته به آن مرحله تشکیل رسیده باشد.

بعد از چیدن پسته کالک پوست گیری، خشک کردن و نگهداری آن نیز بسیار مهم است که بر کیفیت پسته کال تاثیر می گذارد. پسته های کال درجه یک در بسته بندی های شکیل و بهداشتی آماده می شوند و به کشور های خارجی نیز صادر می گردد که درآمد زایی بالایی دارند . برای خرید کالک پسته به صورت مجازی نیز می توانید اقدام نمایید و با در اختیار داشتن اینترنت آن را از سایت مربوطه سفارش و خریداری نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

6

  1. عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تیم پرتلاش کوشا دانه من از شما خرید کردم چندین و چند بار و بسیار هم راضی بودم انشاالله که در به زودی زود بتوانم باز هم ازتون خرید کنم متشکرم از تیم قوی و منظم تون

    • عرض سلام و ادب خدمت شما جناب قاسمی لطف فرمایید
      اگر روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین یا
      با شماره زیر تماس بگیرین و با مشاورین ما ارتباط بگیرید

      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIO1

      ۰۹۱۳۷۴۲۲۸۹۸

      این شروع یک همکاریست …

  2. سلام و عرض ادب میلاد امام رضا (علیه السلام ) و خانم حضرت معصومه( سلام الله )را خدمت شما و گروه پر تلاش شرکت کوشا دانه تبریک عرض میکنم من از شما و محصولات خوبتون راضی هستم خدا قوت

  3. سلام خدا قوت من برای یک شرکت واردات و صادرات کار میکنم میخواستم ببینم که اگر میشه به مقداری به من نمونه بدید چون من همه ی دوستانم از محصولات شما راضی بودند مخصوصاً از این پسته های کالتون یا علی مدد

  4. سلام
    چه جالب مگه استان قم پسته دارد؟
    باورم نمیشه که داخل قم هم پسته کاشتن.
    من فکر میکردم که فقط استان کرمان و استان قزوین و خراسان پسته دارند.
    من مقداری مغز پسته کال از استان های کرمان و قزوین تهیه کرده ام، سبز بودن مغز پسته قزوین بیشتر از مغز پسته کرمان است.
    امیدوارم بتوانم پسته استان قم را هم ببینم.🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای منتظری
      الان همه جای دنیا دارند پسته پرورش می‌دهند، پس کاشت پسته در استان قم و یا هر استان دیگری چیز عجیبی نیست.😉
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما