مرکز فروش پسته کوهی شیراز

مرکز فروش پسته کوهی شیراز فروشگاهی است که شما می توانید پسته مرغوب و با کیفیت شیراز را آنجا تهیه کنید. پسته کوهی شیراز بیشترین میزان فروش پسته کوهی را در میان پسته های جنگلی برداشت شده در سایر نقاط ایران را دارد. شاید بتوان گفت که استان فارس و به تبع آن شهر شیراز در صنعت بنه و پسته کوهی و تولید فرآورده های آن، پیشگام هستند و علت آن هم چیزی نیست جز وجود جنگل های انبوه پسته کوهی در این دیار.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مراکز فروش پسته کوهی شیراز فقط منحصر به مراکز واقع در سطح شهر نیستند و امروزه به واسطه رشد استفاده از اینترنت، مراکز فروش مجازی نیز فعال هستند . حتی می توان گفت که فعالیت آن ها بیشتر از مراکز فروش حقیقی ست. این مراکز به دلیل رقابت با یکدیگر و به دست آوردن مشتریان بیشتر در ارائه خدمات  تلاش  گسترده دارند و  این بسیار به نفع مشتری می باشد.

شیوه های متنوع خرید، عدم صرف وقت و هزینه و جابجایی، تحویل در درب منزل یا کارخانه، بهره مندی از تخفیف های جشنواره های فروش و.. همه و همه از مزایای خرید از این مراکز فروش مجازی پسته کوهی شیراز می باشد.کافی ست یک بار خرید از مرکز فروش ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری ما بمانید.

مرکز فروش پسته کوهی شیراز

بهترین پسته کوهی شیراز

بهترین پسته کوهی شیراز

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم که بهترین پسته کوهی  متعلق به شهر شیراز است. شیراز و وصف بی مثال آن فقط تعلق به حوزه فرهنگ و شعر و ادب ندارد. شیراز یک شهر پر اوازه در تمام بخش های صنعتی، کشاورزی، علمی و.. است. پسته کوهی شیراز یک محصول باغی ارگانیک است که طعمی همانند طعم آن در کمتر خطه ای یافت می شود. این دانه روغنی جنگلی بسیار کاربرد دارد و حتی مزایا و خواصش نیز شگفت انگیز است.

پسته کوهی شیراز،  که در مناطق محلی به نام بنه جنگلی معروف است، در زمان کال بودنش به عنوان زینت دهنده سفره های اصیل ایرانی قلمداد می شود. شور بنه، ترشی بنه، قاتق بنه، آش و سوپ بنه، کسک بنه، خورشت بنه، ته چین با بنه، آب بنه، پلو بنه و… از این موارد است. پسته کال بنه یک ماده دارویی سحر انگیز است. کافی ست اندکی با طب قدیم یا حتی جدید آشنایی داشته باشید تا بدانید که هم خواص خود بنه و هم روغن بنه ، هم عطر بنه ، هم ساقه درخت بنه، هم شیره جاری شده از این درخت و حتی شاخ و برگش هم در صنعت دارو سازی کاربرد فراوان دارد.

در کنار این ها انچه می تواند بیشتر از هر چیز سبب معروفیت پسته کوهی شیراز گردد، طعم دلپذیرش در میان دیگر آجیل هاست . این نوع پسته یک آجیل خاص و ارگانیک و ناب در میان تمام پسته ها و خشکبارهایی است که تا کنون مشاهده کرد اید و می شناسید.

خرید پسته کوهی شیراز

خرید پسته کوهی شیراز

خرید پسته کوهی شیراز از چند جهت بسیار مورد توجه است. اول اینکه این پسته بر خلاف دیگر انواع پسته، فاقد هر گونه سم و یا کوددهی بوده و کاملا سالم و ارگانیک است و می توان با قاطعیت گفت که هیچ گونه افلاتوکسین در آن مشاهده نمی شود. دلیل دوم هم ارزان بودن آن است. این ارزانی شاید ناشی از جنگی بودن و نداشتن هزینه های کاشت باشد. شاید هم ناشی از ناشناخته بودن فواید آن .

اگر قصد خرید بنه کوهی شیراز را دارید نیازی نیست که تا شیراز سفر کنید کافی ست مرکز کوشادانه را در گوشی یا سیستم خود سرچ نمایید. سپس در صفحه اصلی،  واحد فروش را کلیک کرده و خرید را ثبت کنید ، به همین آسانی و بی هیچ هزینه  و سختی. در این سایت تمام مشخصات و قیمت های پسته کوهی شیراز در معرض دید شما قرار دارد در ضمن کارشناسان ما نیز حضور دارند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4

  1. سلام عزیزم
    من از شما پسته کوهی ماشی خریدم خیلی کیفیت خوب و عالی داشت ممنون از مشتری مداری وکیفیت مغز پسته اتون‌‌..

  2. سلام آوقات به کام من چند کیلو بنه سبز ازتون تهیه کردم خیلی خوب بودن ولی خب خیلی مغز کردنشون سخت بود برام کاش مغزش رو تهیه میگردم ازتون

  3. سلام و احترام
    من به همراه دوستانم میرویم به کوه و بنه میچینیم.
    ما حدودا در روز 200 تا 600 کیلو بنه میچینیم و آنهارا خشک می‌کنیم.
    آیا شما میتوانید بنه هایی را که جمع کرده این را بخرید یا این که برای ما بفروشیدشان؟
    ممنون میشم کمکمان بکنید.

    • سلام و درود خدمت شما خانم میری
      بنه شما اگر خشک باشد به راحتی به فروش می‌رسد.
      برای فروش بنه خوشک در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما