مغز بنه صادراتی به نرخ بازار

بنه از زمان های قدیم در بین روستائیان و مردم عشایر نشین به عنوان یک نوع تنقلات یا آجیل خوشمزه محسوب می شود. درخت بنه در ایران از کهنسالترین درخت ها می باشد و قدمت برخی از این درخت ها به هزاران سال قبل بر می گردد. با توجه به این مسئله می توان گفت که این خوراکی خوشمزه سالیان طولانی است که در بین مردم رواج دارد.
امروزه به بنه پسته کوهی هم می گویند. این پسته کوهی تمام خواص یک پسته ای را که توسط انسان کشت می شود. را دارا است. فقط از لحاظ شکل و قیافه با هم فرق دارد. بنه یک هسته  گرد کوچک می باشد که پوست سبز رنگی به عنوان روکش به آن زیبایی خاصی می دهد.
یکی از کاربرد های بنه مغز آن می باشد که مغز بنه صادراتی هر ساله در آمد خوبی برای کشور دارد.

مغز بنه صادراتی به نرخ بازار

بررسی کلی مغز بنه صادراتی

بررسی کلی مغز بنه صادراتیبررسی کلی مغز بنه صادراتی به این صورت می باشد، که درخت بنه در نواحی کوهستانی و مرتفع برخی از استان های کشور رشد می کند. این درخت چون یک گیاه خود رو می باشد، برای رشد و نمو به نگهداری خاصی نیاز ندارد. بنابراین محصول این درخت صددر صد ارگانیک و طبیعی می باشد.
هسته بنه چون سفت می باشد، شکستن آن برای مصرف کننده همیشه مشکل ساز بوده است .بنابراین دشمن دندان محسوب می شود.
از آن جا که مغز بنه سرشار از فواید زیادی می باشد، افراد زیادی به دنبال راه حلی برای این مشکل بوده اند. تا این که مدتی است که افرادی با استفاده از دستگاه های مخصوص  اقدام به مغز کردن بنه کرده اند و این هسته خوشمزه و چرب را به راحتی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.
از آن جا که اکثر مردم دنیا با خواص شگفت انگیز بنه آشنایی دارند.  و این مروارید سبز رنگ در کشورشان یافت نمی شود، هر ساله خواهان واردات بنه به کشور خود می باشند.
به همین خاطر تولید کنندگان بنه با علم به این مسئله هر ساله مغز بنه را به کشور های دیگر صادر می کنند.
مغز بنه ای برای صادرات انتخاب می شود، که اولا تازه باشد بوی ماندگی ندهد، همچنین از بنه های درشت استفاده شود تا مغز آن نیز درشت باشد. در بسته بندی های استاندار و شکیل به کشورهای دیگر صادر می شود. صادرات مغز بنه هر ساله در آمد خوبی برای تولید کننده دارد.

مصارف عمده مغز بنه

مصارف عمده مغز بنه مصارف عمده مغز بنه بسیار گسترده می باشد. مصرف مغز بنه در بین اقوام ایرانی متفاوت می باشد. هر نقطه از ایران که این محصول سبز رنگ یافت شود از آن استفاده مختلفی دارد. در بین مردم شهر های مختلف از مغز بنه به عنوان یک خوراکی استفاده می شود.
از آن به عنوان یک میان وعده خوب و خوشمزه در طول روز استفاده می کنند. در صورتی که در روستا های ایران مغز بنه کاربرد متفاوتی دارد. اولین کاربرد آن به صورت یک خوراکی و تنقلات خوشمزه در بین مردم رواج دارد . و بچه ها از این خوراکی خوشمزه زیاد استفاده می کنند.
ولی خانمهای روستایی و عشایر با مغز بنه چند نوع غذای خوشمزه درست می کنند. یکی از غذا های پر کاربرد با مغز بنه، معروف به آب بنه می باشد .

همچنین زنان روستایی با کوفتن بنه آن را در بر روی برنج می گذارند تا چربی بنه به برنج زده شود. که فوف العاده طعم برنج را خوشمزه می کند. انواع مغز بنه را برای استفاده در زمستان نیز خشک می کنند.

قیمت معقول مغز بنه صادراتی

قیمت معقول مغز بنه صادراتیقیمت معقول مغز بنه صادراتی به صورت های مختلف می باشد. قیمت این خوراکی خوشمزه به نوع بنه بستگی دارد، هر چقدر مغز بنه درشت تر باشد، طبیعتا قیمت ان نیز بیشتر می باشد. همچنین قیمت مغز بنه اگر موقع مغز کردن خورد نشود در بازار قیمت خوبی دارد.
نوع بسته بندی مغز بنه نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. اگر به دنبال خرید مغز بنه خوب با قیمت معقول می گردید بهتر است در فصل پاییز که این نوع محصول زیاد می باشد، اقدام به خرید این خوراکی پر مفید کنید.  شما می توانید یا از بازار خشکبار و آجیل  مغز بنه مورد نظر خود را خریداری کنید که این کار وقت و انرژی شما را می گیرد.
اما پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد، این فروشگاه ها بهترین مغز بنه را با معقولترین قیمت به شما ارائه می دهد.

5

  1. سلام خسته نباشید
    ممنون بخواطر توضیح های خوبتون بابت ترفند های غذایی که توضیح دادید
    من برای بچه هام آب بنه درست کردم و واقعا هم از محصولات مرغوبتون لذت بردیم
    ممنون از محصولات مرغوبتون که برای ما میفرستید

  2. سلام صبح بخیر
    برای صادرات به کشور های اروپایی یه سمپل 2 کیلویی میخاستم تا انشالله اگر موفق شویم سفارش تناژ بالا داریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما