مغز پسته خوب با کمترین قیمت

مغز پسته خوب، با کمترین قیمت و بهترین کیفیت، به دو صورت فله و بسته بندی شده، به دو روش عمده و جزئی به فروش می رسد.

در فروش عمده این محصول، قیمت آن مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد. زیرا فروشنده به خریدار عمده، قیمتی ارزان تر ارائه می دهد، چرا که محصولی را که بصورت عمده خریداری کرده است، به صورت عمده نیز به فروش می رساند.

مغز پسته خوب با کمترین قیمت

آشنایی با مغز پسته خوب

آشنایی با مغز پسته خوب

مغز پسته، معمولاً در مناطق خاورمیانه‌ای، به دست می آید، در مزارعی محلی. پرورش آن در جایی که آب و هوای گرم دارد و خشک است، بسیار عالی می باشد. ارزش غذایی این محصول و طعم بی نظیر آن سبب می شود، افراد بی شماری در درست کردن غذاهای خود از آن کمک بگیرند، پسته و مغز آن، سرشار از مواد مغذی و ارزش غذایی فراوان است. عطر و طعم خاصی دارد.

از این ماده مغذی می توان، به عنوان یک میان وعده پر خاصیت استفاده کرد. این درخت در آب و هوای گرم و خشکی، همانند کویر رویش پیدا می کند.

مغز پسته، سرشار و غنی از آنتی اکسیدان ها، انواع ویتامین، پروتئین و فیبر است. این مغز آجیل، از مغذی ترین ها در جهان شناخته شده است و طرفداران آن با آگاهی یافتن است از خواص فراوانی که دارد، رفته‌ رفته بیشتر می‌ شود.

 مغز پسته کاربردهای مختلفی دارد و به شکل های گوناگونی در بسیاری از غذاهای ما به مصرف می رسد.

انواع پسته، با توجه به منشاء و رنگ و اندازه ای که دارند، تقسیم و طبقه بندی می شوند و انواع گوناگون آن ها طعم و شکل مختلفی دارد.

نوعی پسته کوهی وجود دارد، که به آن بنه گفته می‌شود. طعم آن مایل به ترش است و میوه رسیده آن پوسته ای سخت دارد. این نوع از پسته نیز، همانند پسته آجیلی، دارای خواص بی شماری می باشد و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. پسته کوهی از خانواده پسته ایان ارگانیک است. زیرا در رشد آن کوچکترین کود شیمیایی استفاده نشده است.

مغز پسته خوب همه کاره است، به نحوی که هم می تواند به تنهایی به مصرف خوراکی برسد و هم اینکه در غذاهای بی‌ شماری مانند شیرین پلو، خورش های خلال و… از آن استفاده شود. دارای طعمی تند می باشد، پوسته ای محکم دارد و به عنوان یک میان وعده می تواند انرژی و کالری را در طول روز، برای بدن تامین کند.

قیمت مغز پسته آجیلی، نسبت به انواع پسته بالاتر است.

از جمله خواص مغز پسته عبارت است از:

مصرف آن در دوران بارداری به مادران باردار، بسیار توصیه می‌شود، زیرا دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن است. 

مغز پسته به علت طبع گرمی که دارد، سبب افزایش نیرو و قوای جنسی می شود.

مصرف آن سبب رشد و تقویت مو می شود و از پوسته پوسته شدن پوست سر  و از بروز دیگر مشکلات مربوط به مو پیشگیری می کند.

موارد ذکر شده در قسمت بالا، تنها تعدادی اندکی از خواص مغز پسته هستند.

خصوصیات مغز پسته خوب

خصوصیات مغز پسته خوب

برای اینکه بتوانید تشخیص بدهید، مغز پسته خوب است یا نه، بهترین راه چشیدن آن است.

در هنگام خرید این محصول بهتر است تعدادی از آن را امتحان کنید و میل نمایید. در صورتی که طعم شوری و تندی بر آن غالب نباشد، نشان از این است که، پسته مرغوب است.

یکدست بودن مغز پسته، از خصوصیات خوب بودن آن است، وجود هر گونه خرده مغز پسته، از درجه کیفیتی آن می کاهد.

مغز پسته رنگ زرد مایل به سبز دارد، در صورتی که قصد خرید آن را دارید بهترین راه این است که تعدادی از آن را درون دستمال مرطوب قرار دهید، در صورتی که دستمال رنگ نگرفت، نشان از مرغوب بودن محصول است.

قیمت باورنکردنی مغز پسته خوب

قیمت باورنکردنی مغز پسته خوب

برای اینکه بتوانید مغز پسته خوب، را با قیمتی باور نکردنی تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما این است، آن را به صورت فله ای و عمده خریداری کنید.

زیرا نوع بسته بندی شده این محصول به علت هزینه بر بودن مکانیزم بسته بندی، قیمتی بالاتر نسبت به نوع فله آن دارد. از طرفی، خرید عمده سبب می شود، قیمت مناسب تر توسط فروشنده ارائه شود.

4

  1. سلام وقتتون بخیر برای تزئین روی معجون این پسته هایی که عکسش رو گزاشتین مناسبه؟
    من پسته های خوشگل و لب ماتیکی میخاستم که خیلیم قیمتش بالا نره
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  2. سلام حال شماخوبه مابرای داخل سوهان وگز توکارگاهمون ازمحصولات شمابردیم وخیلی خوب شد هرکی استفاده کرد گفت مزه خوبی داره

  3. سلام و وقت بخیر
    محصولات شما ج زبهترین هاس خیلی ها خواستن باشما رقابت کنن اما نتونستن، سعی کنید هر روز بهتر از دیروز باشید.
    ممنون بابت مجموعه خوبتون

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای جوادی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما