ونوشک ارگانیک با قیمت خوب

در ابتدا باید گفت که کوهستانهای ایران و بخصوص رشته کوه زاگرس معدن بسیار غنی از گیاهان
و درختانی با انواع دانه ها و محصولات سرشار از خواص دارویی و غذایی است. که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرند.
از جمله آنها ونوشک ارگانیک یا مغز بنه یا همان پسته کوهی است که اجداد طبیعی و وحشی پسته ای که همه میشناسیم،
محسوب می شود و بعلت اینکه از درختی حاصل می شود که فقط در طبیعت بکر و دست نخورده به بار می نشیند.
و هیچ گونه کود و مواد شیمیایی در تولید این نوع از پسته بکار نمی رود،بسیار خواص بالاتر و مفیدتری نسبت به پسته باغات و مزارع دارد.

ونوشک ارگانیک با قیمت خوب

راهنمای انتخاب ونوشک ارگانیک

راهنمای انتخاب ونوشک ارگانیک ونوشک با توجه به اینکه به صورت کاملا طبیعی در دل کوه ها و در لا به لای سنگ ها وصخره ها رشد می کند دارای مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.ولی مرغوبیت این محصول با توجه به زمان برداشت یکی از دلایل مهم می باشد.معمولا زمانی که این میوه هنوز نارس است برداشت می شود که از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. و اگر زمان بیشتری روی درخت بماند از کیفیت آن کاسته می شود.
زمانی که این میوه نارس است آنقدر پوسته نرم و شکننده ای دارد که براحتی با پوسته و مغز زیر دندانرلِه  می شود و آسان جویده می شود. مزه ای بسیار دلپذیر وارد که در اصطلاح محلی آنرا کُلخُنگ می گویند.
واگر این محصول مدت زمان بیشتری روی درخت بماند پوسته ای سفت و بدون شکاف پیدا می کند
که به این راحتی ها نمی توان با دندان آنرا شکست تا از مغز خوشمزه درون آن استفاده کرد.

ارزیابی کلی ونوشک ارگانیک

ارزیابی کلی ونوشک ارگانیک  ارزیابی کلی ونوشک اگر بخواهیم داشته باشیم می توان گفت این میوه سراسر ارزش است.چرا چون از برگ و چوب،تا خود میوه مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.

از میوه این درخت علاوه بر اینکه در مصارف دارویی و روغن گیری مورد استفاده قرار میگیرد،از میوه آن به صورت خام در تنقلات و آجیل یا پخته شده در انواع غذاها استفاده می شود.روغن آن سرشار از مواد مغذی برای پوست و بدن می باشد.

یکی دیگر از خواص ونوشک معالجه کم خونی است. کسانی که دچار کم خونی هستند می توانند از این میوه در پختن غذا مصرف نمایند به طور مثال جهت از بین بردن کم خونی از بنه در غذاهای محلی مثل کشک به جای گردو از بنه مصرف می گردد .از دیگر خواص استفاده از آن درمان سردرد می باشد.
استفاده از میوه جهت تقویت نیروی جنسی موثر می باشد. همچنین افرادی که بیماری نرمی استخوان دارند از میوه آن میل نمایند.
جهت آرام کردن درد کمر، درد پشت و درد قولنج موثر است و ضماد ونوشک در معالجه ورم ها و زخم های سخت عالی است و همچنین سرشار از ویتامین های A و اقسام B و D است.

همچنین نباید به مضرات مصرف بیش از اندازه آن بی توجه بود و با توجه به آن نسبت به میزان مصرف آن دقت کافی را داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. قیمت پسته کوهی در مقایسه با پسته معمولی بسیار پایین تر می باشد و تهیه آن راحت تر می باشد.

فروشگاه های پخش ونوشک ارگانیک

فروشگاه های پخش ونوشک ارگانیک انواع ونوشک را می توان در مناطقی خریداری کرد که خواستگاه اصلی این میوه است.برای اطلاع از قیمت آن هم می توانید به بازار های محلی مراجعه کنید تا از قیمت بنه پسته کوهی آگاه شوید. پسته کوهی قیمت معقولی با توجه به خواص آن دارد و شما می توانید به صورت هوشمندانه و قیمتی معقولانه خرید خود را انجام دهید و با استفاده های از این میوه از خواص آن استفاده کنید و لذت ببرید.

این محصولات در فروشگاه های اینترنتی نیز فروش عمده دارند و شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها خرید خود را چه به صورت عمده و چه به صورت کم انجام دهید و محصول را به راحتی تحویل بگیرید. با توجه به خواص پسته کوهی می توانید این محصول را به صورت عمده تهیه نمایید.

فروشگاه های پخش ونوشک میتوانند با عرضه این دانه روغنی از آن سود بسیار زیادی را به دست بیاورند.

3

  1. سلام وقتتون بخیر من میخاستم تست کنیم ببینیم اگر خوشمزس بعدا بیشتر بگیریم ازتون فعلا میشه یک کیلو برامون بفرستین؟؟

  2. سلام وقتتون بخیر
    ونوشک طبیعی یعنی از جنگل جمع اوری شده؟؟
    و قیمت اون چند هست برای مصارف شیرینی پزی میخاستیم

  3. سلام و عرض ادب
    ما دستگاه روغن گیری داریم و برای پخش به عطاری ها روغن های زیادی رو تهیه میکنیم و این بار درخواست روغن ونوشک داریم و میخاستم ۲۰ کیلو سفارش بدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما