پخش عمده ونوشک ارگانیک کردستان

ونوشک یا پسته وحشی در بسیاری از مناطق کوهستانی ایران به صورت ارگانیک و با بهترین کیفیت تولید می شود که یکی از بهترین نمونه های آن در استان کردستان تهیه می شود که مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است. ونوشک ارگانیک کردستان در تهیه انواع غذاها و ترشی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص فراوانی است.

پخش عمده ونوشک ارگانیک کردستان

ویژگی ها مهم ونوشک ارگانیک کردستان

ویژگی ها مهم ونوشک ارگانیک کردستانونوشک در مناطق مختلف کشور از جمله کردستان، کرمانشاه، کرمان، خراسان، فارس و … با بهترین کیفیت و به صورت ارگانیک تولید می شود. یکی از مهمترین تولید کنندگان انواع ونوشک یا پسته کوهی استان کردستان می باشد. ونوشک ارگانیک بدون هیچ گونه سموم شیمیایی و آفت کش ها و به صورت کاملاً طبیعی پرورش می یابد و معمولا در ارتفاعات کوهستانی و در دامنه رشته های کوه زاگرس به وفور یافت می شود و بهترین نمونه آن در نیمه غربی کشور تولید می شود.

از ویژگی ها مهم ونوشک ارگانیک خواص درمانی و دارویی این محصول می باشد که در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها نقش مهمی دارد و از صمغ و قسمت های مختلف این گیاه در تولید محصولاتی مانند آدامس، روغن، خوشبو کننده ها، ضد عفونی کننده ها، کرم ها و … استفاده می شود.

ونوشک دانه ای گیاهی با مغر روغنی است و در فصل پاییز برداشت می شود و رنگی سبز تیره دارد و عمر این درخت بسیار طولانی است. ونوشک یا پسته وحشی دارای طبعی گرم و خشک می باشد و دارای خاصیت ضد باکتری بوده که جایگزین مناسبی برای آنتی بیوتیک می باشد. این محصول در بسیاری از غذاهای سنتی و تهیه ترشیجات مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی کلی ونوشک ارگانیک کردستان

بررسی کلی ونوشک ارگانیک کردستانونوشک ارگانیک تولید شده در کردستان یکی از مرغوب ترین و بهترین انواع این محصول می باشد که در داخل و خارج از کشور دارای مشتریان زیادی است و به صورت های مختلفی از جمله به صورت آجیل، به صورت لپه و به صورت روغن قابل استفاده می باشد. ونوشک کردستان با توجه به کیفیت بالا و خواص و کاربرد فراوان بازار فروش بسیار پررونقی دارد و دارای متقاضیان بسیاری است.

یکی از فرآورده های بنه کوهی و یا ونوشک صمغ می باشد که در طب سنتی به خاصیت های این محصول اشاره شده است و در التیام و بهبود انواع زخم ها بسیار مؤثر می باشد همچنین در بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید است و باعث تقویت لثه شده و دهان را خوشبو می کند.

این میوه کوهستانی به علت دارا بودن انواع ویتامین ها و املاح معدنی برای بدن بسیار مفید می باشد و در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها نقش مهمی دارد. در کردستان برای خوشبو کردن انواع روغن حیوانی و دوغ های محلی از این محصول استفاده می کنند. این محصول در صنعت پلاستیک سازی و تهیه واکس کفش و همچنین صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاوره و راهنمایی خرید ونوشک کردستان

مشاوره و راهنمایی خرید ونوشک کردستانهنگام خرید ونوشک کردستان به کیفیت و تازه بودن آن توجه نموده و به برند و شرکت تولید کننده این محصول توجه نمایید. در شرکت های تولید کننده بنه کوهی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به صورت کاملا بهداشتی فرآوری شده و در بسته بندی های متنوع تولید و ارائه می شود.

ونوشک به صورت مغز شده و یا با پوست همچنین به صورت پودر شده ارائه می گردد و پودر آن نیز کاربرد فراوانی در تهیه انواع شیرینی جات، کیک و دسر و … دارد و دارای قیمت مطلوب و مناسبی می باشد. یکی از مراکز خرید ارزان و مقرون به صرفه ونوشک همین شرکت می باشد که این محصول را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

4

  1. سلام و درود خدمت شما عزیزان من برای ترشی کلخونگ تازه نیازمندم همکارانتان گفتند که اواسط اردیبهشت ماه این محصول موجود می شود ممنون میشم به محض موجودی به من اطلاع دهید سپاسگزارم

  2. سلام برای ترشی بنه باهاتون تماس گرفتم گفتین اواخر اردیبهشت موجود میشه ممنون میشم اگر موجود شده بهم اطلاع بدین تا 20 کیلو سفارش بدم بفرستید برام

  3. سلام وعرض ادب به شما ما برای تولیدگز ازمحصولات شماخریدیم وتوکارگاهمون استفاده میکنیم واقعا که عالی بوده وخوش طعم👌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما