پخش مغز پسته کال ارگانیک

مغز پسته کال ارگانیک یکی از بهترین و مرغوب­ترین نوع پسته است که به پسته­ی صادارتی مشهور است. این نوع پسته، از پسته کال و نرسیده­ی پسته­های دیگر به دست می­آید. این پسته به دلیل این که بیشتر صادراتی است و در واقع درصد بالایی از صادرات پسته به آن اختصاص دارد پس کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است.

جهت تولید و پخش پسته کال با کیفیت ملاحظات بسیاری باید در نظر گرفته شود و این ملاحظات هم مربوط به مرحله­ی کاشت و برداشت محصول و هم مربوط به مرحله­ی پخش مغز پسته می­شود. یکی این نکات مهم طبیعی بودن محصول است. یعنی این که باغدارن باید تلاش کنند کمتر از سموم و آفت­کش­ها و کودهای شیمیایی در پرورش پسته­ها استفاده کنند تا محصولاتشان به صورت ارگانیک و طبیعی­تری پرورش داده شود. این نکته در حد بسیار بالایی در حفظ کیفیت و طعم پسته کال مهم است.

شما می­توانید بهترین مغز پسته ارگانیک را از مراکز پخش ما که کوشا دانه است تهیه کنید این مرکز طی دوران خدمات خود دائما تلاش کرده است تا بهترین نوع مغز پسته را به مشتری­های خود ارائه دهد و در این راستا از مدرن‌ترین و به روزترین روش­ها استفاده می­کند.

پخش مغز پسته کال ارگانیک

معرفی انواع مغز پسته کال

معرفی انواع مغز پسته کال

قبل از صحبت کردن در مورد انواع مغز پسته کال ارگانیک باید بگوییم که به طور کلی مغز پسته یکی از متنوع­ترین محصولات موجود در بازار خشکبار جهان محسوب می­گردد که اندازه و شکل ظاهری آن نیز بسیار متنوع است و بر همین اساس می­توان گفت که پسته یکی از محصولاتی است که متناسب با تمام سلیقه­ها است.

بهترین پسته کال موجود در بازار به رنگ سبز تیره است که به واسطه­ی انجام یک سری فعل و انفعلات خاص به این رنگ تبدیل شده است و علاوه بر مغز پسته پودر و خلال آن نیز در بازار بسیار پر طرف دار است.

پسته کال مرغوب ارگانیک که اغلب نیز صادراتی است نسبت به سایر انواع آن درشت­تر می­باشد و مصرف آن نیز به هیچ عنوان تأثیر منفی بر روی سلامتی افراد ندارد.  بهترین نوع پسته کال، پسته کال سوپر نام دارد. پسته کال علاوه بر سوپر، انواع دیگری نیز دارد که از نظر کیفیت و قیمت پایین­تر هستند. به عبارت دیگر آخرین رده­ی پسته کال رنگ آن رو به زردی می­رود و همین سبب پایین آمدن قیمت آن می­شود.

قیمت مغز پسته کال ارگانیک

قیمت مغز پسته کال ارگانیک

پسته کال ارگانیک و طبیعی تازه، از لحاظ قیمت بسیار گران به بازار ارائه می­شود و به همین دلیل است که  در وهله­ی نخست به عنوان یک کالای صادراتی از آن یاد می­شود. این گران بودن آن بیشتر به این دلیل است که پسته کال زمانی که برداشت می­شود وزن آن بسیار سبک­تر از پسته‌هایی است که کاملا رسیده­ است ­پس قیمت آن بالاتر از حد معمول تعیین می­شود.

این پسته‌ی لوکس و گران به دلیل زود برداشت شدنش از رنگ بسیار زیبایی برخوردار است که اغلب برای تزئین شیرینی­جاتی و بستنی­ها استفاده می­شود که آن­ها هم در زمره­ی گرانترین شیرینی­ها قرار می­گیرند. یکی دیگر از دلایل گرانی پسته کال را این گونه می­توان تحلیل کرد که از آن جایی که کیفیت بالایی برخودار است و بازارهای مختلف خارجی که کیفیت محور هستند نیز بسیار خواستار آن هستند با قیمت بالایی به بازار عرضه می­شود.

کشور ما نیز حجم بسیار بالایی از نیاز بازار  جهانی را به این کالای مرغوب تأمین می‌کند کشور ما دائما از قوانین بی­المللی مربوط به صادرات پیروی می­کند و سعی می­کند که محصولی را که به بازار بیرون از این آب و خاک صادر می­کند از لحاظ کیفیت بی­نظیر باشد و قیمت آن را نیز بر اساس همین قوانین تعیین می­کند و تا امروز نیز در حد بسیار بالایی در این عرصه­ی پر رونق موفق بوده است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته کال ارگانیک را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

6

  1. سلام
    من تصمیم دارم باقلوای خونگی درست کنم .میشه لطف بفرمایید من رو راهنمایی کنید که مغز پسته کال مجموعه شما مناسب این کار هست؟؟

  2. سلام وقتتون بخیر من برای تولید باقلوا از شما پسته کال خریدم بسیار با کیفیت و سبز بود ‌و طعم فوق العاده‌ای به باقلوای من داد . ممنون از مجموعه شما بابت این کیفیت عالی

  3. سلام و عرض ادب🌹
    ما از مغز پسته کال برای تهیه پودر پسته گرید s و درست کردن خلال پسته اعلا استفاده می‌کنیم.
    قنادی های برند و لوکس از این نوع مواد پودر پسته و خلال پسته استفاده می‌کنند.
    برایم جالب است، می‌خواهم بدانم پسته کال را چه زمانی میچینند؟

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای آراسته
      قربان معمولا پسته کال را در ماه مرداد می چینند و فرآوری می‌کنند.
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما