پسته وحشی ارگانیک و قیمت خرید آن در بازار

پسته وحشی نوعی درخت خودرو است که ارتفاع ۲ تا ۷ متر دارد و در مناطق کوهستانی و آب و هوای خشک و نیمه خشک می روید. عمر این درخت طولانی است و معمولا در ارتفاعات و مناطق دوردست استان های کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و کردستان می روید. اسم میوه این گیاه بنه می باشد. که دانه ای گیاهی با مغز روغنی است و خواص بیشماری دارد. پسته وحشی علاوه بر ارزش زیست محیطی که دارد مصارف دارویی و صنعتی فراوانی هم دارد.

قیمت پسته وحشی در مقایسه با پسته های دیگر مناسب تر است. این نوع پسته به عنوان یک پسته خودرو و بدون دخالت دست انسان همواره مورد توجه خریداران بوده است. فروشگاه های معتبر فروش پسته وحشی ارگانیک در سراسر کشور موجود است که باکیفیت ترین و مرغوب ترین پسته وحشی را در بسته بندی های مختلف و با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

پسته وحشی ارگانیک و قیمت خرید آن در بازار

درباره پسته وحشی ارگانیک

درباره پسته وحشی ارگانیکهمان طور که گفته شد پسته وحشی در ارتفاعات و مناطق دور دست می روید به همین علت گیاهی کاملا ارگانیک و طبیعی است. صمغ بنه استفاده دارویی و صنعتی دارد و میوه آن یک گیاه دارویی است و دارای ویتامین های A ،B ،D می باشد. از این رو دارای خواص درمانی فراوانی برای بسیاری از بیماری ها می باشد.

از جمله خواص درمانی میوه پسته وحشی؛ درمان کرم معده، تسکین سرفه و خفقان، مقوی کبد و طحال، تسکین درد کمر و درد پشت و قولنج، درمان ورم و زخم های سخت، مقوی اعصاب، درمان ترک لب و شب کوری، نرمی استخوان و… می باشد. 

سقز آن در صنایع چسب، لاک، رنگ، پلیمری و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در تهیه روغن چاپ و روغن کابل، به عنوان قارچ کش جهت حفاظت از چوب و کاغذ و پارچه و در تهیه اسانس و عطریات از آن استفاده می شود. از روغن پسته وحشی در ماساژ و درد مفاصل و همچنین در سالاد برای افزایش مواد معدنی استفاده می کنند.

ارزیابی پسته وحشی ارگانیک

ارزیابی پسته وحشی ارگانیکدر دنیای امروز که تقریبا بیشتر خوردنی ها سم پاشی می شوند، پسته کوهی کاملا ارگانیک و طبیعی و بدون دخالت انسان می باشد. در بعضی مناطق از میوه این پسته ترشی درست میکنند که این ترشی برای پاک کردن کبد و رفع سردرد بسیار مفید است.

پسته وحشی از دو دیدگاه اقتصادی و زیست محیطی بسیار مورد اهمیت است. که به عنوان حافظ اراضی کوهستانی و نگهداری آب و خاک نقش بسیار مهمی دارد. محصولاتی از قبیل سقز، مستکی، گال بنه و میوه پسته وحشی از آن به دست می آید. از سقز استخراج شده از پسته وحشی در مواد آرایشی و بهداشتی، آدامس سازی، صنایع دارویی و… استفاده می شود. مستکی همان تراوش طبیعی از انشعابات ساقه درخت پسته وحشی می باشد که از روی خاک یا سطح پوست درخت جمع آوری می شود و در خوشبوسازی و ضدعفونی هوا از آن استفاده می شود. گال بنه حاصل تغییر شکل برگ ها در سرشاخه میوه درخت است که در اثر فعالیت برخی حشرات به وجود می آید و در طب سنتی و برخی صنایع داخلی استفاده می شود.

نازلترین قیمت پسته وحشی ارگانیک در بازار

نازلترین قیمت پسته وحشی ارگانیک در بازارپسته وحشی یک گونه مهم و جنگلی با ارزش و دارای تمام املاح معدنی مورد نیاز در بدن است. این پسته به عنوان یک پسته خودرو و ارگانیک از اقلام مهم صادراتی کشور می باشد و مقصد صدور آن اروپا و کشور آلمان است. طعم عالی، سبز بودن مغز و روغن فراوان این پسته، همواره مورد توجه خریداران محترم بوده است.

مراکز فروش پسته وحشی، این محصول را با توجه به ویژگی های کیفی و کاربردی آن با قیمت مناسب به بازار ارائه می کنند. و این یک امتیاز برای خرید و فروش این پسته در بازار به حساب می آید. پسته ارگانیک یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع پسته موجود در بازار است.

1

  1. سلام وقتتون بخیر من برای اولین باره که اسم این میوه را شنیدم و خوب با یکم تحقیق متوجه شدم که خواص خیلی خوب و مفیدی داره برای همین تصمیم گرفتم تا ۵ کیلو از آن را از شما تهیه کنم ممنون میشم من را راهنمایی کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما